Hoi Gerda
Ach rekenen is niet zoi mijn ding dat laat ik lekker aan Jacq en dr kalendertjes over.
Ik fok met gevoel vooral,op geovoel hok ik mijn caafs op ect gaat goed hier kan ik zeggen.
Dus dan laat ik het ook mooi zo.
Ik was hard aan het werken vanmiddag, ja sommige mensen werken ook nog eens buitenshuis zelfs op zondag, en ineens kreeg ik een wel zeer heldere ingeving en ja dan kunnen we deze duscussie idd mooi sluiten ja let op;
Teriano is namelijk OOK verwant aan Donna's babe als ik het zo uit mijn hoofd doe, net als bv de Vliegende Hollander (Fillius) die ik hier als allerlaatste verdunde Curly beer is blijven steken.
Ik ben TEGEN INTEELT en zeker veelvuldig in dezelfde lijn~!~
Dan zou ik NOOIT Teriano verparen met een nicht of zo die al uit inteelt gefokt is!
Dat er allerlei rassen achter haar zitten is alleen maar positief echter juist iets klonen wat nog in de kinderschooenen staat verwerp ik ten zeerste.
Daarom hebben Esther Kater Jacq Beestenspul ern ik destijds die Lunken uit Zwitserland over laten komen.
Bijna alles in Nederland in aan jou Donna verwant kan ik je zeggen!
De beroemde/beruchte Bootsman & Greta lijn komt ze uit met black and tan ook in dr achtergrond.
O ja ik heb het niet over Donna gehad zeg je??? Ik ben amper bij je geweest weet je wel we zijn laat ik zeggen max 10 min. binnen geweest je hele stal bekenen en je dieren erg globaal.
Ik bemoei me idd niet veel met de fok van jou en Lia met Jacqueline heb ik watdat betreft meer contact en langer contact ook.
Ik weet daar vrijwel precies waar ze mee bezig is, echter niet bij jou, Lia en de rest van fokkend Nederland~!
Zo goed ben ik ook weer niet dat ik dat ook nog eens bij kan houden ha ha~!~
Ik ging ervan uit dat je wist waar je mee bezig was, helaas niet blijkt nu.
En ehhhhh jij Gerda begint dingen te verzinnen als dat Donna hier al bij een beer zat, Teriano notabene!!!
En Lia snap ik ook helemaal niet meer ze had beter een of andere ordinaire bastaard Borstel beer erbij kunnen leveren dan eentje die weer eens verwant is aan haar.
Echter ze had al een zeugje van Teriano en een beertje en nog wat dieren ook uit deze lijn, daarom heb je dit koppel gehad dat GEEN koppel was en moest worden Gerda.
Echter het belangrijkste is dat jullie dieren bij de beer tiefen die te zwak zijn, en het mij nu in de schoenen schuiven!!!
En ik houd nu ff niet mijn mond zeker niet nu ik weet dat ik gelijk heb, jij gaat zielig doen nu bij instanties als Knoevel en ervaren fokkers van ow ow ow mijn zeug gaat eraan~!~
ze krijgt nu ff een opleving maar ja ik denk idd die gaat eraan, dat houd geen Knoevel of zo meer tegen helaas.
Genoeg=genoeg helaas voor een zeug!!!
Wil je nog een lijst van namen van zeugen die van ellende in elkaar zijn gezakt omdat ze TEVEEL/TE VAAK ingezet werden voor de fok???
Wil je ook de fokkers genoemd hebben???
Ik heb het nergens beschreven hoor maar ratel het zo op voor je!
Prettige avond verder,
gr. D#S