Is dit nou wel zo verstandig???

• Cavia farm Witches at work

Hoi Irene

Bij mij is het juist vaak andersom~!~

Eerst niet hoor toen ze nog kleiner waren hadden sommige ook wel hun idee erover, hoe wij het zouden moeten aanpakken, echt wel.

Stonden zelfs een keer echt met de vinger te wijzen van hoe het niet moest!

Diezelfde lui zijn inmiddels getransformeerd tot heuse struisvogels, dus;

“mijn kind doet dingen die ik niet wil, en dus de kop maar goed diep in het zand, wat we niet zien is er lekker niet”~!~

Ze zijn uiterst stil en voorzichtig geworden met hun uitlatingen.

Daar waar wij de confrontatie aangaan, zijn die andere nu “leuk” aan het doen op allerlei feestjes ed.

Een tijdje terug heb ik een keer nog iemand gehad die me zo mooi zei;'

“o nee wij hebben weinig gedoe met de kids , maar ja mijn vrouw voedt ze ook erg conscequent op”~!~

Dan schakelt het super snel in mijn hoofd en denk; "zo die trekken de eer naar zichzelf, kunnen dat ook doen, omdat ze in de luxe positie verkeren vrij (normale)kids te hebben.

Ik ga zelden of nooit in de verdediging met zulke mensen, en spring gauw over op een “leuk” onderwerp.

Erg belangrijk is te weten bij wie je wat kunt neer leggen, en bij wie juist niet.

Ook ken ik best wat mensen met veel warmte, begrip, en oprechte interesse.

Mischien ook omdat ik in een dorp woon, ons kent ons. En neemt het vaak ook op voor eentje uit ons dorp, indien nodig.

Mijn kids houden van Boxmeer, alhoewel vooral de oudste nu graag ook de stad in gaat vooral!

gr. D#S

• isabel

> Dan moet je me dit ook niet in de mond leggen!!!!

Ik snap nu wat je bedoelt… zo was het niet bedoeld, maar ik snap dat het zo overkomt.

> Ik laat me niet snel ompraten.

Hetzelfde geldt voor mij.

> De rede hiervan is dat ik het gevoel heb door de opmerningen

> die je maakt dat je niet helemaal weet waar het over gaat.

Zoiets begreep ik al van je. Maar wat bedoel je nu met “het”? Wat zou ik moeten doen volgens jou? Wanneer weet ik wel waar het over gaat? Wat levert het me op als ik wel weet waar het over gaat?

>Je maakt opmerkingen die ik zou bijna zeggen >>> zinloos zijn.

Zoals?

• Monique

Wat jij volgens mij moet doen….Lekker doen waar je zin in hebt, Geniet van de mooie dingen, maar houd je flauwe opmerkingen voor je. Stel je leerzaam op en als je een ander kan helpen zou het fijn zijn dat je je kennis meedeeld.

Wat het je opleverd…Jij bent diegene die beslist in hoeverre iets je opleverd niet een ander. Dus stel die vraag aan jezelf is mijn antwoord.

Wil je antwoordt op het laatste raad ik je aan alle berichtjes opnieuw te lezen dan vind je het antwoordt vanzelf.

Wil je nog meer weten prima, maar niet meer hier. Bel me en je krijgt gewoon een eerlijk antwoord….Ik eet je niet op:) Mijn nummer kan je vinden op mijn site.

• basjeeeee

Monique schreef:

>

> Wat jij volgens mij moet doen….Lekker doen waar je zin in

> hebt, Geniet van de mooie dingen, maar houd je flauwe

> opmerkingen voor je. Stel je leerzaam op en als je een ander

> kan helpen zou het fijn zijn dat je je kennis meedeeld.

>

> Wat het je opleverd…Jij bent diegene die beslist in

> hoeverre iets je opleverd niet een ander. Dus stel die vraag

> aan jezelf is mijn antwoord.

>

> Wil je antwoordt op het laatste raad ik je aan alle

> berichtjes opnieuw te lezen dan vind je het antwoordt vanzelf.

>

> Wil je nog meer weten prima, maar niet meer hier. Bel me en

> je krijgt gewoon een eerlijk antwoord….Ik eet je niet op:)

> Mijn nummer kan je vinden op mijn site.

Ik zie de flauwe opmerkingen niet, mis ik een dubbele betekenis van woorden of snap ik het niet? volgens mij gaf Isabel juist in deze reaktie aan dat ze snapte wat je bedoelde maar het niet zo bedoeld was ed. ?

• Monique

Je kan goed lezen Basjeeeee, maar het ging niet over deze reactie maar lees dan het begin even … Nu is het klaas hoor. Dit heeft niks met cavia's te maken en tenslotte was het niet naar jou gericht.

• Monique

ehhh ik bedoel klaar….

• basjeeeee

haha zag het ja ;)

• isabel

Sorry, maar hier kan ik dus niets mee…

Maar ik zal wel je raad ter harte nemen; lekker doen waar ik zin in heb. Ben ik vast niet de enige in.

• Monique

Nee, je kan er pas iets mee als je je ergens voor opensteld.

• Monique

Hoi Jaqueline,

Ik ben wat gaan lezen en snap nu wat je bedoeld….Bedankt!