hoi monique
als je gezichtjes wilt hebben kan je ook de gezichtjes van msn gebruiken ik weet niet of je msnt ?
dus deze is : ) zonder spatie ertussen of deze : D zonder spatie
groetjes jacqueline
Dat zeg ik Jaq je mag er van alles bij halen ,je maak mij daar echt niet sappel meer mee.
Het beeld wat je van mij hebt wat betreft het fokken van dieren ,daar kan ik in komen dat je dat niet begrijpt !!!
Die ligt namelijk heel ver van die van jouw vandaan !!!!
De WCC heeft hier niks mee te maken ,maar goed ook dit weten wij van jouw ,dat je echt alles uit de kast gaat proberen te trekken ,dit is mijn personlijke mening over jouw fokbeleid .Niks WCC dus.
En mijn mond houden …ja hoor ja ,daar heb ik jouw echt voor nodig ,iedereen mag z'n mening geven toch !! of is het weer alleen jij die mag praten terwijl de andere moeten zwijgen……
Ine weet zich echt wel goed te redden ,maar het is zo vervelend dat ze dit moet doen ,terwijl dit niet nodig was ,als jij eerlijk was geweest.
weer zo'n nutteloze reactie ach ja heb je ook een keer getypt he ???
ine prikt zelf en hoeft niet te reageren maar ach lees eens me dagmar en ine zeggen zelf dat zij die zeug wilde maar ja es liegen en verdraaien zijn we van jou wel gewend toch ???
heb ik nu wel of geen gordijnen ?????? dat weet jij toch ook zo goed ?? hahahahahahahahahahahahahahahahahaah
was audrey nu wel of geen vriendin van jou ?? volgens mij had je vorig jaar nog de grootste praatjes over haar en haar beleid weet je nog ne nu mijn aanvallen ??
ik weet genoeg es meer dan genoeg jij lult met de klok me daar ben ik wel achter gekomen
je kan niet steeds niet goed lezen en toch volhouden dat ik die zeug wilde ga lekker je dieren verzorgen doe je wat nuttigs
ik kan me herinneren dat je laatst schreef dat je niet meer zou rellen als wcc voorzitter maar goed heb een slecht geheugen verder denk ik
ik ga even lekker een koken en mijn beesies witlof geven
jac
> De WCC heeft hier niks mee te maken ,maar goed ook dit weten
> wij van jouw ,dat je echt alles uit de kast gaat proberen te
> trekken ,dit is mijn personlijke mening over jouw fokbeleid
> .Niks WCC dus.
Esther. Jij bent de WCC heb je weleens beweerd. Je staat tevens alleen op de site als lid. Dus (indirect?) heeft alles wat jij zegt ook verband met de WCC, mensen associeren dingen met elkaar. Dat is nou eenmaal zo.
Dit jaar wordt er hier bijna geen woord over de WCC-show gerept. Nouja, Ine vond het gezellig en een paar fokkers worden niet bepaald warm van “wilde” shows. Hoe komt dit? Ik heb nog niet veel goeds erover gehoord alleen wat ‘geroddel’ buiten sites om. Zonde, want het principe van een show met een lage drempel is heel goed. Zo zou je de jeugd bij de caviasport kunnen betrekken en informeren.
De gelddiscussie en anderen hebben hier al flink wat teweeg gebracht ter zijner tijd. Dit zet jou en daarbij jouw show en club in een slecht daglicht. Zo werkt dat nou eenmaal. Je moet een goed PR-beleid hebben wanneer je een zaak, stichting, winkel oid hebt. Je moet weten wat je wel en niet kan zeggen ivm de publiciteit.
Vorig jaar werd er hier nog gezellig nagepraat over de WCC show en ervaringen uitgewisselt… Dat de show dit jaar kleinschaliger en minder mooi gepland qua dag was weten we allemaal, maar wel jammer want, zoals eerder vermeldt, is het een mooi principe wat met een goede aanpak groots, professioneel, informatief en heel leuk zou kunnen zijn.
Gr ‘Basjeeeee’
Hoi Bas
Ik zit idd in het bestuur van de WCC samen met nog vele andere .
Doordat er niet veel van de show verteld is hier ,zegt misschien meer op het PB dan over de show zelf .Wij hebben niets anders dan lovende berichten gekregen en staat er een boel vermeld op het NCF FORUM .
De jeugd is de toekomst dat was op onze show ook te merken ,maar degenen die hier nu de WCC aanvallen (geen verassing) zijn ook degenen geweest die zich niet hebben laten zien ,dus er weinig of niks over kunnen vertellen.
De opkomst was geweldig ,en de reacties waren echt heel leuk en geven ons de kracht om volgend jaar weer een knaller neer te gaan zetten ,er werd zelfs gevraagt of wij er geen 2 ipv 1 show konden gaan neerzetten.
Ik vind het jammer dat jij je zo laat mee slepen in dit alles ,ik reageer ook niet op de opmerkingen van Jaq meer gezien ze echt weer als van ouds alles en iedereen erbij wilt gaan halen echt typerend voor haar !!!!
Ik ben er klaar mee ,heb mijn zegje gedaan …..
Oja nog 1 ding …ik zal dan misschien niet begrijpend kunnen lezen ,ach misschien wel blijven steken in AVI 1 ,maar heb vanochtend een telefoon gesprek gehad ,en daar is veel meer in duidelijker geworden dan al dit gegil !!!!
,ik ga wel paprika's voeren in opdracht van …..whahahahaha ik hoop dat dat nuttig genoeg is !!!
joep doei de mazzellllllllllll
ow hahahaaaha ik heb oook telefoon gehad net als 1000000 andere mensen :D
bij mij ging het om werk en ja ik neem deze baan aan bij jou ging het vast niet om werk ??
achja es zo weet iedereen een hoop en nuttig ben je nog niet geweest hier
veel bla bla bla weinig woorden enne ik hoef me niet te bewijzen zoals jij nu doet ik wil helemaal niet bij jou show zijn geef er nog een 10tje aan uit ga gezellig naar elsdorf en huissen ieder zijn mening en zijn show
maar net wat basje zegt ik zie niemand met uitslagen die er normaal wel zijn en ik heb ook al roddels gehoord maar ja die heb je overal
2 shows kan es niet aan joh kijk uit met je hart :D
Hallo Bas,
Ik bemoei me normaal niet met dit soort gezeur.
Maar wat jij zegt gaat me te ver.
Esther is samen met een paar mensen aan het werk geweest om een leuke show neer te zetten.
Als je bent geweest dan heb je dat gezien.
Ik ben er zelf ook hartstikke druk meegeweest en vond het leuk om te doen.
Er zijn erg leuke reacties geweest en het was heel erg gezellig.
Voor ons ( mijn man en ik) de eerste keer dat we hielpen bij een show.
Door omstandigheden zijn we eraan begonnen, en zullen de WCC blijven helpen.
Wij vonden het zeer geslaagd en jij doet nu net overkomen dat het een puinhoop was.
Laat Esther en Jaqueline het lekker uitzoeken en bemoei je er niet mee.
Maar laat mensen wel in hun waarde, mensen die er voor hebben geprobeert te zorgen dat anderen een leuke dag met hun dieren hebben gehad.
En heb je commentaar dan moet je daar wel zelf voor zijn geweest!
En dat was je toch niet?
Met vriendelijke groet,
Carla Swaap
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?