N: In mijn beleving ben jij de kar-trekker geweest van dit (en nog andere evenementen op cavia gebied) en mijn veronderstelling is dan ook dat je een bepaalde (proffesionele) uitstraling naar buiten toe hebt.
De kar trekken wat betreft het organiseren van een show ,dat doe ik niet alleen ,dat doen we samen als 1 team !!!!
een proffesionele uitstraling hebben ,dat is maar net wat de mensen er zelf van maken of willen zien ,het fokken van goeie dieren vind ik belangrijker , en dat staat los van het organiseren van een show.
En nogmaals en ik word daar toch een beetje moe van , dat dit toch steeds weer in verband gebracht word met de dingen die prive zijn zoals bijv
het houden van mijn dieren in mijn eigen stal dit is iets wat alleen van mij is ,en daar staat de WCC buiten
Wij van de WCC organiseren een show die voor iedereen toegankelijk is ,en waar iedereen een leuke dag kan hebben ,en het is gewoon oer gezellig,en ja natuurlijk is het een puist met werk,en Truus zei eens ..dat je gewoon eigenlijk goed gek moest zijn om hieraan te beginnen,want velen weten niet hoeveel werk en tijd hier in gaat zitten ,dan moet je wel cavia gestoort zijn om dit te willen gaan opzetten !!!
Maar het blijft wel leuk om te doen……maar vind het wel vervelend ,dat ik doordat wij deze shows organiseren ik hierdoor telkens op mijn vingers word getikt ,en steeds moet aan horen dat ik van de WCC dit of dat niet mag of wel moet doen bla bla bla ….Wij doen dit juist ,en zien dit ook zo als een verrijking van onze gezamelijke hobby ,en het is niet mijn werk ,maar puur hobby die enorm veel tijd vreet en energie ,het is dan wel jammer dat je dan steeds tegen dit soort dingen aan loopt.Ik zie me zelf echt nog steeds als gewoon de Esther die een leuke hobby heeft samen met een heleboel andere ,en niet als Esther van de WCC ,want niet alleen ik zit in de WCC maar met mij nog andere fokkers met hun eigen stal,net als ik dus !!!
groetjes Es