Gedumpt...

• Witches at work

Hoi Isabel

Tot op heden niet.

Want ik weet dat wat ik dierenmishandeling noem de politie vaak als dierenkwelling af doet het geen betekend minder comfortabel voor het dier.

Wel ben ik benieuwd of de dierenbescherming snel tot actie over gaat?

Deze dumpingen zijn niet “zomaar” iets wat ff gebeurd er gaat echt wel vanalles aan vooraf verwacht ik althans, hard heb ik dit niet dan zou ik de dropper goed moeten kennen en dan had die nu een vet probleem verwacht ~!~

Wat ik ook merk is dat mijn norm niet de norm is van de meeste fokkers waar ik ben geweest, dus misschien ben ik wel een te grote hutsemuts met dieren.

gr. D#S

• jacquelinesbeestenspul

tjonge tjonge :(

wie dumpt er nu 94 cavia's idioten zijn het.

ik kan niet begrijpen dat je zomaar 94 cavia's dumpt op straat

ik heb op dit moment met de jongen 30 cavia's en die kan ik prima aan en ja soms heb ik minder tijd en moet ik even snel voeren maar ze krijgen allemaal hun behoeftes en aandacht als ze die nodig hebben

ik heb woensdag op de mart weer 3 grote kisten groente gekregen voor de beesies,de marktmannen roepen me achterop en lopen naar mijn auto met een kist die ze de ochtend verzameld voor me hebben :)

ik kan me niet voorstellen om opeens te denken de dieren te dumpen op straat owwwwwwwwww echt niet als ik die koppie sin de schuur al zie en eraan denk dan word ik al misselijk en droevig dat mensen tot zoiets in staat zijn uberhaupt

ik hoop dat alle caafjes een liefdevol huisje krijgen die ze verdienen

groetjes jacqueline

• renate

Hallo Allemaal,

Verschrikkelijk zeg, als ik in mijn tuinhuis kom en al die snoetjes zie moet ik er niet aan denken dat ze ergens buiten zitten!!!

Ik heb 4 dieren hier zitten die ook gedumpt waren. 3 in een doos langs de autobaan, gelukkig gevonden en naar het asiel gebracht waar ik ze dus gehaald heb, en 1 diertje was samen met haar zusje op een pleintje gedumpt met kooi en al. Het zusje heeft het helaas niet gehaald.

De dankbaarheid van deze dieren als je ze in huis neemt is zo groot! Dieren voelen het aan als ze “gered” worden en zijn zo lief.

Maar het blijft helaas nog altijd voorkomen.

http://www.hartvannederland.nl/

Hier kan je het filmpje zien van de diertjes.

Groetjes Renate.

• MoniqueW

:) Ik schrijf wel vaker met een foutje en dat zie ik dan te laat….eenmaal verzonden kan ik het niet meer veranderen. haha

• Lenie

Tja,…….. wat moet ik nog toevoegen aan alle reakties hierboven.

Hier word ik gewoon heel verdrietig van…… en velen met mij denk ik !

• MoniqueW

Ahhhhh, het grijpt me wel aan om die schatjes zo te zien. Echt vrezelijk!!!

• Jipke frl

Niemand die de beestjes herkend?

• Nikki

Verschrikkelijk, die man moet mij niet tegenkomen.

Zelf heb ik ook 2 te lieve caavjes en kan mij niet voorstellen dat er zulke zieke zielen zijn die onschuldige dieren zo behandelen. Schande!

Daarom vind ik ook dat er wetten gemaakt moeten worden voor fokkers en dierenhandelaren.

De dieren verdienen ook ons respect!

• wendy (Caafjes van WB)

" Daarom vind ik ook dat er wetten gemaakt moeten worden voor fokkers en dierenhandelaren.

De dieren verdienen ook ons respect! "

Het gaat hier niet om een kleinschalig fokker/liefhebber.

Er zou een wet gemaakt moeten worden voor BROODFOKKERS en GROOTHANDELAREN!.

Ook vind ik persoonlijk dat er een maximum gesteld moet worden voor elke fokker, want wees nou eerlijk, als ik per dag al 3 uur besteed aan mij 25 caafjes, hoeveel uur gaat er dan in de verzorging e.d zitten als je er 100 hebt.

• Nikki

Natuurlijk zijn er ook goede fokkers en mensen die om hun dieren geven, sorry als ik daarmee mensen beledigd heb :)

Maar ik denk ook als je goed voor je dieren zorgt dan zouden een aantal regels ook niet zoveel moeten uitmaken.

Het liefst haal ik mijn caavjes nog uit het asiel