Wie gaat er naar Elsdorf en wil 2 cavia's voor mij meenemen?

• Cavia farm Witches at work

Hoi Erika

Mijn transport ervaringen zijn helaas niet zo om over naar huis te schrijven, maar gelukkig hoor ik ook veel wel positieve verhalen!

Het laten mee brengen door een fokker kan ook verkeerd uitpakken, soms worden er wel eens dieren achter over gedrukt bv.

Dus van beiden valt wel iets te zeggen.

Gelukkig gaat het meestal wel goed, zo ik weet en hoor van anderen ook.

Als je besluit alleen is om dit gezever op de prik vind ik het jammer!

Ook ik had je graag van dienst willen zijn indeze evt.

Hoe dan ook succes met je caafjes!

gr. de heks

Hoi Mariska

Mijn antwoorden zijn dacht ik EN best passend En jullie zijn rellers!

En er zijn ergere dingen om voor uit gemaakt te worden rellen hoeft niet eens negatief te zijn hoor!

Er is een verschil tussen verantwoordelijheden kunnen nemen en helemaal volwassen zijn.

Mijn eigen oudste dochter neemt al een hele berg verantwoordelijkheden al als kind deinsde die er niet voor terug om zelfs volwassenen af te poeieren.

Doch ze is echt nog niet volwassen.

Dan over ONZE stalnamen ik praat hier niet over ONZE jij wel!

Wat ik bedoel te zeggen is dat het niet aan het prikbord is uit te maken of ik IN ben en of Dagmar IN of UIT is!!!

Zo simpel ligt het gewoon niet.

prettige avond nog

gr. D#S

Hoi Mariska

Ook ik heb regelmatig (zo ook nu) een lach op mn snoet als ik reageer op de prik!

En waarom zouden jullie je niet mogen vermaken???

VEEL PLEZIER NOG!!!

O ja en ik drink nog ff een lekkker glaasje wijn op “onze” stallen ahum!!!

gr. D#S

• Cs Schnabbel

Ik heb me wel een beetje laten leiden door deze prik ja.

Maar ook wel om het feit dat ik helemaal in het noorden woon. Als ik moet werken en ik moet ‘s middags of ’s avonds laat nog een aantal uren rijden om de diertjes zelfs nog ergens uit midden Nederland te halen, kan ik ze toch beter door de sprinter laten komen. Tijd is ook geld.

Wel vindt ik het heel tof dat je het evt voor mij zou willen doen, beslist!!!

Groetjes Erika,

www.csschnabbel.nl

• Dagmar Smink

Ik ben niet de enige maar omdat ik het bedrijf later waarschijnlijk ga overnemen wil ik overal bij zijn. En ps waar hal je die onzin vandaan dat ik geen tijd heb voor mijn baldwins. Ik kan niet altijd overal zijn en heen gaan want juist de cavia's gaan voor!

Dus als het druk is moeten andere dingen wel schuiven, de dieren gaan voor!

• Dagmar Smink

Die dingen wil ik dus wel doen! Alleen dan gaan show e.d. worden minder en dan mijn oom erbij dan ben ik heel druk. We zijn druk bezig met de baldwins.

Ik denk dat je wat beter moet gaan lezen want nergens staat dat ik minder tijd heb voor mijn dieren. omdat ik de tijd in mijn dieren hetzelfde wil houden kan ik niet altijd rekening houden met andere mensen en zal dat verschuiven. I

• Mariska

Het gaat er helemaal niet over of je stal IN of UIT is, het gaat over de betrouwbaarheid die je uitstraalt en of je nu wil of niet, dit soort stukjes brengt men toch echt in verband met je stalnaam en hoe je je hier profileert ziet men ook als visitekaartje voor je stal.

Maar goed, het boeit jou niet en mij niet hoe er over jullie stal gedacht wordt, dus waar hebben we het nog over?

• Mariska

Fijn te weten dat je geen rekening meer gaat houden met andere mensen. Hoop dat je toekomstige kopers dat ook kunnen waarderen als ze met je willen afspreken voor de aankoop van een cavia. Succes ermee!

• Mariska

Lijkt me een hele wijze beslissing, dan ben je niet meer afhankelijk van mensen die op het laatst weer van gedachten veranderen en geen rekening houden met anderen.

Ik heb al veel positieve ervaringen gelezen met Sprinterservice. Ik wil wel even opmerken dat mij de reis wel erg zwaar lijkt voor een jong caafje, dus zorg dat ze al heel goed op gewicht zijn en in goede conditie voordat je ze laat versturen.

• Janny

Ik heb dit topic gevolgd en kan niet anders zeggen dat de enige waar ik een negatief beeld van heb gekregen Mariska is. Bah, wat een gezoek om een ander af te zeiken…………

groetjes Janny