Nieuwe website Baldwin & Skinny Farm

• jacquelinesbeestenspul

ja daar moet ik mariska gelijk in geven

als je op ona haar naam gaat staan zie je dat ze uit belgie komt :)

gr jac

• Ona

Beste mevrouw Ine,

Ik heet Ona, kom uit België, ben 1.70m, getrouwd en twee kinderen. Mijn emailadres staat netjes vermeld, en Dagmar weet heus wel wie ik ben. U vraagt en ik draai.

Ik ken jou ook niet, maar zou je nooit Poeha noemen. Ik denk dat ik beschaafd ben geweest, ik verlaag mij niet tot het niveau van de gemiddelde Neanderthaler, anders had ik je wel met een knots op je hoofd geklopt en je bij de haren in een grot gesleurd. Maar die fase zijn we met z'n allen ontgroeid, toch?

Aangename kennismaking, overigens.

Met vriendelijke groet,

Ona

• Chalet de Cobaye

Hallo Jaq

Ik ga hier niet eens op in !!! Curverbakkie …waar praat je over .

Ik snap best dat je het vuur over wilt laten gaan op een ander zodat je zelf dan niet zo onder vuur word genomen…..Meisje meisje wat laat jij je kennen, ik heb me wel vaker afgevraagt waarom ik niet gewoon alles en open neer zal zetten ..maar dan heb ik nog altijd mijn eigen trots en wil me niet verlagen !!!!!

Je kan mij van alles verwijten ,maar ik weet dat ik 100% goed bent voor mijn dieren ……

Maar inplaats van het vuur op mij te openen ,kan je het beter gaan opnemen voor Ine ,want die word nu toch ook een soort van aan de schandpaal genageld ,en die heeft met goed vertrouwen het diertje voor jouw mee genomen,en word nu eigenlijk als leugenaar neer gezet …zo ga je niet met je echte vriendinnen om toch !!!!!

Je mag mij hier voor van alles en nog wat uit maken ,en je mag wel verhalen gaan verzinnen ,maak mij totaal niks uit .Weet dat het mij niks meer doet,die tijd heb ik gehad met jouw.

Ik zal me eerder druk gaan maken ,om de vriendinnen die je nu nog heb,en zorg ervoor dat die buitenschot blijven in jouw pratijken ,want je sleep van alles en nog wat over het PB ,maar zelf zorg je er wel voor dat je buiten schot blijft.

Of je reageert dood leuk niet op bepaalde dingen ,lees de vraag van Mariska nog maar eens door ,en zie hoe Ine daar word neer gezet ,door toe doen van Jouw !!!!

fijne vriendin.

• jacquelinesbeestenspul

hoi ona

leuk je te ontmoeten :)

ik kan je wel waarderen hahahahaahahahahahahahahahaa

owja ik ben jacqueline uit arnhem en doe miep miep na

miep miep :D:D

groetjes jacqueline

• Mariska

Die zit!

• Monique

Hoi Sas,

Een beer zou niet op de eerste geboorte dag dekken…die moet nog even bijkomen en de wereld verkennen. Dit wil niet zeggen dat hij vanaf dag 1 niet zou kunnen dekken. Het zou een uitzondering zijn, maar ik hoop hem niet te hebben.

Mijn advies is: Wees gewoon allert!!! Ga er vanuit dat het je kan overkomen, Ken je dieren en reageer. Wacht niet altijd af als je iets niet vertrouwd, meestal heb je het bij het goede eind en als je toch wacht is het meestal al te laat….

Niet alles gaat altijd volgens het boekje…Er zijn altijd uitzonderingen.

Dit houd je scherp…knipoog (Hoe krijgen jullie die gezichtjes er achter)

Groetjes Monique

• Cavia farm Witches at work

Mariska schreef:

>

> Ik denk dat jij ook geen punten scoort deze ronde, want

> blijkbaar ben je erg kort van geheugen en lezen kun je zelf

> blijkbaar helemaal niet!

>

> Zoals je zelf gezegd hebt, heb je een zwangere zeug van

> Dagmar overgenomen zonder te weten (goed na te ragen) door

> welke beer deze gedekt is. Toen dit mogelijk een skinnydrager

> beer bleek te zijn, heb je haar doorgepassed naar Jacqueline.

>>>D#S NEE dus!!! De dag ERVOOR wist al van Jacq dat Bindy mogelijk zwanger was van een Skinny, dit heeft me ook aan het twijfelen gebracht daar eerst ten ronde ging dat ze zwanger zou zijn van een Lunk.

Het leuke is dat ik regelmatig op Dagmars site heb gekeken omdat ik deze zeug erg grappig vond en om die evt te reserveren.

Dagmar wist dat ik haar leuk vond, ze is ook al eens hier bij mij thuis geweest en had per toeval Bindy bij zich. En een ECHTE SKINNY IEEEEEEEEEEHHHHHHH!

Mijn twijfel was er maar EEN………………ik heb hier al behoorlijk wat caafs en kan niet alles onder mn heksen dak kwijt!

En als ik haar straks hier kwijt kan wil ik dr nog steeds graag hier ZONDER nazaten wel te verstaan, echter MET was ze ook welkom alhoewel ik TEGEN de Skinny ben. Maar mn sociale ik zegt me dat die zeug daar ook niet om heeft gevraagd!

> Correct me if I'm wrong, maar dit heb ik toch echt gelezen.

> Tot zover het dumpen van die cavia waar ik op doelde.

> Duidelijk????????

>

> Ten tweede lees ik hier dus dat het bij Dagmar schijnbaar wel

> vaker voorkomt dat zeugen onbedoelt zwanger raken en dat ze

> geen idee heeft wie de vader is. Mag ik daar iets van zeggen

> of vind jij dat ook al de normaalste zaak van de wereld?

>>>D#S Mijn beren worden vaker NIET als WEL vader zitten regelmatig “droog” om maar plat te zeggen.

Indien ze worden ingezet kan heel Nederland mee genieten in dien ze willen het staat gewoon op mn site eerlijk. Dus NEE ik neem geen enkele verantwoording voor wat mn collega fokkers laten ontsnappen!!!

>

> Nee, er schort bij jullie duidelijk het e.e.a. aan je

> opvattingen met het fokken, maar daar mag ik niets van

> zeggen, want dan ben ik een reller.

>>>D#S Ik voel me nu geheel niet aangesproken, ik hoef niet zo nodig te verkopen al koopt morgen geen hond mn caafs meer lig ik echt niet wakker van!

Je zult het mischien niet geloven, maar ik heb ook nog een heel ANDER leven en hopelijk jij ook!!!

>

> Vooral zo doorgaan hier, deze reclame voor jullie stal zal

> jullie vast goed doen.

> Daar heb je mijn commentaar niet voor nodig!

>>>D#S Ik vraag me af wat jou positie is? Fokker/liefhebber of…………….

gr. D#S

p.s. Op afspraak mag je best eens komen kijken hier, mischien val ik wel mee ha hahahahahaha~!~

• jacquelinesbeestenspul

heb je ook no nooit gehoord van begrijpend lezen ???????

volgens mij heb ik al en ine,en dagmar al uitgelegd dat het zeugje voor ine bedoeld was ???????????????????????????????????

of je geeft een normaalantwoord of je houd je mond dicht ik denk dat je beter het laatste kan doen

enne nee ik weet niet dat jij zo goed voor je beesies bent want ik heb namelijk een ander beeld heel ander beeld voor ogen dan jou goede bedoelingen

als wcc voorzitter zou je toch niet meer rellen ?????????? schandalig doe je toch weer mee :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

veel bla bla weinig zinnegs zou ik zeggen

enne ine kan zichzelf wel redden hoor lees maarmee

jacqueline

• jacquelinesbeestenspul

hoi hoi

ja ik heb bindy zelf bevoeld bij dagmar dus wist dat ze zwanger was maar ik dacht dat dagmar haar zou aanhouden zelf maar hoorde van ine dat ze ws in de verkoop ging maar geloofde dat niet zo omdat dagmar gek op het zeugje was

ik zie wel wie de vader is in deze maar als moeder en kids maar gezond zijn dat vind ik het belangrijkste in deze zaak

groetjes jacqueline

• basjeeeee

kijk even onder FAQ in de balk boven de berichten, staat het tussen ;)