De 1e Skinny dragerdroppings zijn NU een feit~!~

• Chalet de Cobaye

N: In mijn beleving ben jij de kar-trekker geweest van dit (en nog andere evenementen op cavia gebied) en mijn veronderstelling is dan ook dat je een bepaalde (proffesionele) uitstraling naar buiten toe hebt.

De kar trekken wat betreft het organiseren van een show ,dat doe ik niet alleen ,dat doen we samen als 1 team !!!!

een proffesionele uitstraling hebben ,dat is maar net wat de mensen er zelf van maken of willen zien ,het fokken van goeie dieren vind ik belangrijker , en dat staat los van het organiseren van een show.

En nogmaals en ik word daar toch een beetje moe van , dat dit toch steeds weer in verband gebracht word met de dingen die prive zijn zoals bijv

het houden van mijn dieren in mijn eigen stal dit is iets wat alleen van mij is ,en daar staat de WCC buiten

Wij van de WCC organiseren een show die voor iedereen toegankelijk is ,en waar iedereen een leuke dag kan hebben ,en het is gewoon oer gezellig,en ja natuurlijk is het een puist met werk,en Truus zei eens ..dat je gewoon eigenlijk goed gek moest zijn om hieraan te beginnen,want velen weten niet hoeveel werk en tijd hier in gaat zitten ,dan moet je wel cavia gestoort zijn om dit te willen gaan opzetten !!!

Maar het blijft wel leuk om te doen……maar vind het wel vervelend ,dat ik doordat wij deze shows organiseren ik hierdoor telkens op mijn vingers word getikt ,en steeds moet aan horen dat ik van de WCC dit of dat niet mag of wel moet doen bla bla bla ….Wij doen dit juist ,en zien dit ook zo als een verrijking van onze gezamelijke hobby ,en het is niet mijn werk ,maar puur hobby die enorm veel tijd vreet en energie ,het is dan wel jammer dat je dan steeds tegen dit soort dingen aan loopt.Ik zie me zelf echt nog steeds als gewoon de Esther die een leuke hobby heeft samen met een heleboel andere ,en niet als Esther van de WCC ,want niet alleen ik zit in de WCC maar met mij nog andere fokkers met hun eigen stal,net als ik dus !!!

groetjes Es

• Natanya

Hallo Esther,

Ik heb proberen uit te leggen hoe naar je keek…als buitenstaander (nieuweling) Je standpunt over het WCC heb je duidelijk gemaakt. Ik vind dat persoonlijk ook erg leuk dat een groep mensen dit samen aanpakken. Dat neemt niet weg dat ik mijn beeld daarvan heb (hoe ik het misschien wel had gedacht hoe het zou zijn) je hebt duidelijk gemaakt dat je een scheidding aanlegt in je eigenfokbeleid en dat je ook het liefst niet ziet dat iemand het WCC daarin betrekt…nou prima toch dat is duidelijk.

Ik heb hier niets geprikt over het houden van je dieren in je eigen stal…ik heb het enkel over jou uitspraak over de waarde van een stamboom gehad, waarbij ik van jou visie een andere voorstelling had ….(dan dat je die zelf in een bericht geplaatst had) …als je dus niet wilt dat ik daar nieuwsgierig en verrast over ben omdat je dit stukje als prive ziet??? Nou dan neem ik mijn veronderstelling wel weer terug en dan hoef je er niet moe van te worden…:)

Voor wat het waard is ik ben een beginner …ik heb niet de behoefte om jou als ervaren fokker op je vingers te tikken….maar ik mag toch best kritisch zijn dat komt mijzelf dan ook ten goede voor mijn eigen beeldvorming over wat wel en niet te doen…in het belang van de cavia-liefhebberij…..

Ik reageer nu toevallig op jou omdat je een bericht geplaatst had waar ik gewoon door verrast was….dat had ook een ieder ander kunnen zijn die net dat tandje harder rent (ook uit het WCC), dat komt dan waarschijnlijk meer door mijn verwachtingspatroon. Daarom….lees ipv WCC dan maar gewoon Esther met een leuke hobby en een brok ervaring (in het eerste bericht hierover)

Neem het niet zo zwaar op want je geeft het (gebruik WCC) volgens mij veel meer lading…dan dat ik ermee bedoeld heb te geven.

Voor de rest geniet gewoon van je leuke hobby…en ga vooral door met het opzetten van leuke Shows.

Groeten Natanya

• Yvonnuh

E: een proffesionele uitstraling hebben ,dat is maar net wat de mensen er zelf van maken of willen zien

Y: Als je jezelf professioneel wilt over laten komen, dan is er zeker nog werk aan de winkel. Soms moet je leren je mond dicht te houden en vooral op openbare plekjes, o.a. hier.

E: Ik zie me zelf echt nog steeds als gewoon de Esther die een leuke hobby heeft samen met een heleboel andere

Y: Laat een ander dan in zijn waarde en stop met roepen dat je de beste bent, want dat is iets wat jij er zelf van maakt.

• jacquelinesbeestenspul

hoi yvonneh

ik vind je toppie :D:D:D:D

groetjes jacqueline

• Witches at work

Hoi hoi

Eshter roept NU nog niet DE beste te zijn of wel???

En als je jezelf goed vind mag dat van mij best hoor ha hahaaa~!

gr. D#S

• Yvonnuh

Ik kwam dit eergisteren tegen: groetjes Es de beste fokker of the world

En als professional moet je dat natuurlijk over jezelf zeggen, want een ander doet dat in dit geval niet.

• carolien

Als je het dan wil vertellen doe het dan wel goed!

Dit staat er namelijk onder haar naam op het NCF forum als haar handtekening…..geintje misschien?

groetjes Es de beste fokker of the world whahahahah

als je je zelf niet kietelt een ander doet het niet whahaha

Yvonnuh schreef:

>

> Ik kwam dit eergisteren tegen: groetjes Es de beste fokker of

> the world

> En als professional moet je dat natuurlijk over jezelf

> zeggen, want een ander doet dat in dit geval niet.

• Yvonnuh

Het komt bij mij niet als een geintje over helaas en ik kan ook niet in de tekst vinden dat het om een geintje gaat.

• Witches at work

Hoi hoi

Tja ik ken Esther persoonlijk en weet dat ze dit WEL als geintje bedoelt, zo niet schiet me maar lek ha ha~!~

Maar idd als je je zo formuleerd zijn er altijd mensen die dit geheel verkeerd gaan opvatten.

Jammer maar helaas!

Ach ja,men kan langer over je preten dan van je eten…………..

gr de heks

• Chalet de Cobaye

Iedereen die mij goed kent weet dat ik daar een geintje heb gemaakt ,en tja sommige hebben dan maar weinig gevoel voor humor ..gelukkig zijn er zat die het wel hebben …..

Yvonnhuu ..jammer dat je niet eerlijk voor je eigen naam uit komt ,maar kan wel raden hoor uit welke hoek dit alles komt …valt wel over duidelijk weer op natuurlijk !!!!

ach ik kan 2 dingen doen, hier lekker op doorgaan ,en jullie de kans geven om lekker door tegaan mij in een kwaat dag licht te zetten ,wat mij trouwens totaal niet boeit !!! De personen die hierop reageren met smilys of toppie's hebben hier eerder een probleem dan ik !!!

En nummer 2 is ….dat dit topic toch over de skinny droppings ging..laten we het daar eens bij houden,want dat was het item hier en niet de WCC of ik ,wel makkelijk om zo het lijntje door te laten lopen om de druk bij jezelf weg tenemen toch !!! of zijn er hier bepaalde personen bang dat er iets meer aan het licht komt ,of bang dat er dingen worden verteld die ze zelf als roddel de wereld hebben in geholpen ,en nu de mooie mevrouw willen gaan uit hangen .

groetjes Es de best fokker off the world !!! whahah en wederom is dit een geintje voor degenen die dat net nog niet hadden begrepen . whahahahahah

daaaaaaagggggggg