Beste Wendy
3 uur per dag met je 25 caafs in de weer???
Erg veel tijd en niet erg effiecent werk je dan sorry dat ik het zo zeg~!~
Dit is veel te makkelijk en kort door de bocht van je geredeneert eerlijk waar.
Jij kunt niet voor een ander invullen hoeveel tijd die minimaal per cavia moet besteden.
Let op hier een duidelijk praktijk voorbeeld;
ik moet een pand schoonmaken 1X per week een kantoor en mag daar 5 uur max over doen per keer.
Ik maak het vaak ook in 3 of max 4 uur schoon en soms als ik me echt ff kwaad maak in 2 uur.
Het zit hem vooral in het tempo Wendy, ik erger me heel vaak aan trage/slome mensen. Mensen die niet zoals ik alles tegelijk kan. Ik moet dan dan ook echt aanpassen aan hun en doe dat ook terwijl ik inwedig loop te branden zeg maar.
Ik ken fokkers en fokkers en geloof me er zit een wereld van verschil in!!!
Er zijn er echt die er over de 100 hebben en er idd samen met hun gezin zo'n beetje de hele dag mee zoet zijn nou en zeg ik dan~!~
Waar het mij om te doen is zijn fokkers die de dieren maar laten aan klooien in hun uitwerpselen, niet tijdig hun natje en droogje krijgen. Niet fatsoenlijk worden gehandeld op schurft ed. Als ik teveel schurftgevallen zie met teveel grote kale plekken heb ik al mijn bedenkingen bv.
Ongeveer een handje vol zieken/schurftigen per 50 dieren vind ik bijvoorbeeld te doen/normaal.
Maar geen tientallen dus! En broodfokkers is een erg ruim begrip wie schaar je daaronder?
Degene die winst maken op hun caafs of degene die hun dieren verwaarlozen?
Kortom een wet JA maar wel specifiek dus en genuanceerd.
Kijk ik heb genoeg gezien om te weten dat er veel teveel aan geklooit wordt.
Maar let op dat je nu niet de verkeerde tegen de pootjes trapt.
De ene mens kan nu eenmaal veel meer per dag verzetten dan de ander.
En als je strontziek bent kun je bijna niks bv.
Organiseren is wat je vooral moet kunnen.
gr. D#S