Hoi Jaqueline,
Bedankt!…even een proefje
Nee, heb geen msn. Kan je ze ook gewoon van het internet plukken?
Beetje knullig als er ineens alleen maar tekens staan en geen lachjes haha
Groetjes Monique
Ok, dus waar het in het kort op neer komt is dat Dagmar een zwangere caaf zonder reden meeneemt naar een show (een koper was er dus nog niet) Jij zag daar de zeug en nam haar mee, ook al wist je dus dat ze gedekt was door een skinny. Vervolgens kom je bij Jacq en bedenk je daar ter plekke dat ze daar beter zit omdat jij toch liever geen skinny babies wil en Jacq wel. Duidelijk!
Dus wat is het moraal van dit verhaal? Er is weer onnodig met een zwangere zeug gesleept zonder na te denken over de consequenties. Wauw! Wat een topfokkers zijn jullie zeg!
Hoi hoi
En jij een annonieme top zeik muts!!!
Das nog veel erger je bent vrijwel alleen aanwezig om rotzooi te schoppen.
Ik ben nog zo beleefd geweest je steeds van info te voorzien maar gezien ik zelf een erg open persoon ben kan ik niks met zo'n hutse muts die amper zelf weet wie ze is!
Sorry!
de groeten het ga je goed
D#S
Liever een zeikmuts en commentaar geven op mensen zoals jij, dan zo zijn als jij en mijn dieren zo behandelen.
En mij van info voorzien? Als je die domme praat van je als info ziet dan is het nog veel erger met je gesteld dan ik al dacht.
Succes met je stal verder en ga vooral zo door met reclame maken voor jezelf!
Hoi,
Nee , ik bedoel niet specifiek deze zeug, maar de discussie ging over het steriliseren van een gezonde zeug. En niet om te zeuren of wat dan ook maar ik begrijp die discussie gewoonweg niet. Een gezonde zeug steriliseren omdat je, om wat voor reden dan ook, geen nakomelingen wilt, vindt ik vreemd omdat je deze, zeker een fokker die er verstand van heeft, gewoon bij de beer weg houdt.
Evelien
Hoi hoi,
Er breken geen beren meer uit ik heb sinds korte tijd nieuwe hokken laten bouwen en nu gaan het super.
Zoals je mischien wel gelezen had is mijn cavialaptop kapot en ben ik veel gegevens kwijt, heb bijna alles weer bij elkaar maar daar heeft wel wat tijd in gezeten.
Over de mailtjes merk ik wel vaker dat ik ze niet binnen krijg. Hebben meer mensen problemen met hotmail of live? Ik krijg mijn outlook niet aan de gang.
Zou je nog 1 keer je adres willen mailen? Als ik niet reageer dan is hij niet binnen gekomen.
Groetjes
Goeienavond Dagmar!
Als de kans erin zit dat mijn mail weer wordt opgeslokt door het boze emailspook, klik dan even op mijn naam, ik heb mijn mailadres niet ‘verstopt’. Als je de gegevens van de papa en de grootouders zou willen mailen, dan ben ik al lang blij.
Ze heeft ontsluiting, dus het kan niet lang meer duren, ik laat je nog weten hoe het afloopt.
Bij voorbaat bedankt!
Met vriendelijke groet,
Ona
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?