hoi ine
k snap jou wel maar je gebruikt mijn naam een beetje verkeerd in deze
ik heb dat ook gezegd ja omdat er net als bij de lunk aan de skinny nog het een en ander verbeterd mag worden oa de oren en bouw
dus heb ik gezegd als je dan een harige caaf gebruikt voor ene lijn je beter ene rex kan gebruiken want die hebben grote oren en goede bouw,maar dat is niet aan mij ik heb helemaal geen intentie om rexen te gebruiken in de skinny's die ik heb vind ik zonde van mijn rexenlijn die ik heb opgebouwd
ik vind het ook niet erg als ze een rex gebruiken hoor omdat je daarmee de skinny verbeterd in bouw en oordracht maar je kan bv ook een goede gladhaar gebruiken om de dieren te verbeteren of zoals dagmar heeft gedaan met een black en tan om zo black en tan skinny's te fokken die zij mooi vind en dat is haar gelukt mooi toch ? of claudia die zwarte skinny's helemaal geweldig vind ook gladhaar zwart gebruikt nou mooi doel toch ?
ik wil afentoe een skinnynestje fokken met dragerdieren in bone kleuren en het liefs in driekleur of zwart obnt cq rood bont maar met de skinnydragers die ik nu heb
als ik het antwoord van jou lees denk ik gelijk ow die jac gebruikt rexen in de skinnyfok daarom heb ik gereageerd want dat mag duidelijk zijn
IK GEBRUIK GEEN REXEN BIJ DE SKINNY'S
sorry normaal schreeuw ik niet dames maar voel me ff op mijn *** getrapt
ben heel trots op mezelf en mijn rexenlijn en die gaan echt niet verpaart worden met skinny of dragers in mijn stal :D:D:D
groetjes jacqueline (die voor haar rexenlijn opkomt )