Nieuwe website Baldwin & Skinny Farm

• Ona

Dagmar,

Dat is vriendelijk maar ik verwacht niet dat je de hele stamboom stuurt hoor, als je de namen, ras en kleurslag even in een mail kunt zetten ben ik al tevreden! Of anders een ‘printscreen’ van de stamboom in een Word-documentje via email? Ik kom er dan wel uit.

Alvast bedankt,

Ona

• Caviafarm Lilo

Hoi Dagmar,

Als je de betreffende cavia aanklikt, dan op stamboom en exporteren naar een schijf. Dan kun je hem als bijlage versturen.

Het programma vraagt ook of je het per e-mail rechtsstreeks wilt versturen maar dat werkt niet. Dus even exporteren naar de c-schijf en dan als bijlage versturen.

Evelien

• Dagmar Smink

Dank je

• Caviafarm Lilo

Als de ontvanger ook Zooeasy heeft voegt ie hem automatisch aan het prograama toe als je het opent. Erg handig

Evelien

• Cavia farm Witches at work

Hoi Ona

Zo kan het dus ook???

Jij ziet er nog tenminste de humor wel van in.

Wat een verschil met reaktie als ik dat vergelijk met een Mariska die nooit normaal reageren kan op mij!

En heks mag mij iedereen gewoon noemen, ik noem mezelf per slot ook steeds zo! Mijn eigen naam luister ik ook naar echter die vind ik vrij saai en niet echt mijn ding zeg maar.

gr. D#S

de heks dus

• Cavia farm Witches at work

Hoi Jacq

Ja idd zie ik nu ook~!!

Kan ook op een normale wijze aan me worden uitgelegd toch?

Maar Mariska is gewoon iemand die een bloedhekel aan me heeft en elke gelegenheid hier aan grijpt mij te tackelen.

Mij voor schut te zetten en op andere wijze me steeds grof te beledigen.

Als jij (ook al heeft ze mischien EEN keer gelijk toevallig) meent zo troela te moeten steunen is ook mij duidelijk aan wiens kant jij staat indeze!

Maakt me verder niks uit, ik weet dat er veel meer prikkers zijn die wijselijk hun mond houden maar die Mariska bepaald niet hoog hebben zitten, ook al denk die steeds erg stoer te zijn nu.

gr. D#S

• Monique

Dat is het nadeel als het gratis wordt gedaan ….denk ik

Maar als ik het goed begrepen heb laat ze deze zeug niet opereren na info van Saskia. Ze heeft er wel over nagedacht.

• jacquelinesbeestenspul

hoi monique

nee het word niet gratis gedaan in dit geval

ze mats me ja maar als ik verder gen medische redenen geeft moet ik ook gewoon betalen voor alles :) ik betaal ook gewoon net zoveel als iemand anders als ik mijn hond bv laat inenten

groetjes jacqueline

• jacquelinesbeestenspul

hoi ine

maak je niet zo druk om mariska die ik ook niet

maar ik moet haar wel gelijk geven dat dagmar zelf wel weet wie het is enz enz

jij dacht dat ona een reller was maar als je op haar mailadres staat zie je dat ze uit belgie komt

ik heb je gisteren aande foon gehad en toen dacht je dat ona alleen dagmar kwam afzeiken en rellen maar ik had gelijk al door dat ze geen reller was dus daarom geef ik mariska gelijk in dit antwoord :)

ik steun niemand

groetjes jacqueline

• Mariska

Ik probeer helemaal niet stoer te doen, heb ik ook helemaal niet nodig.

Ik ben niet zoals jij dat ik kick op aandacht, positief of negatief.

Ik wijs je gewoon op een aantal zaken die ik vind dat niet kloppen, dat dat regelmatig voorkomt zegt denk ik meer over jou. Als je daar niet tegen kunt moet je hier niet schrijven en je mening komen ventileren. Dit is een openbare plaats en iedereen mag hier een reaktie geven. Net als jij je vaak geroepen voelt op bepaalde zaken te reageren, heb ik dat ook en dat dat dan net op jou is, is dan maar zo. Je zit ook altijd overal op, in en tussen, dus het is ook niet zo moeilijk om vaak op jou te moeten reageren.

Als jij meent dat veel mensen mij niet hoog hebben zitten, moet je je toch ook eens in andere kringen gaan mengen, daar hoor ik nl. het tegenovergestelde. Deze mensen hebben jou niet hoog zitten, waar ik ze overigens geen ongelijk in kan geven gezien het merendeel van je reacties hier. Jij hebt mij echt niet nodig om jezelf voor schut te zetten hoor.