LIA= 1 MOORDWIJF~!~

• MoniqueW

Ja, ik ben een hele tijd boos geweest en heb denk ik wel een 1 1/5 jaar niks tegen ze gezegt heb. Ze probeerde contact met me te krijgen, maar ik ben niet zo gevoelig voor geslijm. Bied eerst je excuus maar aan en zeg hoe het zit en klaar. Op een oudjaarsavond kwamen we ze buiten tegen en hadden we daar wat gedronken. Ik heb haar toen wel direct laten weten dat het nooit meer zou worden zoals het was. Dit waren dan je vrienden. Ik heb er daarna nooit meer gezellig een bakkie gedronken, alleen hallo en dag gezegt. Gelukkig zit ik zelf zo niet in elkaar.

Ik was zo geschrokken toen ik zijn oog er echt uit zag hangen. Ik heb een gil gegeven die je 5 straten verderop nog kon horen. Hij is zo een lieverd en hij was bijna beter van een hernia. Ik had hem bijna in moeten laten slapen. Hij had zoveel pijn gehad dat er besproken werd (gelukkig net niet nodig geweest) om hem aan de pretnison te zetten. We zagen op de echo dat zijn ruggetje een bommetje is die op ontploffen staat zeg maar. Opereren is in zijn geval geen optie. Op dit moment gaat het gelukkig goed met hem. Hij moet rustig blijven en mag geen rare bewegingen maken. We hebben hem nu 9 jaar.

• Gerda_H

Nou, Monique, ik heb hem helemaal vast gehad,en eigenlijk deed ik het zowat in mijn broek. Magda keek ook vreemd op dat ze mij met een slang in mijn handen zag. Voelt vreemd aan hoor,maar vond het wel een redelijk leuke ervaring.

Maar ik was blij dat haar dochters hem weer overnamen en in zijn kooi deden.

Groetjes Gerda

• Gerda_H

Ik ben juist in de schulden gekomen door een kitten van ons. Hij had een neurologische afwijking,en 10 maanden lang hebben we doorgemodderd met antibiotica,infusen, opnames in de kliniek ed. na ruim € 1000,= lichter,zei de da dat verder gaan geen zin had. Wij merkten zelf ook,dat het kitten zoiets had van, het is mij wel goed geweest nu. Wij hebben hem toen ook laten inslapen. De da kwam bij ons thuis,en hij is lekker in zijn eigen mandje ingeslapen. De injecties kreeg hij bij ons op schoot. Vorig jaar hadden wij een ratje van Julia die een abces had aan zijn kaak. Wij naar de da. Deze zei dat we er niets aan moesten doen. Ik had nog gevraagd, of die abces niet schoongespoeld hoefde te worden,of een ab kuurtje. Nee, gaat vanzelf weer over werd mij gezegd. Na twee weken hoorde ik via Lia over een andere da. Wij erheen, Wat kregen wij te horen< was twee weken geleden maar gekomen,want dan hadden wij haar nog kunnen opereren. Nu is het te laat. Zij was ook erg verbolgen over onze vorige da. Ze zei,dan hebben we eens een ratje zonder tumoren,hebben we dit. Haar moesten we toen ook laten inslapen. Dus,qua da,indien het echt nodig is,gaan wij wel hoor.

Groetjes Gerda

• Witches at work

Hoi Gerda

Niet erg handig van je om je daarvoor in de schulden te steken.

Klinkt hard, maar je hebt gewoon een financiele grens klaar uit.

Stippel voor jezelf goed uit steeds wast erin en eruit gaat, wat voor deukjes je hebben kunt op zo'n gebied.

Wij zijn ook erg ver gegaan met onze 2e hond Batman de Franse Bulldog, echter nooit te ver vind ik zelf.

Wel een jaar eerder mocht ie van mij al gaan slapen maar mijn man kon het toen nog niet.

Dus die heeft toen mega pijnstillers gehad in een combie vorm.

Zooooo zielig~!~ Zoooo lief echt waar lei verzot waren we allemaal op hem.

Hij is de basis van mijn fokkerij geworden en heeft me geleerd dat als iets genetisch naar de mallemoer is gefokt je erin kunt stoppen wat je wil het nooit meer iets kan worden helaas!!!

Gelukkig waren ze bij het Veterinair centrum van Wageningen eerlijk en erg goed wakker en hebben me meteen gezegd:“mevrouw u heeft een hele slechte hond”.

De Da van Boxmeer daar in tegen was elke maand blij met zijn vast klant.

Hier leer ze zo allemachtig veel van, mondig weorden tegen over artsen ook steeds brutaler ect.

En tevens ook steeds wanhopiger ook je vecht tegen de bierkaai.

Het laatste levensjaar van Batman hij was 4 jaar oud dacht ik. toen hadden ze nog het idee hem ff aan een nek hernia te opereren dit wilde we niet meer.

Geld hadden we er echt nog wel voor, maar we wisten dat nog Batman nog wij er blij van zouden worden.

Genoeg gesodemieter, genoeg kanalen die hun zak van ons hadden gevuld, genoeg dierenleed.

Gewoon genoeg.

gr. D#S