De 1e Skinny dragerdroppings zijn NU een feit~!~

• Yvonnuh

Ga jij maar lekker raden uit welke hoek het komt.

Ik vindt dat je iedereen in zijn waarde moet laten en zeker wat betreft een ieders hobby. Dat niet iedereen ze mooi vindt is een ander punt. Een cavia is een cavia met of zonder haar. Dus waarom een skinny niet showen? En de droppings? Ach ik krijg hier ook wel eens een nestje met een enkele alpaca waar ik niet op zit te wachten.

• Chalet de Cobaye

Ik ga niet eens raden ,en laat verder iedereen in z'n waarde ,snap niet eens hoe je daar bij komt !!

Je zit maar over je alpaca's te mauwen ,zijn deze toevallig uit dieren van mij gekomen ?? zeg het dan recht voor z'n raap, pfffff moeilijk doen als de rest je ook zo makkelijk afgaat.Het kan altijd gebeuren dat er uit een sheltie of peruvians eens een tessel of alpaca uit komt rollen ,misschien dat je het nog niet helemaal wist ,maar die dieren worden wel eens gekruist puur voor verbetering van het haar structuur !!! Wel vreemd dat als dit het geval van 1 van mijn dieren is geweest ,dat ik het dan nu voor het eerst hoor,en niet gelijk vlak na de bevalling !!!

En ik vind de skinny's lelijk zelfs zo lelijk dat ik een goede vriendin er een kadoo heb gedaan ,bij een van de betere fokkers ,die je hier weinig of nooit hoort of ziet,maar wel een dijk van een naam heeft staan achter haar stal ,en deze niet hoeft te halen hier op het pb zoals vele andere hier proberen.Oja voordat je nog meer gaat spitten ,deze vriendin heeft ze puur voor de fun ,heeft geen fok belang bij de dieren en al zeker geen dollar tekens !!!!!

en dan nog even 1 ding ,als je wilt gaan zoeken op het ncf naar bepaalde uitlatingen van mij ,en je meld je dus aan ,is het wel zo netjes om je eerst voor te stellen,want ik weet echt niet wie je bent ,en sterker heb er totaal al geen belang meer bij wil het niet weten.Maar krijg het idee dat je al ruimschoot bent ingelicht over mij …jammer had je misschien zelf ook nog wel het een en ander willen vertellen ,maar ze zijn me al voor geweest merk ik duidelijk !!!

ik gaat lekker naar City Plaza

en wens jouw ook nog een genoegelijke dag toe

gr Esther

• Chalet de Cobaye

Dat wilde ik dus gisteren al vertellen ,maar was druk met andere dingen

wilde dus even terug komen op het stukje van Natanya over het keuren van de skinny's en dat Dagmar mij daarover had gemailt …

Dat klopt inderdaad ,en ik heb dit ook door gespeelt aan de keurmeesters ,je kan het antwoord dus raden wat daaruit kwam !! Het is dus niet zomaar aan de kant geschoven, en er is wel degelijk overleg hierover geweest !!!

Ik heb het aan de keurmeesters gevraagt wat ze wilde ,en ze stonden er niet om te springen om ze te keuren ,en dan kan ik nog wel wat vertellen over het feit, dat cavia zijn pelsdieren !!! ,maar het mag toch verder zo duidelijk genoeg zijn .

Gr Es

• jacquelinesbeestenspul

hoi yvonneh

es denkt dat jij uit mijn hoek komt :D:D:D maare ik ken jou niet ken jij mij ????

ik vind jou antwoorden wel goed maar blijkbaar mag ik daar niet van zeggen dan worden we gelijk weer in dezelfde hoek gepaatst hahahahahaha

groetjes jacqueline

• Natanya

Jammer dat de keurmeesters hier niet warm voor liepen, fijn dat je het geprobeerd hebt.

Verder reageer ik maar niet op jou omdat je het meeste toch maar als aanval opvat….en continue algemene verwijzingen maakt naar personen…dus mij is het niet duidelijk welk stuk tekst nu op wie slaat. Ik ben het eens met Yvonne…ik zie de skinny cavia …dus als wel cavia…hij draagt die naam niet voor niets!! Dat het ontbreken van een duidelijke haarstructuur problemen opwerpt met een keuring….dat kan…maar in Zweden worden ze al volop gekeurd bijvoorbeeld!! en vlak verdeling-kleur is duidelijk terug te zien….

Groeten Natanya

• Witches at work

Natanya schreef:

>

> Jammer dat de keurmeesters hier niet warm voor liepen, fijn

> dat je het geprobeerd hebt.

> Verder reageer ik maar niet op jou omdat je het meeste toch

> maar als aanval opvat….en continue algemene verwijzingen

> maakt naar personen…dus mij is het niet duidelijk welk stuk

> tekst nu op wie slaat. Ik ben het eens met Yvonne…ik zie de

> skinny cavia …

>>>D#S Ehhhh TROLLETJE volgens Basje ff voor de duidelijkheid wel bij de les blijven he! Je wordt niet “zomaar” CAVIA~!~

dus als wel cavia…hij draagt die naam niet

> voor niets!! Dat het ontbreken van een duidelijke

> haarstructuur problemen opwerpt met een keuring….dat

> kan…maar in Zweden worden ze al volop gekeurd

> bijvoorbeeld!! en vlak verdeling-kleur is duidelijk terug te

> zien….

>>>D#S Sorry Natanya met alle respect~!~

Mij zegt dat alleen dat men in Zweden NOG gekker zijn als wij hier~!~

Jemag je foto'je best plaatsen wat je me hebt gemaild, ik post hier nooit geen foto's omdat ik die truccendoos niet ken.

En mijn nesten ed volgens geinterseerden toch wel op mijn site.

Ze weten het vaak nog beter als ik zelf echt waar!

gr. D#S

> Groeten Natanya

• Yvonnuh

E: Maar krijg het idee dat je al ruimschoot bent ingelicht over mij …jammer had je misschien zelf ook nog wel het een en ander willen vertellen ,maar ze zijn me al voor geweest merk ik duidelijk !!!

Y: Ruimschoots! Ik heb genoeg gehoord om jou verhaal niet eens te willen horen!

E: ik gaat lekker naar City Plaza

Y: Huphup wegwezen dan!

• basjeeeee

Tja, ieder zijn eigen mening over wat nog caaf te noemen valt, ik vind een ‘soort cavia’ (ras mag je het niet noemen in mijn ogen) met een poot, oog of neusgat minder ook geen cavia meer. Dus noem ik de scharminkeltjes maar trolletjes. :D

• Witches at work

Hoi hoi

Tja ga jij dan ook meteen weer ANNONIEMPJE???

Ik heb een pest hekel aan mensen die niet voor hun

identiteit uit durven te komen bah bah~!~

Ik ken je niet hoop ik toch???

Na ja anders heb je lekker pech, weet je meteen dat ik je een laffe herder vind!

D#S

• Truus

Dan besef jij niet wat fokken is en kun je ook niet de gevolgen overzien van het gen dat deze cavia's dragen. Hoe zou je reageren als er in eens enkele skinny's uit je peruufs komen??? ben je dan nog zo gelukkig.

De groeten