Nieuwe website Baldwin & Skinny Farm

• Ona

Meisjes meisjes! Goeiemorgen!

Heks (ik mag Heks zeggen) had snel door dat ik geen reller ben, dat is namelijk mijn ding niet, ik ben ervan overtuigd dat je met de nodige ‘goede manieren’ en respect meer gedaan krijgt dan met schelden.

In ieder geval kan ik haar reactie ergens wel begrijpen, hoewel mijn prik dan weer rechtstreeks aan Dagmar gericht was (volg het lijntje) dus had ze zich niet hoeven ‘moeien’, daarin had Mariska dan weer gelijk. Maar ach, ieders mening is een mening, we hoeven het niet altijd met elkaars mening eens te zijn en mogen dat dan ook uiten, toch? GroupHug?

Ona

• Cavia farm Witches at work

Mariska schreef:

>

> Ik probeer helemaal niet stoer te doen, heb ik ook helemaal

> niet nodig.

> Ik ben niet zoals jij dat ik kick op aandacht, positief of

> negatief.

>>>D#S Als je me zou kennen zou je weten dat ik dit forum niet nodig heb om aandacht te krijgen. Ik hoef niet op te vallen perce en of gelijk te krijgen das jou mening een hele hardnekkige ook van jou steeds weer.

>

> Ik wijs je gewoon op een aantal zaken die ik vind dat niet

> kloppen, dat dat regelmatig voorkomt zegt denk ik meer over

> jou. Als je daar niet tegen kunt moet je hier niet schrijven

> en je mening komen ventileren. Dit is een openbare plaats en

> iedereen mag hier een reaktie geven. Net als jij je vaak

> geroepen voelt op bepaalde zaken te reageren, heb ik dat ook

> en dat dat dan net op jou is, is dan maar zo. Je zit ook

> altijd overal op, in en tussen, dus het is ook niet zo

> moeilijk om vaak op jou te moeten reageren.

>>>D#S je MOET niet op mij reageren maar kiest er zelf bewust steeds voor. En idd op een openbaar forum mag dan ook nog eens.

Hier lig ik ook geen sinds wakker van anders zou ik ook wel weg blijven tuurlijk.

>

> Als jij meent dat veel mensen mij niet hoog hebben zitten,

> moet je je toch ook eens in andere kringen gaan mengen, daar

> hoor ik nl. het tegenovergestelde. Deze mensen hebben jou

> niet hoog zitten, waar ik ze overigens geen ongelijk in kan

> geven gezien het merendeel van je reacties hier. Jij hebt mij

> echt niet nodig om jezelf voor schut te zetten hoor.

>>>D#S Mij kwetsbaar opstellen, en vanuit mijn eigen beleef wereld hier iets neer schrijven vind jij mezelf voor schut zetten.

Dit omdat jij kennelijk niet open staat voor mijn mening, die ook echt niet deeld,

en die zelfs zeer verwerpelijk vind ook!

En natuurlijk zijn er genoeg mensen die ook mij niet moeten, snappen ect ect.

De reden dat ik je dit hier ff kwijt moest zal je duidelijk zijn hoop ik.

D#S

Hoi Jacq

Ja he he, jij wist ook dat Ona best veel caafs hed overgekocht van Dagmar en ik niet.

Ik onderhoud niet zo'n nauw contact met Dagmar als jij zoals je weet he?

En idd gezien hier erg regelmatig mensen enkel “IN” zijn voor een rel ipv ook aan mensen nuttige info verstrekken, dacht ik even daar heb je er weer zo een.

Maar ik heb hem nu, het kwartje is gevallen.

gr D#S

• Ona

Nounou, als je 2 caafjes ‘best veel’ vindt, oké dan. Dit geheel terzijde uiteraard.

Ona

Hoi Jacq

Ja ja maar als je nu 250 euro moet betalen voor de sterilisatie zul je dat toch niet “zomaar” ff doen!

Zeker niet als er geen kei harde medische noodzaak voor is.

Ik blijf het hoe dan ook maar raar vinden. Ook als je de geboorte van bv Skinny's wil regelen/aan banden leggen.

Als je het niet “normaal” geregeld kunt krijgen dus zonder dit soort rigoreuze ingrepen fok dan niet met de Skinny zou ik zegggen is toch veel verantwoorder.

gr D#S

Hoi Ona

Niet echt nee!!!

Ik zat eerder op het level van “tig” te denken ipv 2 ha ha~!~

Heks is verkeerd geinformeerd sorry.

gr D#S

• Mariska

Voor de verandering ben ik het met deze uitspraak van je eens een keer eens!

• jacquelinesbeestenspul

hoi ine

ik zeg toch al een keer dat ik ervan afzie nu blijf je erover doorpraten

ja hoor als ik de noodzaak zie om mijn dier die zeiek is te opereren dan doe ik dat

heb een half jaar geleden ook ruim 300 euro betaald voor de hond dusse als het nodig is geen probleem

gr jac

• Mariska

Ja Heks, zwijg nu toch eens, het is haar al zo heet onder de voeten, moet jij er ook nog eens over door blijven gaan!

Hoi hoi

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaa HALOOOOOOOOOOOOOOOOO~!~

Daar was ik al mee bezig maar jullie reageren nu ook weer steeds he???

DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

D#S