Nieuwe website Baldwin & Skinny Farm

• basjeeeee

knip knip knip

Geintje :D

• basjeeeee

Je hamert nogal op de naam, wil je gaan checken of Jacq niet liegt :?:?

• esther

Nog wat…een goede vriendin en je weet niet hoe de praktijk heet.Vraag het eens dan…..

Geef je het voordeel van de twijfel.

Kom maar op,denk dat de ret nu ook wel nieuwschierig is.

gr esther

• basjeeeee

esther schreef:

>

> Weet je wat ik denk…dat je gewoon door de mand valt.Vraag

> je vriendin eens of ze het adres van de praktijk doorgeeft.Of

> werkt ze illegaal Jaq?????????

What the F is je probleem rondom die praktijk, wil je ons allemaal gaan nachecken qua praktijk en of we wel bij een geregistreerde dierenwinkel voer kopen?

> Want dan is het opereren op het aanrecht en dat is natuurlijk

> niet normaal.EEn da heeft een praktijk nodig en hoord

> geregestreerd te staan.Dus het is een beun net als jouw

> kapster.Ik dacht het al.Wie gaat er nou maar zo iets

> stereliseren,geen enkele da hoor.Maar wij komen er wel achter

> hoor Jaq,mijn da is ook al bezig want een da die het zo doet

> …….En jaloers waarop.

Oh dus je bent er al mee bezig? Waarom vráág je dan lief welke praktijk Jacq gebruikt, haha, wie valt er door de mand?

>

> NATUURLIJK BEN IK EEN NAAR MENS

Daar valt over te discussiëren ;)

> WANT HET WORDT JE TE HEET HE

> DAME

• esther

net als bij jou he basjeeee.Leugenaars vallen altijd door de mand.Weet jij daar niet alles van??????????????hahhahaha.

• basjeeeee

Och, meisje, wat maak je er weer een ordinaire rel van zodra je in de topic komt :D Waar haal je het soms vandaan haha? Zal de omgeving zijn denk ik haha

Ach, vind het heerlijk hoor, dat na een flinke discussie er nu effe dom gereld wordt, kan ik me weer effe flink verlagen tot jullie niveau haha!

• esther

Basjee het is altijd waneer jij er bijkomt toch .Weet je wat je zoekt het maar uit.Normaal antwoord geven op een vraag is moeilijk.Maar jij kunt het allemaal nog leren hoor.gr esther

• basjeeeee

esther schreef:

>

> Basjee het is altijd waneer jij er bijkomt toch .

Oei oei, lezen en dingen volgen is blijkbaar boven je kunnen, haha. De hele topic heb ik meegedaan aan een normale discussie ivm het willen van duidelijk over de baldwin. Jij kwam hier alleen Jacq effe pakken.

> Weet je wat

> je zoekt het maar uit.

Dit heb je al vaker gezegt maar je blijft terugkomen met reakties tegenover mij, heerlijk :D

> Normaal antwoord geven op een vraag is

> moeilijk.

> Maar jij kunt het allemaal nog leren hoor.gr esther

Tja, gelukkig wel, sommigen lijken nooit te leren, maarja, je kan niet alles hebben he, gelukkig kom ík in de buurt van alles hebben, haha.

Gelukkig kan ik nog een heleboel bijleren, zou niet best zijn als een mens er niks meer bijleert en blijft steken waar hij/zij op zijn/haar 16e zat, maargoed mischien zie je dit als een aanval, ivm je beroep, hoop van niet, mischien was je op je 16e minder slim bedoelde ik namelijk te zeggen.

• esther

Basje ik kan veel hebben,en je weet vast ik lach me kapot om dit prikbord.Neem bijna alles met een korrel zout.En vooral bij sommigen….Even terug pakken nee,dat niet gewoon een normale vraag.Want geen enkele da gaat maar zo een caaf stereliseren .En daar gaat het om.Goed lezen.Dat er geen naam en adres gegeven wordt zegt mij genoeg.Mijn da kwam ook aan huis,hij is geen beun en bezit een praktijk.

Ik durf hier rustig zijn praktijk te noemen gewoon omdat het kei van een da is.Jij weet net zo goed als menig 1 inmiddels dat de da waar we het nu over hebben…helemaal niet werkt bij wat voor een praktijk ook.Dit is mijn mening,todat het tegendeel bewezen is.

Waarom geheim houden….lijkt me niet nodig.De waarheid komt vanzelf wel.Gewoon geduld.

Groetjes

• Saskia

Had jij wel een vergunning om hier zomaar te knippen basjeee???? :D:D:D