Nieuwe website Baldwin & Skinny Farm

• jacquelinesbeestenspul

hahahahahahahahaha toch jaloersie hahahahaahahaha

nee ik weet de naam vande praktijk niet omdat ik er nooit kom :) niet nodig als ze mijn zeugje ophaal

een waarom zou ze geen keizersnee nodig hebben ??

ze bloede en er zat een dood jong in dus alle reden om te opereren domme doos :) jou IQ is niet om naar huis te schrijven :D:D

je leest weer eens niet goed heb al 2 keer gezegd dat ze de zeug heeft opgehaald voordat ze naar haar praktijk ree ach ja somige mensen kunnen niet lezen blijkbaar of begrijpend lezen

ik kan er hartelijk om lachen es pure jaloersie en daar hoef ik mijn vriendin niet mee lastig te vallen via de foon om even te vragen hoe haar praktijk heet :)

ik denk dat je erg slecht op de hoogte bent omda tje niet zomaar antibiotica krijgt en pijnstilling via een normale dierenarts dus hoe komt mijn vriendin er dan aan ?? hahahahahahahahahahaha

1 en 1 is ????????? in jou ogen 11 :D:D

groetjes jacqueline

• jacquelinesbeestenspul

klik :D:D:D:D:D:D:D:D

alweer niet berijpend lezen gedaan ????????????????

• Mariska

Ik snap al helemaal niet waarom Ine een zwangere caaf meeneemt zonder te vragen door wat voor beer zij gedekt is en dan al zeker niet van een fokker die een ras fokt waar zij zo fel op tegen is! En dan blijkt deze inderdaad gedekt te zijn door een skinnydrager en dan weet ze niet hoe snel ze deze moet dumpen bij iemand anders! Sorry hoor, maar ook ik kan hier geen begrip voor opbrengen.

En inderdaad is het verhaal dat Jacqueline zo goed bevriend is met haar dierenarts ook een beetje twijfelachtig als ze al niet eens weet waar deze zit of hoe de praktijk heet. Je kent toch je eigen vrienden wel? Of is het enkel grootspraak???

Sorry, maar van de uitspraken van Jacqueline over het onnodig steriliseren van een zeug gaan ook mijn nekharen overeind staan en als ik dan ook nog lees dat zij bezig is van alles te regelen voor de skinny en de registratie daarvan, dan vraag ik me serieus af wat daarvan terecht moet gaan komen!

• Mariska

En waar komt dan die skinnydrager beer in beeld die ook nog de mogelijke vader kan zijn? Als dat ook per ongeluk is gegaan, dan hou ik mijn hart vast voor die Baldwin fok van jou.

As dat opzet was, vind ik dan wel dat je de zeug weer erg snel laat dekken na de bevalling. Doe je dat met al je dieren? Dan vraag ik me toch af wat bij jou werkelijk voorop staat in je fokbeleid, het belang van je dieren of geld?

• jacquelinesbeestenspul

hoi mariska

het was ook alleen maar een idee om een zeug te laten steriliseren

omdat ik goede ervaringen heb hiermee maar als ik nu saskia lees dan denk ik niet dat ik het doe het was zowiezo een idee geen praktijk

enne waarom zo ik mijn vriendin hier op het prik neerzetten die heeft wel wat anders te doen met haar tijd dan stalkers te woord staan :D:D:D

als je googled kan je de praktijk zo vinden en ik vraag er niet na omdat ik bijna niet over haar praktijk praat heb ik net al gezegd we praten niet altijd over dieren maar ook over andere dingen

en ik ben nog niet langs geweest omdat het nog niet nodig was maar google maar even op dierenarts venray :)

owja voordat jullie rare dingen denken ze werkt samen met een oudere dierenarts een mannelijke arts dusse daar kmt die naam vandaan :) kan je nog niksmee want je weet haar eigen naam niet :)

ik vind het onzin om te melden wie mijn vriendin is ik vraag toch ook njiet aan jou wie jou vriendinnen zijn ??? niet nodig gaat het ook niet over

esther gelooft me niet omdat ze eigelijk jaloers is :) en ik blij met mijn vriendin

maar als je ene probleem hebt met ene caafje mag je me wel mailen hoor dan kan ik haar bellen en wilt ze je vast wel helpen als het nodig is :)

groetjes jacqueline

• basjeeeee

Daarbij zou een niet-dierenarts toch nooit aan medicijnen kunnen komen?

• jacquelinesbeestenspul

hoi bassje

juist jij snapt het helemaal maar somige mensen kunnen ietngoed lezen en begrijpen dat niet hahahahahaahhaahahaha

groetjes jacqueline

(ik al even mijn vriendin op de hoogte brengen dat ze telefoon kan krijgen van jaloerse prikkers ) :D:D

• Chalet de Cobaye

Hallo Jaqueline

Dit heeft totaal niks met rellen temaken !!! Dat laat ik wel aan andere over ,waar ik me zorgen over maakt is echt wel degelijk het belang van het diertje !!!

Zegt al genoeg over iemand die het dier zwanger (hoog) zijn je eigen woorden meeneemt naar een show .Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat jij wel degelijk je zinnen op Bindy had gezet ….. Maar goed laat dat terzijde

Ik vind het niet normaal dat er zo met dieren word omgegaan ,en dan ook nog dood leuk zeggen dat je plannen met haar hebt ,om haar evt te laten steriliseren ,waar gaat dit in godsnaam naar toe !!!!!!!

En Rellen ach dat mag je rustig zeggen ,want nogmaals jullie weten een ander zo goed op de vingers te tikken ,maar oo wee als het richting je eigen persoontje komt ,wat dat mag niet toch !!!!!

Heb ooit al eens een tekst neer gezet ,en die slaat hier echt de plank niet mis !!!

Iedereen weet zo goed wat een ander doet,maar zichzelf zien ze niet ,dat is hun grootste verdriet !!! Het is toch waar kijk om je heen er word gelachen om een ander.

Ach ja is zo leuk leedvermaak als het jezelf maar niet raakt !!!

Sorry hoor Jaq ,ik heb verder niks meer met jouw ,maar het leed van de dieren trek ik mezelf wel heel erg aan …en ik vind dit puur dierenleed.

Esther

• Cavia farm Witches at work

Hoi Marika

De hele topic gelezen en moet eerlijk bekennen JIJ staat met stip op EEN!!!

GEEN compliment hoor voor je!

Je kletst als een kip zonder kop!

Reden???

A>>>noem eens de cavia's die ik heb GEDUMPTTT

Ze worden eerder bij me gedumpt/retour genomen als anders om echter omdat je mij totaal niet ken tzal ik je deze “slip off the tong” maar gauw vergeven!

B>>> Wat een bullshit nu te veronderstellen dat Dagmar de Baldwins maar ff op laat schrijven!

JIJ kickt echt alleen op rellen he?

Wanneer is jou ECHT zinnige post hier geweest???

Heb ik die gemist mischien?

En JAAAAAAAAAAAAAA inderdaad kan een beertje tussen de 2 a 3 wkn al lopen te brommen tot op heden hier alleen met mn Rexjes meegemaakt.

De reden ook om die dan ook met een gewicht van 250 gr. als de sodemieter bij mams weg te halen.

Het gebeurd vaker dan jij weten wilt dat moeders vanuit het nest wordt opgeschreven.

Goddank hier nog niet, maar toch mogelijk naar het schijnt.

En NOOIT zouden hier bij mij dieren in gevaar zijn als het mijn soort niet is zoals bv de Skinny.

Ik ken fokkers en liefhebbers genoeg om ze aan te slijten en zo niet dan zou die ook in mijn huis welkom zijn!

Mijn dochter zou het kei leuk vinden en baalt best wel eens van zo'n uber principiele moeder als mij.

D#S

• Mariska

@Basje: Lang leve internet, daar kun je vrijwel alles kopen.

@Jacqueline: Heeft niets met jaloezie te maken hoor, misschien hoop je dat, maar dat is helaas niet zo. Het verhaal is gewoon raar, maar het zegt meer over jou dan over degenen die om uitleg vragen. Succes met je vriendin en alle operaties die jullie nog toe gaan passen samen,