Ik kreeg net een mail dat die fokker ze dus wel naar Elsdorf wil brengen.
Dat scheelt weer.
Weet jij de reden? Mijn oom heeft nog maar een hartpercentage van 26 % hij word binnekort geopereerd vanwege dat hij anders nog geen half jaar meer leeft. En wij hebben die zondag geplant met de familie om naar hem toe te gaan. De operatie brengt ook risico's met zich mee en de kans dat hij voor de operatie nog een hartaanval krijgt en dan waarschijnlijk ook een hersenbloeding is groot.
Even kijken eerst wat de reden is dan iemand veroordelen!
Hoi Dagmar
Heel veel sterkte met je oom!~!~!~
Ach dat maakt voor Mariska vast niet uit die reden, het mensellijke aspect verliest ze indeze erg vaak uit het oog of ik moet me nu vergissen!
Kijk ik ben echt van plan om wel te gaan, maar ook altijd onder voorbehoud, zodra mijn familie me nodig heeft of goeie vrienden ben ik er en is zo'n cavia beurs gewoon van ondergeschikt belang.!
En ik denk dat dat voor veel mensen zo werkt.
Toch te allerbeste voor je,
gr. D#S
Het valt mij gewoon op dat je niet erg betrouwbaar overkomt. Dit wordt door anderen zo getekend en ook zelf help je niet erg mee om iets te veranderen aan dat imago.
En nee, ik vraag inderdaad niet naar de reden waarom, die had je er zelf ook direct bij kunnen zetten als dat van belang was. Dan had je kunnen voorkomen dat je deze indruk weer wekt. Jij biedt jezelf aan en een ander rekent daarop en regelt van alles, maar puntje bij paaltje laat je het weer zonder reden afweten. Beetje lullig.
Pas als je commentaar krijgt, kom je altijd weer met een reden en een excuus waarom iets zo is. Beetje laat altijd en kan makkelijk voorkomen worden door gewoon meteen eerlijk te zijn.
Misschien een goede raad voor de volgende keer en ben je niet gediend van commentaar, gooi dan niet alles op het prikbord, maar hou het voor jezelf.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?