Wie gaat er naar Elsdorf en wil 2 cavia's voor mij meenemen?

• Mariska

Ik bedoel dat het verdere regelen van het vervoer e.d. had ook via de mail afgehandeld kunnen worden. Kom dan niet alleen hier even zeggen dat je je toch weer bedacht hebt. Dat schijnt nl. nogal vaker voor te komen bij Dagmar en dus zeg ik daar wat van. Wat verder de reden is, is voor mij eigenlijk niet eens van belang. Ze heeft altijd wel een reden.

• Cavia farm Witches at work

Hoi Mariska

Nu ff een heel gewone vraag vanaf mijn kant!

Hoe goed ken jij Dagmar persoonlijk?

Want haar wispelturigheid is idd een feit, echter heb je toevallig ook een persoon erbij in je hoofd???

En ehhhhhhhhhh via de mail afhandelen?

De 1e zet vanuit Cs Schnabbel was via deze prik per slot denk ook daar ff aan.

Niet via mailtjes aan fokkers persoonlijk maar zoals het hier vaker gaat.

gr. D#S

• Susan

Soms lopen dingen gewoon niet zoals je van te voren gepland hebt.

• Mariska

Dat snap ik, maar ik denk dat je zelf ook wel weet dat Dagmar haar naam geen goed doet door telkens hier op het prikbord ook zo wispelturig te komen doen. Dat bedoelde ik ermee te zeggen. Ze doet het toch echt zelf en is dan verontwaardigd als erop gereageerd wordt.

Nee hoor, ik heb het over haar gedrag in het algemeen hier op het prikbord. Er zijn al wat verhalen naar voren gekomen over het eerst wel verkopen van dieren en dan weer niet, dan weer stoppen met een ras en dan weer andere dieren terug kopen, dan weer wel dieren meenemen van een show, dan weer niet, enz, enz.

Erg vervelend allemaal en ook dat zulke dingen telkens weer op het prikbord plaatsvinden. Het schetst gwoon geen al te best beeld van haar, maar als je daar iets van zegt, wordt ze boos. Tja, ze vraagt er toch zelf om op deze manier.

• Mariska

Bij de een dan toch wel vaker dan bij de ander!

• Dagmar Smink

Wat zeur je dan als ik een reden heb. Als ik elke keer een goede reden heb heeft dat niet te betekenen dat in niet betrouwbaar zou zijn. Wij hebben hier op de boerderij veel werk en buiten dat bedrijf ook. En van de familie dat is gewoon zo niks aan te doen. Ik ben dus altijd heel erg druk en heb vaak dingen die ineens moeten gebeuren waar andere dingen voor moeten schuiven.

• Dagmar Smink

Mischien komt dat omdat de een oproepbaar is en de ander vaste tijden werkt. Daar weleens aan gedacht!

• Mariska

Sorry hoor, dat vind ik geen excuus. Ik woon ook op een boerderij en heb ook genoeg werk. Maar een afspraak is bij mij een afspraak en die kom ik na. Bij jou gebeurd het wel erg vaak dat het ineens niet doorgaat en dan heb ik het alleen maar over wat ik hier zoal op het prikbord lees, dus er zal ook genoeg zijn wat hier niet staat en waar wij dus geen weet van hebben.

Maar goed, jij hebt een stalnaam hoog te houden, niet ik. Ga zo door zou ik zeggen als jij je daar goed bij voelt.

• Mariska

Ben je op je eigen boerderij ook al oproepbaar dan?

• Cs Schnabbel

Whaaa, kan ik mijn vraag ook verwijderen voordat het straks helemaal uit de hand loopt??? Lief dat jullie zo voor mij opkomen, maar laten we er niet zo'n probleem van maken. Niet hier!

Ik stuur Dagmar zo even een mailtje en dan is het opgelost, okee?

Liefs Erika,

www.csschnabbel.nl