Gerda_H schreef:
>
> Hoi Ine. Nou kunnen wij hier weer over door blijven
> discussieren,maar dat heeft weinig zin.
>>>D#S Ik ben niet het heipalen type hoor, wel als het nuttig is om ff te vermelden
niks meer en niks minder.
Het komt nu bij mij
> over alsof het mijn schuld is dat Donna uit inteelt is,maar
> dat heb ik niet gedaan.
>>>D#S Jij hebt Donna's babe idd niet gefokt dus treft je ook geen enkele blaam daarin heel helder~!~
Ik heb op de stamboom van Donna's
> babe en haar kleintje geschreven,dat er niet mee gefokt mag
> worden,daar het een zwakke lijn is. Dat stond jammer genoeg
> niet op de stamboom van Donna's Babe.
>>>D#S Dat kon ook niet, wederom heel helder omdat moeders nog niet eens zo heel lang dood is namelijk. En toen ik Donna's babe kocht er geen vuiltje aan de lucht was.
Sommige dieren zie je al vanaf de geboorte dat het zwak is,maar bij deze zeug niet dus. Vandaar dat het ook tturlikjk niet op haar stamboom staat.
Haar stamboom bestaat trowuens niet eens, het zijn de papieren van de ouders toch die je nu in je bezit hebt. Van Donna's babe is geen aparte stamboom van aangemaakt bij fokker of heb ik dit mis?
> Ik vind het de verantwoordelijkheid van de fokker,indien die
> ontdekt dat de lijn zwak is,om dit ook op de stamboom te
> vermelden.
>>>D#S Klopt, veelal krijgen te zwakke dieren niet eens en stamboom (status knuffel) en als er vermoeden is van mogelijke sterfte bij volgende fokker worden ze als het goed is niet een verkocht!
Donna's Babe heeft nu een vriendinnetje bij
> haar,met wie ik ook niet wil fokken omdat ik niet blij ben
> met de kruising. Dit staat ook op de stamboom. Zij zal ook
> nooit verkocht worden.
>>>D#S Leuk hoor een vast vriendinntje en extra zorg, echter juist die ingekruiste kun je met een gerust hart verkopen, mits je de handleiding er maar bij doet, dus fokker op de hoogte stellen, of als knuffel verkopen.
Gr. D#S
> Groetjes Gerda