Hoeveel nesten per jaar???

• Gerda_H

Zal het misschien door de kou komen Monique? Of de drukke feestdagen?

deze topic gaat allang niet meer over hetgeen de bedoeling was. Jammer.

Groetjes Gerda

• basjeeeee

Oeii, wie lijkt er weer op verder te gaan :? ?

• jacquelinesbeestenspul

ikkkkkkkkkkkkkkkkkkke :D:D

• Cavia farm Witches at work

Hoi Jacq

He, munne topic is wel lekker VEEL langer als die van jou he, met je vit. C vraagje ha ha????

Hoezo kinds???

Nee ff alle gekheid op een stokje,ik geef het op nu ik word dit geleuter echt zat~!~

Wie er nu nog wat van me moet of graag wil, ik ben naar alle waarschijnheid

eind januari op de BTT daar wil ik zelfs voor Gerda nog dr stambomen ontfutselen.

Want daarop wil ze nu weer door borduren of daar gelijk gehaald kan worden.

En mij draait het vooral om het gekonkel en gelieg steeds.

Er worden hier steeds fokkers ingedekt die geen knip voor de neus waard zijn.

De grootste bitch ben ik omdat hier neer te zetten, en men bedoelt het toch goed dus sol en “knoddel” (=dialect voor knoei) maar lekker verder…………………..

Ik kan het net zo goed hier tegen mijn hexencaviahut zeggen, die kijkt me ook alleen maar stoicijns aan ipv mij te willen/kunnen begrijpen.

Prettige dag verder, we hebben hier iets te vieren Jacq dat hoor je nog wel~!~

de groeten, ik houd deze topic voor klaar nu~!~

XXXD#S

• Manu

Zoals je zelf eerder schreef: “als jou dit verder niks doet, reageer je hier niet op”…..

• Cavia farm Witches at work

Hoi Manu

Er is een nieuwe topic geopend door Gerda's vriendin lia.

Ach gelukkig ons kent ons ha ha~!~

gr. D#S

• isabel

Aha.

• isabel

> Er is een nieuwe topic geopend door Gerda's vriendin lia.

Ja, leuk!

• Jipke frl

Jacqueline: een zeug is ongeveer 1 maal in de 17 a 18 dagen bronstig, was ze dat net 15 juli geweest dan kan het wel dat ze bij Ine al bijelkaar gezet zijn, zelf al een week kunnen ze voor 16 juli al bij elkaar gezet zijn als ik goed reken, dan kan het 29 september…………….

Jij bent in deze heel halsstarrig om Ine te “verdedigen” en walst over Gerda haar zeggen hierover heen.

Verder bemoei ik me er niet mee, zeg niet die en die heeft gelijk en die liegt.

• Manu

Dat heb ik gezien, maar ik bemoei me verder niet met die kwestie. Ik reageerde eigenlijk alleen maar op de stelling die in dit topic gedaan werd door Monique..