“En ja, je hebt gelijk dat ik jullie erg persoonlijk en niet vriendelijk heb aangesproken. Dit doe ik met een rede.”
Wat is daarvan de reden?
Hoi Susan
Ja heb ik ook gedaan het uitgezocht samen met Jacq's Beestenspul zijn we er achter gekomen;
“als is de leugen nog zo snel,de waarheid achter haalt hem wel~!~”.
Er is keihard gelogen over de verparing,gezien het tijdstip ook kan die nooit bij mij hebben plaats gevonden, Jacq rekent net weer makkelijk als ik.
En ik ben erg helder in namen van stambomen iets waar sommig zeer veel moeite mee hebben blijkt steeds vaker.
Analfabetisme of een gedeelte hiervan hebben ook sommige fokkers last van helaas.
En dat komt de dieren niet ten goede, omdat te vaak op familileden worden gezet. En omdat men de vorige bevallings datum weer is vergeten zodra
moeders de kroost heeft opgevoed!!!
Dan moet het maar weer zo nodig worden verpaart, echt genant vind ik zulke praktijken.
En als ze voor de jongen niet snel genoeg kopers hebben gaan ze onderhands weg via een opkoper die er god weet wat mee doet~!
Maar ach je mag hier niet teveel zeggen, want de fokkers bedoelen het toch goed en zijn ook maar mensen toch???
En dan maar zeggen dat ze mij zo goed vinden en van me leren ect…………
Laat die veren maar zitten denk ik dan ik geloof het verder wel.
Pas het liever toe op de dieren, laat zien wat je echt kunt ipv hier leuteren~!~
gr. D#S
> En Isabel > Ik denk er zeker over na
Je eerste reactie klopt dan niet?
> en ik heb ook positieve dingen over jullie gemeld. Jammer dat je hier overheen leest.
Ik heb nog eens nagezocht, maar niet zo veel gevonden de laatste tijd. Je hebt denk ik ook je naam veranderd met een W erachter?
> Het valt me op dat je over veel dingen heen leest. Jammer!!!
Ik lees ook niet altijd alles….maar ik zal er op letten rustiger te lezen.
Ten eerste Ine, heb jij hier vermeld dat Teriano verwant is met Donna via Bootsman. Deze naam komt nergens op de stamboom van Teriano voor. Mocht die verwantschap er zijn,dan is het in de verdere voorouders,die niet op de stamboom staan vermeld. Ook schrijf ik de bevallingsdatum altijd op,en de kroost die ik niet kwijt kan,blijven hier. Ik heb nmog nooit een caaf aan één of andere opkoper meegedaan. Ook zet ik zeugjes die een nestje hebben gehad niet weer zo snel bij de beer. Het is mij één keer overkomen dat een caaf wat eerder beviel,en dat de beer er toen nog bij zat. Ik wacht verder minimaal 5 maanden voor ik een zeugje weer zou gaan verparen,en dan ligt het er ook nog aan hoe dat zeugje is.
Groetjes Gerda
Als ik ergens over na denk wil het niet zo zijn dat ik vind dat jij gelijk hebt…Er zijn dingen waar ik in mee kan gaan en ook dingen niet.
……..Ik heb nog eens nagezocht, maar niet zo veel gevonden de laatste tijd. Je hebt denk ik ook je naam veranderd met een W erachter?………..
Klopt, dit staat ook ergens…maar je geeft zelf al aan dat je niet alles leest.
Er is nog een Monique en ik vond dat verwarrend en heb er een W achter geplaatst.
Hoi Monique “Wolfjes”
Zo dit is denk ik makkelijker te snappen ha ha~!~
En ehhhhhhhhhhhhhh Monique “Lieve” was jij ook alwakker geworden in dit zo mooie nieuwe jaar?
Misschien moeten de Monieken samen gaan onder;
DE LIEVE WOLFJES~!!~
Kunnen ze samen werken om DE CH TEDDY'S verder te fokken want dat raak vlak is er ook nog eens tussen die 2.
Verder ken ik alleen Monique van cavialstal Lieve Persoonlijk, de andere via de mail en de foon. Beiden pittige, vlotte en symphatieke vrouwen.
Een opstakel zie ik, de een woont in Brabant (Lieve) en de andere (Wolfjes)in Flevoland, maar ach tegenwoordig met die beurzen kun je makkelijk elkaar daar omtmoeten toch???
Iedereen weer blij nu?
gr. D#S
Gerda_H schreef:
>
> Ten eerste Ine, heb jij hier vermeld dat Teriano verwant is
> met Donna via Bootsman. Deze naam komt nergens op de stamboom
> van Teriano voor. Mocht die verwantschap er zijn,dan is het
> in de verdere voorouders,die niet op de stamboom staan
> vermeld.
>>>D#S Die stambomen zijn voor mij al moelilijk te ontfutselen, laat staan voor jullie~!~ Sorry klinkt arrogant maar toevallig heb ik bij mijn vorige werkgever geleerd net iets beter zaken door te nemen misschien?
Ik noem je tot 3 X toe OOK de naam Leeroy ik wordt hier erg moe van en kan je zeggen dat de lijn als je er echt voor gaat zitten best te ontfutslen is ook al zijn ze hand geschreven en niet erg duidleijk~!~
Maar zoek het lekker uit zou ik zeggen, jullie willen zo graag een van de moeilijkste/nieuwste rassen fokken van Nederland.
Elk voordeel heeft ook zo zijn nadeel en andersom, ik houd het vooral bij mijn Rexen nu, die hebben tenminste goed leesbare stambomen.
Ook schrijf ik de bevallingsdatum altijd op,en de
> kroost die ik niet kwijt kan,blijven hier.
Ik heb nmog nooit
> een caaf aan één of andere opkoper meegedaan.
>>>D#S Dat klopt maar het wordt wel gedaan in je vriendenfokkers kringen toch?
Ook zet ik
> zeugjes die een nestje hebben gehad niet weer zo snel bij de
> beer. Het is mij één keer overkomen dat een caaf wat eerder
> beviel,en dat de beer er toen nog bij zat. Ik wacht verder
> minimaal 5 maanden voor ik een zeugje weer zou gaan
> verparen,en dan ligt het er ook nog aan hoe dat zeugje is.
>>>D#S Ook dat kan kloppen zo kei hard weet ik dat van jou niet, dat voordeel van de twijfel mag je ook hebben van mij, echter hoe denken jou vriedne fokkers hierover???
Hebben die ok zoveel geduld?
En sorry voor mn schrijffouten in het vorige stuk, inhoudelijk sta ik er wel achter maar was wat moe toen.
gr. D#S
> Groetjes Gerda
Hoi Ine, Goeie morgen
…Verder ken ik alleen Monique van cavialstal Lieve Persoonlijk, de andere via de mail en de foon. Beiden pittige, vlotte en symphatieke vrouwen….
Dank je wel voor je compliment! Maar ehhh, jij bent ook een leuke vrouw om contact mee te hebben. Veel mensen hebben een verkeerd beeld van jou net als ik in het begin haha. Gelukkig kunnen we daar nog om lachen. Ik ben blij ook de andere kant van Ine te hebben leren kennen. Een lieve / pittige vrouw met veel sympatie.
Nou, ik stop er mee anders ga je nog naast je schoenen lopen haha, ik ga naar mijn caafjes en nijntjes even de stal uitboenen en genieten van dat kleine spul nu ze nog klein zijn. (geniet ook als ze groot zijn voor ik weer comantaar krijg, maar dan zullen er al een aantal verhuist zijn)
Groetjes Mo
>>>D#S Dat klopt maar het wordt wel gedaan in je vriendenfokkers kringen toch?
Wat mijn vrienden fokkers met hun caafjes doen,daar heb ik verder niks mee te maken. het enige wat ik kan doen,en ook wel doe,is andere opties aangeven.
>>>D#S Ook dat kan kloppen zo kei hard weet ik dat van jou niet, dat voordeel van de twijfel mag je ook hebben van mij, echter hoe denken jou vriedne fokkers hierover???
Hebben die ok zoveel geduld?
En sorry voor mn schrijffouten in het vorige stuk, inhoudelijk sta ik er wel achter maar was wat moe toen.
gr. D#S
Ach, schrijffouten maken wij allemaal wel eens. Wat een ander doet met huin caafjes,moeten hun toch weten? dat kan jij mij niet aanrekenen. Ik krijg nu echt het gevoel of probeer jij Lia en mij uit elkaar te drijven.
De enige naam die ik op beide tegen kom, dat is de naam Milkyway.Bij Donna,de moeder van mijn zeugje staat bij grootvader van Donna kiwi Dazzler, en daaronder Milky Way.
Op de stamboom van teriano staat Grootvader Milky ways Jonkly Leeroy later bij Name Züchte (,wat dat inhoudt,weet ik niet,want zo goed is mijn duits ook niet) Milky ways Ylonica Will…..
Maar hoeveel fokkers zijn er die juist met inteelt fokken? kan je die nu ook gaan aanvallen. Dit is in een verdere lijn.
Groetjes Gerda
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?