LIA= 1 MOORDWIJF~!~

• Cavia farm Witches at work

Hoi Lia

We hebben vanaaf contact gehad per telefoon en zijn bij gebrieft beiden!~!!

Ik wil geen gezever nu alleen ff wat misverstanden ophelderen.

De verparing heeft bij Gerda plaats gevonden, Lia heeft diezelfde dag nog wat caafs aan Gerda gegeven waaronder deze beer en zeug.

In hun enthousiasme waarschijnlijk meteen verpaart bij Gerda, en niet allert geweest op mijn bevindingen van wacht nog ff.

De dieren die bij Lia via Harm weggaan gaan netjes naar een dierenwinkel.

Niet mijn ding zozeer, maar wel een legitieme manier van overschot af te laten vloeien zeg maar.

Het te snel bij een beer zetten na een zwangerschap berust op een minder heldere boekhouding blijkt.

Echter meestal klopt het gewoon goed volgens Lia en haar dieren zijn haar alles!

Kortom LIA JE BENT WAT IK AL DACHT EEN MOORDWIJF~!~!~!

Sorry dat ik je dingen heb aangerekent die je niet aan te rekenen waren.

En nee, ik sta niet tussen jou en Gerda in zoals Gerda suggereerde,

ik ga ook om met wie ik wil per slot!

Bij deze hoop ik dat de lucht geklaard is en dat we met frisse moed een leuk cavia jaar tegemoet gaan.

Het ga je goed tot zien, tot ooit………………………..

gr. D#S

• Susan

Fijn dat er eindelijk duidelijkheid is.

• isabel

Gelukkig, alles is weer koek en ei.

• Gerda_H

Nou, mooi niet. Ik blijf erbij dat ze bij Ine waren verpaart,en Donna's Babe,Valerie en Teriano zijn pas op 1 augustus bij mij gekomen.

Gerda

• Gerda_H

Trouwens, het was die avond bij thuiskomst zo'n noodweer, dat wij rechtstreeks naar huis zijn gegaan. Lia, wees jij nou dan ook eerlijk.

• basjeeeee

Au, van 2 mensen een steek in de rug nu, mischien is moordwijf letterlijker bedoelt dan ik in eerste instantie dacht.

• Gerda_H

Nou, dit komt zeker hard aan. Ik durf mijn handen ervoor in het vuur te steken dat ik de waarheid spreek. Ook dat de caafjes dezelfde dag nog naar ons toe zijn gegaan,klopt voor geen meter. Het was die avond zo'n slecht weer,met zelfs groene en paarse wolken,dat wij de dozen met de caafjes uit de auto hebben gezet en bij Lia in de cavia schuur,en snel naar huis. Wij durfden de auto bijna niet uit. Lia heeft de caafjes eerst nog een paar weken bij haar gehad en op 1 augustus zijn ze hier gekomen.

Ine doet zich nu zo goed voor,maar ik kan mij ook nog herinneren dat er destijds zo'n rel om is geweest dat zij een hoogzwangere caaf heeft meegegeven met dat warme weer. Maar goed, laat Ine nou maar denken dat zij gelijk heeft. Ik hou hier mee op. Hoeveel fokkers heeft ze al zo afgezeken. ik ben de zoveelste in de rij. Ik ben nu helemaal klaar met Ine. Met lia praat ik morgen, nou ja, vandaag nog wel. Dan hoor ik Lia haar verhaal wel.

Gerda

• Witches at work

Hoi Gerda

Tja helaas krijg ik nu mails van andere fokkers die ook kunnen rekenen zoals Jacq dat kan ha ha~!~

En die geleven geen barst van jou, Lia heb ik het voordeel van de twijfel gegeven, ze heeft even met je mee gekletst blijkt nu, echter heeft minder lieg talent dan jij hebt blijkt nu dus!

Het boeit me verder ook niet wanneer ze de dieren naar jou heeft gebracht diezelfde dag de dag erna boeiend???

In elk geval GEEN 2 wkn erna zoals jij halstarrig vol blijft houden.

Foutje bedankt zou ik zeggen!!!

En eerlijkheid duurt toch lekker het langst zei ons mam altijd!!!

Als is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaald hem wel.

Iedereen geloofd nu maar lekker wat ie wil geloven, mij maak je de pis niet lauw dat hebben anderen al voor je geprobeert en eveneens zonder veel succes.

Dus ik zou zeggen fantaseer nog lekker verder vandaag~!~

Prettige dag verder,

D#S

• Witches at work

Hoi Basje

De mensen die me heel goed kennen ook van in het echt zeg maar die weten dat ik eerder mezelf wat aandoe dan een ander lichamelijk dus!

Moordwijf is positief bedoelt (geweldig wijf) en een een zinspeling ook op die nieuwe film;

Moordwijven. Lia heeft toegegeven dat dit koppel bij mij GEEN koppel was namelijk.

gr. D#S

• Jipke frl

amen