Daar heeft ze nu dus blijkbaar geen tijd meer voor. Tot zover dus het grote Baldwin project! Binnen 1 week komt er alweer niks van terecht. Wat zei ik ook alweer over wispelturig???????????????
Klopt, maar de verdere afhandeling had ook via de mail gekund. Dat had Dagmar weer een hoop commentaar bespaard. Maar blijkbaar vinden jullie het heel normaal dat iemand als Dagmar zo met mens en dier omgaat (ze heeft binnen 1 week al geen tijd meer voor haar nieuwe Baldwins). Ben blij dat ik haar niet ken en gelukkig ook niets met haar van doen heb. Wat ik hier zie is al genoeg reden om er ver vandaan te blijven.
Hoi Mariska
Hierin zou je je nog wel eens kunnen vergissen!!!
Van mij hoef je echt geen kennis met haar te maken ooit, waar het mij om gaat is dat je in het echt soms een behoorlijk ander beeld van iemand kan krijgen dan hoe ze zich hier op de prik profileren.
Dat kan zowel positief dan wel negatief uitpakken.
Let wel ik ga nu niet krampachtig haar lopen verdedigen, en tuurlijk als je hier prikt kan je doelwit worden ect ect.
Maar wel echt jammer vind ik het als je mensen enkel zou gaan haten zonder ze ooit eerst in de ogen te hebben gekeken en in het echt hebt kunnen spreken.
Voor mij is hiermee de kous ook af!
gr. D#S
Het is aan haar hoe zij zich op dit prokbord profileert. Het is dus ook aan haar om er iets aan te doen. Ik geloof niet dat mensen in het dagelijks leven zoveel verschillen in hun doen en laten als hier op de prik. Het komt misschien niet altijd zo duidelijk naar voren omdat ze zich in het echte leven niet snel zo uiten, maar ik geloof niet dat Dagmar nu in het echte leven zoveel anders is dan hier. Dat zou wel heel vreemd zijn.
Maar zoals ik al zei, Dagmar heeft een stalnaam hoog te houden en het is dus aan haar hoe zij daarmee omgaat en wat voor naam zij wil krijgen. Dat is ook veelal afhankelijk van de manier waarop zij zich hier profileert. Ik moet helaas zeggen dat dat in mijn ogen niet bijster goed is.
Hoi Mariska en de rellende rest
Kom ga die koeien eens melken zeg!!!
Zit die meid niet zo onderuit te halen!
Wispelturig of niet, tis wel genoeg dacht ik zo.
Ga nu eens terug naar de basis, er werd voor transport gevraagd hierop reageerde Dagmar wat onhandig in mijn optiek en kijk wat eruit voort vloeit.
Dan nog een noot; hoe oud en jullie en hoe oud is Dagmar?
Daar zou je het eens over kunnen hebben, mischien kunnen jullie haar dan iets meer inschattten/begrijpen!
gr. D#S
Hoi Mariska
Daar hoef je niet steeds op te hameren het hoog houden van die stalnaam!
“Boeiend” zou ik bijna onverschillig willen zeggen!
Ze heeft toch dr klanten wel hoor met of zonder geouwehoer van hier maakt zoveel echt niet uit.
Geheimpje??? De meeste mensen ook cavia mensen komen niet op een prikbord ha ha lekker puh!!!
En ehhhhhhhhhhh uit eigen ervaring weet ik dat mensen mij in het echt vaker wel veel aardiger en leuker vinden dan op de prik.
Dus waarom kan dat met Dagmar niet bv???
Ik zet mezelf hier ook vrij scherp neer maar heb ook een hele andere kant bv.
Zie het eens in een wat breder perpectief zeg!
Succes alvast
bedankt
XXXD#S
Als iemand nog niet de leeftijd heeft om verantwoording voor haar daden te nemen, moet diegene ook niet de verantwoording op zich nemen om nieuw leven op de wereld te zetten. Ga dan fijn met je poppen spelen en kom terug zodra je volwassen bent en hou je al helemal niet bezig met het fokken van cavia's! Wederom is dit geen excuus voor zo'n handelswijze.
Maar goed, zodra het te moeilijk word om nog een passend antwoord te vinden, worden wij weer uitgemaakt voor rellers. Hoe typisch!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?