LIA= 1 MOORDWIJF~!~

• Miriam

Meiden open een ‘gezellige’ Hyves site kunnen jullie daar zoveel gaan lopen gillen en met modder smijten wat jullie willen.

Maar blijft het cavia prikbord tenminste schoon van dit soort dingen.

Kan het (EN WIL) het helemaal niet (KUNNEN) volgen.

Jeetje nooit gedacht bij het zien van die lieve cavia koppies zoveel haat en nijd konden veroorzaken!

• esther

Waarom zegt Lia dat niet openbaar hier…is het gelijk opgelost Ine.

Hier schiet niemand wat mee op toch.Jij kent de waarheid..iK zou het verder gewoon zo laten.Wij kunnen hier niet oordelen…alleen jullie weten hoe en wat.

Laten we gewoon van onze diertjes genieten….:)

gr esther

• Witches at work

Gerda_H schreef:

>

> Zo kan je zien hoe Ine erin om praat. >>>D#S Super kromme zin>er in om praat

Maar ik snap je, je bedoelt hoe ik er om heen klets of zo.

Dat mag jij vinden, jou ding.

Een tijdje terug had ze

> gezegd dat ik mij van Lia moet losmaken.

>>>D#S Ach ja jullie hangen idd erg aan elkaar en ik prefereer een meer

onafhankelijke fok. Zodat je meer je eigen ding hebt zeg maar en niet steeds dieren van Lia of vise versa. Was ook niet lullig bedoelt maar puur om je te helpen maar schijnbaar kan ik geen goed bij je doen, en dat hoeft voor mij ook niet meer laat dat duidelijk zijn je bent echt net een brug te ver gegaan.

Maar ik moet eerlijk

> zeggen,dat ik heel veel aan lia te danken heb. De meeste

> caafjes die hier zitten,komen bij haar weg,en omdat zij weet

> dat ik niet zo'n ruime beurs heb, heb ik ze gratis,of tegen

> een vrienden prijsje gekregen.

>>>D#S Tja nu ben je idd eerlijk dit stukje klopt eens voor de afwisseling een keer.

Maar het zou je meer sieren eens te denken hoe je je zelf kun leren bedruipen ipv zo afhankelijk te zijn van andere mensen.

Ik denk namelijk dat het ook een beetje gewoonte getrouw gaat worden ervan uit te gaan dat anderen je sponseren steeds.

Niet lullig bedoelt hoor, echter de meeste zeggen je dit niet maar denken er ook zo over.

gr. D#S

> Groetjes Gerda

• Jipke frl

Nou volgens mij gaat het bij de echte showfokkers konijnen heel wat beter aan toe………….. Voor zover ik het wereldje nu meemaak tenminste.

De fluffy fokkers weet ik niet hoe het daar gaat, slechter aan sommmige roddels te horen.

• Gerda_H

>>>D#S Tja nu ben je idd eerlijk dit stukje klopt eens voor de afwisseling een keer.

Maar het zou je meer sieren eens te denken hoe je je zelf kun leren bedruipen ipv zo afhankelijk te zijn van andere mensen.

Ik denk namelijk dat het ook een beetje gewoonte getrouw gaat worden ervan uit te gaan dat anderen je sponseren steeds.

Niet lullig bedoelt hoor, echter de meeste zeggen je dit niet maar denken er ook zo over.

gr. D#S

Ine, ik vraag Lia altijd wat de caafjes kosten gaan. Dan kan ik evt. sparen. ik hoef niet gesponsord te worden, e nga ok zeker niet afdingen. Dat heb ik ook niet bij mr Great gedaan. En wat die betaling betreft heb ik mij ook keurig aan de afspraak gehouden,zoals ik altijd doe. Maar moet je mij nu aanvallen op mijn financiele situatie?

Groetjes Gerda

• Paulala

Misschien valt het bij de konijnenfokkers nog wel mee dan.

Maar over het algemeen zijn de fokkers-wereldjes niet zo gezellig als het vaak lijkt.

• Witches at work

Hoi Gerda

Nee hoor je hebt me idd netjes betaald zoals afgesproken.

En mensen afrekenen op hun financiele situatie puur zou ik erg laag vinden.

Zo moet je dat niet zien.

Ook ik heb fases gehad in mijn leven breed en ook erg smal kan ik je zeggen.

Met helemaal niks ben ik begonnen en heb alles samen met mijn man door eerlijk en hard werken moeten verdienen,weinig sponsoren in mijn familie/vrienden kring.

En daar ben ik ook erg blij om kan ik je zeggenhet heeft ons gesterkt en veel zelfvertouwen gegeven/eigen waarde.

En precies dat gun ik iedereen, zelfs jou. Dus zo'n bitch ben ik nu ook weer niet.

Leven is vechten voor mij, voor jezelf op komen je eigen geluk afdwingen.

En eerlijk is eerlijk niet voor iedereen is dit even makkelijk.

Sommige doen erg hun best maar komen steeds net wat meters te kort zeg maar, das niet eerlijk maar helaas.

En als je veel downs hebt gekend kun je de ups des te meer waarderen.

Sommige mensen leven in sprookjes werelden, hun hebben weinig tegenslagen te verhapsnappen en kunnen zich maar moelijk het echt leven voorstellen.

Die creeeren hun eigen problemen tobben de hele dag over hun kapotte nagels of kleding die het net niet is ect.

Ik mijn wereld jij die van jou, ik kijk tegen niemand op en op niemand neer toevallig.

gr. D#S

gr. D#S

• M.

citaat Jipke: ‘…Nou volgens mij gaat het bij de echte showfokkers konijnen heel wat beter aan toe…’

Helemaal eens, Jipke!!!

citaat Paulala: ‘… bij de konijnenfokkers nog wel mee dan. Maar over het algemeen zijn de fokkers-wereldjes niet zo gezellig als het vaak lijkt…’

Kwestie van de JUISTE fokkersvrienden maken, denk ik :+

M.

• Boerinnetje

Als je al moet sparen voor een cavia van pakweg 15 euro,is het dan mischien niet beter om niet aan dieren te beginnen??

Stel je hebt geen geld meer voor eten voor je dieren wat dan?

• Gerda_H

Niet alle caafjes zijn €15,= hoor. Maar volgens jou mag iemand met weinig geld dus geen dieren hebben? Al heb ik niet veel geld,ze komen bij mij niets te kort, en ook al zou ik die €5,= moeten sparen,dan is dat toch geen schande?

Groetjes Gerda