Is dit nou wel zo verstandig???

• Cavia farm Witches at work

Hoi Monique

Ik snap je wel hoor~!~

Isabel=gewoon Isabel hier ik heb dr ook wel eens ISAREL genoemd het geen inhoud

dat ze zich vooral hier meld als het hommelus is, enm veel minder om mensen van advies te dienen zeg maar.

Zo ook Manu, het zelfde laken een pak of andersom ha ha~!~

Wel moet ik van beiden zeggen dat ze ook wel zaken melden die nuttig zijn/cq waar mensen wel wat mee kunnen.

Vroeger had je er nog zo een bij, ik noem de naam maar ff niet voor de rust hier.

Hun 2 hebben het niet zo op fokkers, en zitten volgens mij meer in de dierenbeschermings hoek. Althans zo profileren ze zich in mijn beleving.

En manu onderscheidt dr eigen net als M.met genetische kennis.

Ze hebben net zoveel recht hier te prikken als jij en ik, en denk maar niet dat je eruit komt hoor!!!

Erg flexibel en of openstellen, grapje monique???

Dan moet je ergens anders zijn, maar niet hier ha ha~!~

Groetjes D#S

Uit een erg vies, nat Boxmeer!

• isabel

….en concrete antwoorden krijgt.

• jacquelinesbeestenspul

hoi monique

graag gedaan :D:D

het kleine zeugje dat uit gladhaar maal skinnydrager is gisteravond in mijn armen overleden :( ze was vanaaf de geboorte al erg tam en tikte met ademen ik heb haar nog bijgevoerd (moeder en de rest van het nest was overleden) en binnen bij een pleegmoeder gezet en ze heeft 8 dagen geleefd helaas :( was ene lief meisje mijn kleine uk,ze kwam niet bij in gewicht ook niet met bijvoeren en ik heb alles gedaan om haar te laten leven maar het mocht niet baten,altijd naar om een kleintje te verliezen na veel zorg.

groetjes jacqueline

• Monique

Ze hebben net zoveel recht hier te prikken als jij en ik, en denk maar niet dat je eruit komt hoor!!!

Erg flexibel en of openstellen, grapje monique???

Dan moet je ergens anders zijn, maar niet hier ha ha~!~

:):):)

Oww, maar ik houd wel van discuceren hoor,…maar ik wil dat het voor anderen ook gezellig blijft en dat speelt ook in mijn achterhoofd. Uiteindelijk is het een prikbord voor cavia's. Ook uit discussies haal je veel info….Info over dieren, maar ook over diegene die prikt.

—Wel moet ik van beiden zeggen dat ze ook wel zaken melden die nuttig zijn/cq waar mensen wel wat mee kunnen.—

Ik zei ook dat ik niet met alles wat ze schreef oneens ben, maar soms zet ze iets neer dat ik denk van pfff wat moet je hier mee….Weet je wel waar het over gaat?? Ze schijnt mijn afvraag te begrijpen, maar daar trek ik mijn twijvels weer uit als ik verder lees. ….Zegt genoeg over haar en dat haal je ook weer uit opmerkingen van een ander op.

—-Hun 2 hebben het niet zo op fokkers, en zitten volgens mij meer in de dierenbeschermings hoek. Althans zo profileren ze zich in mijn beleving.—-

Ik heb daar een andere theorie over…

Ik heb hier niks op tegen en ook hier zijn dingen waar over na te denken valt, maar aan de andere kant maakt ze ook opmerkingen waar ze in mijn ogen helemaal niet overnadenkt en ik vind dit…weet niet meer hoe ik het noemde:) Tijd om de honden uit te gaan laten:D en te stoppen met dit inmiddels vrezelijke onderwerp.:)

Welterusten…Monique

• Monique

Hoi Jaqueline,

Aaahhh, wat naar. Triest hoor!!! Je hebt gedaan wat je kon. Ik snap hoe je je voelt.

Al was haar leventje nog zo kort, ze had het heel goed bij jou.

Sterkte en een knuffel door de lucht voor kleine Uk…waar ze nu ook mag zijn.

Monique

• jacquelinesbeestenspul

hoi monique

dank je wel voor de lieve woorden :)

ik vond ukkie heel bijzonder vooral omdat ze als enige de bevalling hjad overleefd en ik haar lucht had ingeblaazen achteraf miss niet goed geweest omdat ze eigelijk bij de geboorte al dood had moeten zijn maar ja ik kan niet zomaar een kleintje laten sterven die nog naar lucht hapt :( ze heeft vruchtwater geslikt dat hoorde ik al gelijk dat rot tik geluidje grrrr maar goed ze heeft nog 8 dagen geleefd en was erg vrolijk voor een kleine uk :) ze was erg tam en ik liep dagelijks met haar te tutten en wandelen :) zo'n klein ukkie ze woog net voor het overlijden 72gr :( is vanaf de geboorte niet meer aangekomen maar goed ik heb het geprobeerd en zal het de volgende keer zo weer doen iedere nacht extra het bed uit om ukkie te voeren die al begon te gillen als ze me zag :)

ukkie is nu bij haar moeder en broertje en zusje ze is gelukkig niet alleen en ook niet alleen gestorven maar lekker in mijn handen lekker warm gebleven

dank je wel nog meis

groetjes jacqueline

• Manu

Zag ik je eerder in dit topic niet schrijven dat niet alles wat jij (in dat geval M.) vindt, anderen ook altijd meteen vinden?

Dat geldt nu dus ook voor jou! Mensen zijn heel goed in staat zich zelf een mening over de andere prikkers te vormen. Hebben ze jou niet voor nodig en dan heb jij mijn naam niet nodig…

• Manu

Ik begrijp wat je bedoelt, maar ben het toch niet met je eens. Een cavia is meer dan alleen een kleur, alleen een buitenkant. Alle eigenschappen vererven volgens vaste patronen. Dat geldt voor zichtbare èn onzichtbare eigenschappen. Als je de patronen niet kent (= genetica) kun je niet gericht fokken.