esther schreef:
>
> Ine,Ik heb er mijn gedachte bij jij de jouwe.Maar vertel jij
> Jaq ook wel degelijk wat jij mij nog meer verteld,Het zal mij
> allemaal wat .
> Ik heb jou de waarheid verteld en niks meer.Je beaamde zelfs
> nog veel.
>>>D#S Ja jij en Es moeten goed weten dat ik nooit een wig heb willen drijven tussen; jou en Esther C en ook mezlef wat neutraal altijd heb willen opstellen tav van jou en Es C en de perikelen rondom Jacq je weet wel~!~
Jacq is echt niet heilig, en met lang niet alles waarmee zij zich bezig houdt ben ik het eens!
Ik ben eerlijk als ik met je praat, ik ben misschien wel idd te eerlijk ja!
Of ben je nu je geheugen kwijt Ine.
>>>D#S Erg misselijke opmerking van je!!!
Het zegt meer over jou als over mij! Ik weet verdomd goed wat er is gezegd, hoef jij me niet nog eens mee in te boteren ja~!~
> En wat betreft verdedigen van Es….Zal ze het nodig
> hebben.??????Laat me niet lachen.Ze zal het zelfs een
> belediging vinden.
>>>D#S Wat ik van Esther C weet is dat ze een redelijk brede rug heeft, en beter tegen een stootje/deukje kan als jij nu blijkt maar weer uit dit stukje tekst van je.
Jammer dat je jezelf zo neer zet, echt jammer ik dacht dat ons gesprek goed verlopen was.
Echter ik ben ook bevriend met Jacq en als de roddel die jij nota bene samen met Es C zo hardnekkig de wereld in hebt geholpen en er echt over wordt gereld moet ik dan maar mijn mond houden tav Jacq???
Ik dacht het toch mooi niet he?
Dat hebben al meer lui geprobeert hoor, ik ging gvd ook onderhand twijfelen aan Marielle!
En als je me nu ineens niet meer moet kan ik daar best mee leven, ik heb mijn vrienden niet alleen in de cavie wereld eerder integendeel.
Ik ben geen ohhhhhhhhh en ahhhhhhhhhhhh roeper en meekletser sorry!
gr. D#S
> groetjes esther