Gedumpt...

• Nikki

Dat snap ik wel.

En nadja ook wel lijkt me.

Het is alleen zo raar dat ze het niet doen

• Cavia Opvang Betuwe

Niet zo raar.

Ik ben oud vrijwilliger en zo staat het in het contract.Het bestuur beslist daarover . De voorzitter daar van is Silvia Flantua zelf.

• Nikki

hmm nja ze zullen er wel redenen voor hebben

• Witches at work

Hoi Nikki

Ach ja redenen???

Ik weet het niet hoor~!~

Wat ik wel 100% zeker weet dat het bij jeugdzorg ook zo gaat, daar werkt ook alles en iedereen vaak samen, maar ook net zo vaak totaal langs elkaar heen.

Het is Nederland eigen, moeilijk doen als het ook makkelijk kan toch???

Wel erg jammer en gaat ten koste van levende zielen helaas…………………….

gr. D#S

• basjeeeee

Over jeugdzorg in Nederland is geen goed woord te verzinnen, tenminste, daar moet je creatief voor zijn om dat te verzinnen, wat een gepruts vaak.

• Nikki

Ik heb geen ervaring met jeugdzorg, maar merk het ook wel in het onderwijssyteem en met de IB-groep.

Maar toch lijkt het mij erg belangrijk dat er pleeggezinnen zijn voor cavias. zie het als een rehabilitaite traject :)

ok klinkt erg chique.

Maar wat ik wel weet is dat veel persoonlijk contact veel cavias helpt “opbloeien”

• Witches at work

Hoi Nikki+Basje

Je hebt gewoon gelijk was maar iedereen zo~!~

Jeugd zorg doet trouwens ook best veel goeds hoor, maar de samenwerking valt echt super tegen!

Ieder is teveel met zijn eigen TOKO bezig en das jammer heeel jammer~!~

gr. D#S

• basjeeeee

Wat ik er tot nu toe van gezien heb is een hoop heen en weer geslinger met kinderen/tieners die dat absoluut kunnen missen als kiespijn. Maargoed, er zal ook wel eens wat zinnigs gedaan worden ;)