Ja, ik ben een hele tijd boos geweest en heb denk ik wel een 1 1/5 jaar niks tegen ze gezegt heb. Ze probeerde contact met me te krijgen, maar ik ben niet zo gevoelig voor geslijm. Bied eerst je excuus maar aan en zeg hoe het zit en klaar. Op een oudjaarsavond kwamen we ze buiten tegen en hadden we daar wat gedronken. Ik heb haar toen wel direct laten weten dat het nooit meer zou worden zoals het was. Dit waren dan je vrienden. Ik heb er daarna nooit meer gezellig een bakkie gedronken, alleen hallo en dag gezegt. Gelukkig zit ik zelf zo niet in elkaar.
Ik was zo geschrokken toen ik zijn oog er echt uit zag hangen. Ik heb een gil gegeven die je 5 straten verderop nog kon horen. Hij is zo een lieverd en hij was bijna beter van een hernia. Ik had hem bijna in moeten laten slapen. Hij had zoveel pijn gehad dat er besproken werd (gelukkig net niet nodig geweest) om hem aan de pretnison te zetten. We zagen op de echo dat zijn ruggetje een bommetje is die op ontploffen staat zeg maar. Opereren is in zijn geval geen optie. Op dit moment gaat het gelukkig goed met hem. Hij moet rustig blijven en mag geen rare bewegingen maken. We hebben hem nu 9 jaar.