Oké .
En wie vind jij dan wél capabel om kinderen te krijgen ? Kan je altijd in de toekomst kijken wat voor ziektes ze later gaan krijgen?
Monique ,
Ik vraag ook totaal geen medelijden en wil dat ook helemaal niet , maar het is nou eenmaal wel zo dat veel mensen reageren al dan niet in je gezicht met , rot voor ze zeg of sjee toch ook sneu dat bla bla
dat was wat ik bedoelde met medelijden , wij staan er hier heel simpel tegenaan , we hebben 2 dochters en niets minder of meer dan dat.
Hoi M,
….Het ‘gedoe’ met kleuren is voor een sportfokker wel degelijk heel relevant….
Ik zei niet dat het voor iedere fokker geld….Het sloeg op een stukje waar iemand commantaar op had.
…..Overigens ben ik het niet met je eens dat je pas bij de geboorte weet welke gencode een cavia met zich meedraagt. Enerzijds kun je zeker als je bij stamvorming kleurzuiver begrijpt blijkbaar iedereen beter ouderdieren uitgaat, vrij exact bepalen wat de uitkomst zal zijn. Anderzijds, aan de buitenkant zien ze hetzelfde eruit, maar het genenpakketje is anders…….
Natuurlijk weet je wel bij de geboorte welk gen de ouders meegeven. Dit zie je aan de kleur jongen. Je zegt het zelf al…vrij exact en dat geeft geen 100% zekerheid omdat je met een voorgfeschiedenis te maken hebt.
Dit is wat ik al zei…de genen zijn altijd anders. Dit heeft ook met de celverdeling in de genen te maken. Door bepaalde punten van je dieren te herkennen kan je dit manipuleren.
Hoi Irene
Veel mensen die ze niet kunnen krijgen acht ik zeer capabel ervoor helaas!
We hebben heel wat mensen in ons vrienden bestand die dit treft helaas.
Maar alles zal zijn doel wel hebben hun berusten er gelukkig wel in.
Veel mensen acht ik capabel om kids groot te brengen, een klein deel niet.
En ach daar ben ik zo over uitgediscucieert daar het niet aan mij is daarover te oordelen.
Zo goed geantwoord???
Tuurlijk heb ik daar zo wel mijn visie over, zoals iedereen die wel heeft, echter tis goed zo.
Kijk ook veel fokkers/liefhebbers zijn minder geschikt tot fokken en of het houden van dieren. Het is zoals het is, kon ik maar toveren pfffffffffffffffffffffffffffffffffff.
Dan ehhhhhhhhhhh zou ik ………………………
gr D#S
Hoi nnatasja,
Ik veroordeel ook niemand hoor.
Wat ik wel heel erg vind is dat mensen je veroordelen zonder enige kennis. Mensen staan te snel klaar met een mening en die leggen ze je maar al te graag op en daar word ik wel eens niet goed van. Dan word mijn geduld wel eens op de proef gesteld.
Geniet van je dochters zou ik zeggen:)….heel naar, maar je weet nooit wanneer iets ophoud. Veel mensen vinden het gewoon dat alles van een leien dakkie gaat, maar helaas werkt dat zo niet. Niet alles heeft met genetica te maken, je kan ook heel ongelukkig vallen e.d.
Hoi Monique
Mij raken dit soort mensen van onbegrip me amper nog!
Het belangrijkste wat je moet doen is je omgeving goed uit filteren.
Mensen met “normale” kinderen kunnen vrijwel nooit aanvoelen wat het is om kids te hebben die “anders” zijn bijzondere kinderen dus.
Het geen inhoud dat je altijd een tandje extra zult moeten draaien en dan nog nooit hetzelfde resultaat zult boeken, als Mien Doorsnee.
Het begrip is soms heel dichtbij en soms mijlen ver te zoeken, en komt regelmatig uit hoeken die je juist niet verwacht.
Die hoeken zijn dan ook heel kostbaar~!~
Het houdt NOOIT op, daarom is het verzorgen van zorgenkindjes ook levenslang!
En voor velen ook niet vol te houden op den lange duur, juist door de muren tegen welke je op botsen moet steeds.
Je moet het heel dichtbij zoeken, in heel simpele dingen en kleine vorderingen.
Terwijl je van andere bijzondere kids wereld records mag verwachten bij wijze van spreken.
En mensen die het niet kunnen begrijpen, vooral in die mensen niet investeren, dat moeten instanties, tv ed mediums maar lekker doen.
gr. D#S
Ik vind dat buitenstaanders eigenlijk niet het recht hebben om zich ermee te bemoeien of iemand nu wel of niet geschikt is voor het ouderschap.
Juist dat soort mensen oordelen naar mijn mening juist ook te snel over kinderen met een niet voor het oog zichtbare aandoening.
Goh, wat is dat kind van jou vervelend ,geef hem maar een weekje aan mij zeggen ze dan.Of, geef 'm maar een een flink pak voor zijn sodemieter ,dan luistert ie wel.
In andermans ogen doe je het toch nooit goed ,wat je ook doet, of dit nu met dieren of mensen te maken heeft, iedereen heeft wel een portie kritiek klaarliggen over een ander.
Was het allemaal maar zo simpel zoals sommigen dachten.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?