Keurmeesters en hun fokeisen~!~

• MoniqueW

Wat is er mis mee om je eigen naam te gebruiken? Waarom anoniem?

• MoniqueW

Hahaha, nee, dat is al weggewerkt…lag wel een hele berg na de vakantie.

• Gerda_H

Ik wou jou hier niet mee aanvallen hoor. Ik had niet jou naam bekend gemaakt hier. Ook anderen die hier met een nickname hier prikken,en waarvan ik hun eigen naam weet,zal ik dat niet zo snel plaatsen.

Was jij trouwens op de Noordshow? ik was daar nl en er werd gezegd“kijk,dat is Bellamy”Jij had jou zoontje aan een riempje? Goed idee. Dat deed ik ook altijd met mijn dochters als ik ergens heen ging en het druk zou worden,of ik misschien mijn aandacht even ergens anders zou kunnen hebben.

Ik ken jou verder niet,alleen van naam.

Groetjes Gerda

• Gerda_H

Oke. Het waarom hoef ik niet te weten. Er zijn er hier al zoveel weg. ik meende mij al te herinneren dat ik haar hier wel eens op het pb had gelezen onder haar eigen naam. Ruzies ben ik zo weer vergeten. de nuttige tips sla ik wel op,en vaak schrijf ik ze ook op in mijn schriftje.

Bellamy, leuk dat je weer terug bent. Ik hoop dat je hier niet weer weggaat door ruzie,maar ik wou jou echt niet aanvallen hoor.

Groetjes Gerda

• Jaja

Ik was inderdaad op de Noordshow en Thomas had ik aan een riempje. Hij was nogal wegrennerig die dag.

Ik heet trouwens geen Bellamy hoor…….maar luister er inmiddels wel naar.

• MoniqueW

Ga jij naar de Kleindier Expo (BTT) Gerda?

Mijn dochter rende er ook altijd heel hard vandoor, voorals als ze ergens van schrok. Op bepaalde geluiden kon ze vrezelijk schrikken en dan was ze weg ook als je even de andere kant op keek. Ik had haar ook wel eens aan een riempje voor haar eigen veiligheid. IK kreeg ook de meest rare opmerkingen naar mijn hoofd. Ik vond het niet leuk, maar de veiligheid van mijn dochter stond bovenaan. Het heeft jaren geduurd voor ze daar overheen groeide…ze wordt nu al een grote meid:)

• esther

Ach Esther,als je hier versatel achter je naam heb ben je ook gauw een anonieme prikker of een konijn.

En echt anoniem ben je niet,je mail staat gewoon open.

Hoe is het met Thomas????Zal al wel een hele kerel zijn:)En waarom zou jij niet prikken,zpi niet weten waarom niet.:)

Gr esther

• esther

Monique,ieder heeft zijn eigen mening toch En wat betreft de wijsheid:Esther heeft natuurlijk al jaren cavia's en dat gaat volgens mij naar behoren.IK vindt deze topic nergens meer over gaan.

Ga er toch wel van uit dat een fokker die jaar in naar jaar bezig is met tt en fokken echt weet wat hij doet.

Zou mij daar niet eens druk om maken! Genieten van de diertjes is het belangrijkst.:)

Maar waar ik mij wel druk ommaak:

Er zijn in cavia land echt fokkers waar je je pas echt druk om moet maken.Dat fokt met dieren achter elkaar tot ze het loodje leggen.Triest maar waar.Zeugjes van amper 4 mnd zijn geen uitzondering.Slechte conditie maar toch een nestje.Walgelijk. Wat ben ik blij dat mijn dieren daar niet aan blootgesteld worden.

groetjes esther

• jacquelinesbeestenspul

ach ja somige mensen liegen nu eenmaal graag he esther uit deventer ??

je bent de slimste schijnbar niet met de computer ik weet allang dat dit een andere kaatje is :D:D:D:D:D:D

• Witches at work

esther schreef:

>

> Monique,ieder heeft zijn eigen mening toch En wat betreft de

> wijsheid:Esther heeft natuurlijk al jaren cavia's en dat gaat

> volgens mij naar behoren.IK vindt deze topic nergens meer

> over gaan.

> Ga er toch wel van uit dat een fokker die jaar in naar jaar

> bezig is met tt en fokken echt weet wat hij doet.

>>>D#S Tja deze mening kan ik helaas niet met je delen, was het maar zo simpel dat als je TT fokker bent het dan ook zekers wel goed doet!

Geen aanval op Esther hoor van caviastal Bellamy. Ik gooi nu ff alle showfokkers

gemaks halve op een grote hoop wat ook een vliger is die op deze wijze niet opgaat.

Jammer wel dat juist Bellamy zich aangesproken voelt, maar ja.

> Zou mij daar niet eens druk om maken! Genieten van de

> diertjes is het belangrijkst.:)

>

> Maar waar ik mij wel druk ommaak:

>

> Er zijn in cavia land echt fokkers waar je je pas echt druk

> om moet maken.Dat fokt met dieren achter elkaar tot ze het

> loodje leggen.Triest maar waar.Zeugjes van amper 4 mnd zijn

> geen uitzondering.Slechte conditie maar toch een

> nestje.Walgelijk. Wat ben ik blij dat mijn dieren daar niet

> aan blootgesteld worden.

>>>D#S Tja mee eens~!~

En nog ff iets, Jacq had ik verteld dat jij nogal je twijfels had over haar dierenarts.

Ze kan het schijnbaar keihard maken dat ze wel degelijk ECHT is.

Jammer genoeg heeft de andere Esther Chalet een mega roddel cavia land ingebracht.

Want ook de beginnende fokkers komen ineens bij mij aan met de details die alleen zij weten kon.

Gezien jij erin mee gaat steeds, en het voor Eshter C opneemt heeft Jacq er goed de balen van vandaar haar pist off reakties elders, bij jou “provider topic” dus.

Jammer dat er zo fel van leer getrokken wordt wederom, en ook zeker zo jammer dat er vertrouwde geintjes worden getransformeerd in illegale dokters praktijken,

terwijl er een nood situatie van van kracht was toen~!~

gr. D#S

>

> groetjes esther