:D
nu is dan eindelijk duidelijk en toegegeven dat ine de waarheid spreekt in deze zaak
jacqueline
Zo kan je zien hoe Ine erin om praat. Een tijdje terug had ze gezegd dat ik mij van Lia moet losmaken. Maar ik moet eerlijk zeggen,dat ik heel veel aan lia te danken heb. De meeste caafjes die hier zitten,komen bij haar weg,en omdat zij weet dat ik niet zo'n ruime beurs heb, heb ik ze gratis,of tegen een vrienden prijsje gekregen.
Groetjes Gerda
Ja, het is erg leuk om weer terug te zijn in deze eeuwigdurende caviafokkers-soap! haha.
En hoewel ik mijn stalletje vreselijk mis, ben ik aan de andere kant ook wel weer blij dat ik er tegenwoordig buiten sta.
Als ik ook zie hoe vreselijk veel fokkers erbij zijn gekomen in de laatste twee jaar! Dat is echt ongelofelijk, niet normaal meer joh!
Ik kan me gewoon niet voorstellen dat al die fokkers heel serieus bezig zijn.
Hoe hou je tegenwoordig de goede fokkers en de rotte appels nog uit elkaar?
Ik geef tegenwoordig toch de voorkeur aan opvangcaafjes.
Ik heb er twee, en die mogen hier oud worden.
En kort geleden heb ik er nog twee herplaatst die op de kinderboerderij waren gedumpt.
En eerlijk gezegd geeft dat mij zo vreselijk veel meer voldoening dan het fokken, ook al mis ik het nog dagelijks hoor.
Vooral als ik foto's zie van nestjes met roodbonte rexen……dat is en blijft altijd mijn passie, en heel misschien in de toekomst, als ik boven de 50 ben dat ik weer opnieuw ga starten. En dan heb ik er waarschijnlijk ook veel meer tijd voor om alles zo goed mogelijk te doen.
De kennis heb ik, de liefde ook, en de passie is zeer zeker ook aanwezig.
En tot die tijd kan ik mijn kennis alleen nog maar verder uitbreiden!
“Ine doet zich nu zo goed voor,maar ik kan mij ook nog herinneren dat er destijds zo'n rel om is geweest dat zij een hoogzwangere caaf heeft meegegeven met dat warme weer. Maar goed, laat Ine nou maar denken dat zij gelijk heeft.”
En wie stond er toen zelf vooraan om haar te verdedigen??? Ja, juist JIJ!
Dus ga nu niet lopen ouwehoeren hier omdat het nu niet meer botert. Hoe oud zijn we hier nu?????
Alsof ik het zelf geschreven heb paula haha
Ik heb 2 heerlijke bastaard caafjes , 1 van de belgische markt gekomen met amper 2 daagjes oud en zelf met de handvoeding groot gebracht en de ander van een nestje vanuit de kinderboerderij , ik kan me lekker buiten al het caviafokkersgeneuzel houden en geniet elke dag van mijn 2 niet showwaardige caafs
Het is toch ook veel fijner om gewoon van je caafjes te kunnen genieten zonder al dat gezeur over en weer.
Maar geloof me maar als ik zeg dat het echt niet alleen maar in de caviafokkers-wereld er zo aan toe gaat hoor.
Ook bij katten, honden, konijnen, paarden etc etc.
Fokkers stampen elkaar liever de grond in dan elkaar te helpen.
En nu moet niemand zich aangesproken gaan voelen, want ik bedoel dit dus in het algemeen.
Ik fok nu sinds bijna twee jaar muizen, en ik ben Zondag 23 dec voor het eerst op een beurs geweest waar ik met muizenfokkers heb gesproken.
En ook daar stonden er alweer twee die elkaar niet konden luchten of zien.
Ook daar wordt geroddeld en slecht over elkaar gesproken.
Ik hou me daar afzijdig van, ik doe gewoon mijn ding en probeer zoveel mogelijk te leren van andere fokkers.
Hoe minder ik met ze te maken heb, hoe minder ze tegen mij kunnen gebruiken, dat is wel wat ik heb geleerd.
De enige reden waarom ik contact onderhou met een aantal fokkers is om over genetica te leren en omdat ze me vaak goede adviezen geven.
Praat dit met jullie drieën uit. Liefst in levenden lijve. Dan kan je ook zien wat de ander bedoelt. Ik weet niet wie er hier liegt of niet liegt, kan me niet zoveel schelen ook eigenlijk.
Wat ik vooral niet snap; waarom moet het hier zo openbaar op dit prikbord? Dit doet jullie drieen uiteindelijk geen goed.
Enne, Gerda, blijf lekker. Het is op alle prikborden toch hetzelfde gezever.
Susan
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?