Ik heb tot nu toe meegelezen omdat er weer een topic geopend is. Wel een heel verhaal, maar nu worden de reacties van Manu me ook duidelijk…Ik bied jou bij deze mijn excuus aan, maar ik voelde mij persoonlijk aangesproken en daarom werd ik fel omdat dit niet de eerste keer van je is. Ik snap nu in dit geval waarom je mijn reactie over het gewicht makkelijk vond terwijl ik dit niet op deze manier bedoelde ….vandaar mijn reactie weer. A-fijn ik begin niet meer opnieuw…in deze zin mijn excuus dus. Ik heb jou verkeerd begrepen en hierdoor een verkeerd antwoord gegeven. Ik zal voortaan eerst alles lezen voor ik iets neer zet. Zoals ik al eerder zei: Ik reageerde op kleine stukjes die ik las en dacht dat ik daar in mijn ogen het juiste advies op gaf. Het is absoluut niet mijn bedoeling geweest om voor iemand partij te trekken.
Hoi Gerda,
Maar nu toch even een reactie van mij….Ook ik heb Ine aan de lijn gehad nadat ze bij Lia was geweest en ook zij vertelde mij over een caafje waar niet mee gefokt mocht worden en die als knuffel weg ging.