Wie gaat er naar Elsdorf en wil 2 cavia's voor mij meenemen?

• Janny

Hoi Ine,

Als je heel ver terug zoekt kom mijn naam wel tegen hoor ;). Ik vind het hier niet altijd even gezellig, vandaar dat ik af en toe even aawip!

groetjes Janny

• Cavia farm Witches at work

Hoi Mariska

Oke nu geef ik je ook EEN keer eens gelijk~!!~`

Want idd ben ik het met jou eens dit keer dat een site iets over een fokker KAN vertellen maar ook een ZEER rooskleurig/vertekend beeld geven van een fokker.

En ik ken zelfs erg goeie fokkers die het verdommen een site te hebben om zich niet te hoeven verantwoorden in het openbaar.

Die hebben het gehad met alle negativitiet en willen gewoon caafs fokken en verkopen zonder al die bemoeienissen van buitenaf.

En ik ken ook fokkers die zich mega sjiek en mooi voordoen erg gelikte site;s hebben maar waar ik mezelf graag van een heuse neusklem voorzie alvorens hun te stal te betreden zo stinkt het daar.

Dezelfde vlieger als wanneer iemand zich zelf geheel onder plamuurt met een dikke laag make up en dan echt geweldig zijn zou.

Van boven bont van onderen stront werd er vroeger wel eens gezegd.

Mijn ervaring is dat dat zo kan zijn echter natuurlijk helemaal niet hoeft.

Sommige mensen steken gewoon ergt veel energie in hun uiterlijke verzorging.

Dus een strakke site met een 20 a 30 tsl dieren waar er mischien wel 1 paar 100 zitten te verrekken en weg te stinken in verkeerde smerige hokken neen dat kan mij ook echt niet bekoren.

Maar het kan ook EN En zijn, EN een strakke site EN alles tip top in orde!

gr. D#S

• Janny

Kijk Ine, dit is nou precies wat ik bedoel, jij wordt ergens van beschuldigd waar je deel noch part aan hebt!

Ik ga weer aan de zijlijn staan……………….

Hoi Mariska

Wederom een harde uitlating vanuit jou.

Mijn ervaring met mensen die zich zelf zo geweldig vonden op dieren gebied, zelf van de daken schreeuwde dat de enige liefde dieren liefde moest zijn en dat de dieren haar alles waren zaten aldaar ook weg te zakken in de stront!

Ik ken je niet je krijgt het voordeel van de twijfel van me daarom.

Echter nee, ook voor jou steek ik echt mn hand niet in het vuur.

gr. D#S

Hoi Janny

100% gelijk!

Ik weet voor mezelf dat er bullshit nu uitgekraamd wordt en er zijn zat mensen die weten dat ik zulke dingen niet uit mijn duim ga zuigen.

Dus ik vind het best zo.

gr D#S

• Mariska

Jij hoeft voor mij je hand niet in het vuur te steken, zou ik andersom ook niet doen. Voor niemand hier trouwens, want ik ken geen van allen. Maar ik weet wat ik waard ben en hoe ik mijn dieren behandel, dus ik durf voor mijzelf wel mijn handen in het vuur te steken.

• Monique

Sorrie, maar ik ben het niet met je eens. Als ik ergens kom en alles is net schoon gemaakt..oke, maar ik zie aan een dier echt wel of de hokken regelmatig schoon gemaakt worden hoor en anders ruik ik het wel aan de dieren. Ook zie je het aan de onderkant van de dieren of ze niet kontinu op vieze hokken zitten.

Ook kan ik aan de dieren zien of ze goed te eten krijgen of niet.

Maar waar je wel gelijk ik hebt is dat het wel gebeurd.

Wat de argumenten van Dagmar voel ik me niet aangesproken, want ik kan er niet over oordelen. Ik hoor zo vaak dingen die niet waar zijn, dus ik oordeel naar eigen ogen. Tuurlijk neem ik het in me op, maar doe verder niks met de info.

• Monique

Oké….je zal best gelijk kunnen hebben.

• basjeeeee

Dagmar heeft zelf vertelt wat er wegging ed hoor Monique, dus dat gaat in deze niet op…

• basjeeeee

Dat men geen vrienden hoeft te zijn wanneer ze positief richting iemand reageren kan ik alleen maar beamen. Er wordt hier snel in hokjes geplaatst en dan zijdelings, achter het pb om, gevraagd of je vriendjes bent met die en die… En of je ruzie hebt zodra je iets kritisch te melden hebt tegenover diegene…

Maar Monique.. Ik mekker ook niet overal ah en oh bij de mooiste en lelijkste cavia's als ik daar geen behoefte aan heb. We melden allemaal toch alleen iets wanneer we dat nodig vinden en/of er behoefte aan hebben?