jacquelinesbeestenspul schreef:
>
> hoi ine
>
> je snapt mij wer eens niet met de benaming sportfokker
>>>D#S ik snap meer dan je denkt nu ha ha~!~
>
> als je naar de dieren kijkt op het filmpje dan kan je zien
> dat ze niet van een sportfokker vandaan komen omdat die niet
> zulke kleurtjes in zijn stal haalt
>
> bijvoorbeeld : ik ken een fokker die al jaren goud satijn
> gladhaar heeft en deze dieren zo fokt dat ze allemaal op
> elkaar lijken hahahaahaha snap je mij ?
> dus die fokker heeft niet zijn dieren gedumpt omdat het op de
> beelden allemaal verschilende rassen zijn de zogenoemde
> dierenwinkellieverds
> dus dit is geen sportfokker
>>>D#S Tja he he tuurlijk als je bv de dieren van iemand als Cominatie maja, Nando, Gerrit Kwakkel ect ect al hun dieren ineens zouden dumpen zou je die herkennen tja makkelijk zat, dat snapt de stomste boer ook wel~!~
>
> ik fok al jaren met rexen rood obnt dus als ik de dieren zou
> dumpen zou dat opvallen omdat je dan allemaal rood bonte
> rexen in de wei hebt lopen dat bedoel ik met sportfokkers jij
> snapt het verschil denk ik niet
>>>D#S Waar het mij omgaat is dat het wel een FOKKER is geweest DAAR gaat het om. Waarom flippen jij en M nu zo uit over het feit SPORTFOKKER???
Voor mij is een sportfokker geen beter mens!
En zelfs geen betere dierenvriend!~
Voor mij is een sportfokker niks meer of minder dan een iemand die heel zuiver fokt op kleur, ras ed. evt naar shows gaat ed.
Ik acht hun ook niet beter voor het welzijn van het dier daar inteelt daarvoor te veelvudldig vaak wordt toegepast.
Voor mij is een van de beste Showfokkers nog altijd TRUUS LEBLANC~!~
Dit omdat zij ook regelamtig een gladhaar door dr Rexenlijn heen mixt om het ras gezond te houden! Dit heb ik zowel op mijn site als hier al vaak uitgelegd toch???
>
> ik val de dieren niet aan maar ze zijn niet van een serieuse
> sportfokker zo te zien
> dat is het verschil
>>>D#S Nou en??? Dierenleed=dierenleed punt uit, al zijn ze van een strontfokker!
>
> en natuurlijk kunnen die dieren daar niks aan doen maar je
> ziet wel een degelijk verschil
>>>D#S Wederom ik voel hier duidelijk weerstand (van jou en M) omdat FOKKERS in het algemeen werden aangevallen, ik niet totaal niet ik als serieuze; DIERENWELZIJNSFOKKERS die ook nog eens redelijk raszuiver fokt~!~
Ik voel me niet aangesproken, wel aangedaan door het simplisme waar het nu om draait ipv het opkomen voor de zwakste schakel het dier dus!
Ik voel me ook zeker niet meer of minder dan een andere fokker, ik kick op samenwerking op kringen, netwerken, iets over hebben voor iemand die het moeilijk heeft ect ect.
veel dierenliefs van D#S
>
> groetjes jacqueline