Nieuwe website Baldwin & Skinny Farm

• Monique

enne waarom zo ik mijn vriendin hier op het prik neerzetten die heeft wel wat anders te doen met haar tijd dan stalkers te woord staan

Jaqueline ze:

Hoi Jaqueline,

Ik denk dat ze alleen maar blij zou zijn met klanten. Dat is haar werk toch??? Dit kinderachtige gemail naar elkaar is begonnen met Esther die een vraag stelde voor een vriendin haar konijn. Naar mijn menig was dit een hulpvraag. Als je niet wilt dat iedereen haar “lastig valt” wat ik zelf speculeren vind, dan mail je haar toch even privé…

Niet om lullig te doen, maar als je een goede vrienden bent weet je heus wel hoe haar praktijk heet. Ik weet ook de naam van de andere praktijk hier in de buurt en daar kom ik alleen uit pure nood…..en zij is geen vriendin van me.

Hoe kan je haar via google vinden als je de naam niet weet??? hmmmm hier moet ik zelf ook even over na gaan denken….zou je de naam dan toch weten….

Groetjes Monique

• jacquelinesbeestenspul

ach essje laten we de mond maar houden he ???

ik kan ook over een diertje beginnen die dood lag te gaan in een curverbakkie :(

en tja wie is er nu een leugenaar ?? volgens mij is mijn waarheid achterhaald toch ????

ik hoefde bindy echt niet hoor heb haar nu wel en ze zit lekker hier :)

als ik haar wilde had ik haar 3 weken eerder al meegenomen bij dagmar zelf

jac

• esther

Gedaan,maar daar staat ze niet bij.Goeie Jaq.Ja hoe weet ik hoe ze heet.Leuk gprobeerd maar het blijft een twijfelachtig verhaal.Gelukkig dat meerdere dat zien.

Blijf het lekker proberen…denk alleen dat het niet lukt.

Als is de leugen nog..je kent hem wel.

gr esther

• Monique

@Basje: Lang leve internet, daar kun je vrijwel alles kopen.

Mariska zei:

Klopt Mariska, je kan inderdaad veel medicijnen via het internet kopen.

Als ik een herhaal medicijn moet hebben kan ik die ook gewoon bij de DA halen. Voor sommige medicijnen moet ik met mijn dieren komen.

Groetjes Monique

• Cavia farm Witches at work

Hoi Ona

Wie ben jij eigenlijk???

Als ik zo vrij mag zijn?

Ik weet namelijk zo'n beetje wie er nog wat caafs van Dagmar hebben over genomen maar Ona is voor mij Poeha eerlijk gezegd.

Als er dingen hier kei hard neegesschreven worden vind ik het in elk geval erg prettig WIE hier achter zit!

Bedankt alvast,

gr. D#S

(Ine van Cavia farm Wiches at work)

• Mariska

Ik denk dat jij ook geen punten scoort deze ronde, want blijkbaar ben je erg kort van geheugen en lezen kun je zelf blijkbaar helemaal niet!

Zoals je zelf gezegd hebt, heb je een zwangere zeug van Dagmar overgenomen zonder te weten (goed na te ragen) door welke beer deze gedekt is. Toen dit mogelijk een skinnydrager beer bleek te zijn, heb je haar doorgepassed naar Jacqueline.

Correct me if I'm wrong, maar dit heb ik toch echt gelezen. Tot zover het dumpen van die cavia waar ik op doelde. Duidelijk????????

Ten tweede lees ik hier dus dat het bij Dagmar schijnbaar wel vaker voorkomt dat zeugen onbedoelt zwanger raken en dat ze geen idee heeft wie de vader is. Mag ik daar iets van zeggen of vind jij dat ook al de normaalste zaak van de wereld?

Nee, er schort bij jullie duidelijk het e.e.a. aan je opvattingen met het fokken, maar daar mag ik niets van zeggen, want dan ben ik een reller.

Vooral zo doorgaan hier, deze reclame voor jullie stal zal jullie vast goed doen.

Daar heb je mijn commentaar niet voor nodig!

• jacquelinesbeestenspul

dierenartspraktijk venray geprobeerd ?????

ikke wel :)

• basjeeeee

moet je wel snappen waarom je moet zoeken en hoe je dat moet spellen ;)

• jacquelinesbeestenspul

hahahahahahahahahahahahahahahahahahaa

d i e r e n a r t s p r a k t i j k v e n r a y

owja google kan je zo intypen zoals hieronder

www.google.nl

:D:D:D:D:D:D

• Mariska

Goh jij hebt het er zomaar druk mee, van alle stallen bijhouden waar al hun dieren heen gaan. Geen wonder dat je je eigen stal moet inkrimpen, je komt er niet meer aan toe!

Geloof niet dat het er voor jou iets toe doet wie Ona is, als Dagmar het maar weet.