Mariska schreef:
En de heks vulde het een klein beetje aan (ahum)XXXD#S
>
> Fijn te weten dat je geen rekening meer gaat houden met
> andere mensen.
>>>D#S Lekker zwart/wit Mariska kom op nou!!!
Dus als ze selectief moet zijn in dr contacten met mensen imv dr werkzaamheden kan ze NOOIT NIEMAND meer ontvangen???
Wat voor een level hebben we hier???
De kids waar ik vanmiddag op school mee van doen heb snappen dit al veel beter!
Hoop dat je toekomstige kopers dat ook kunnen
> waarderen als ze met je willen afspreken voor de aankoop van
> een cavia. Succes ermee!
>>>D#S zal je ff wakker schudden Dagmar heeft lange wachtlijsten!!!
Ik 0,0 bij mij wordt er gewoon ff spontaan gemaild of gebeld en komen er evt kopers. Of mn caafs gaan mee naar beurzen op verzoek van de klant.
Dagmar woont niet eens zo super ver bij me vandaan, in een goed half uur a 3 kwartier kan ik er naar toe evt. er zijn maar weinig fokkers die het beter voor elkaar hebben als zij het daar heeft in Wekerom.
JALOERS??? Ik gelukkig niet, ik kijk altijd naar wat ik wel heb, ipv wat ik nog zou kunnen en zo nodig zou moeten hebben.
Zij is bv totaal geen concurent van mij, en boeit het me niet of ze 0 of 50 caafs per week verkoop voor zoveel of zoveel euro's!
Zelfs niet als ik morgen het ook in munne kop zou halen Skinny's te gaan fokken.
Want mijn hele fok principe en soort caafs die ik fok zijn ook nogal anders op de Curly's en lunken na dan.
En wij gunnen elkaar goddank het licht in de ogen wel.
Maar bovenal zij is zij en ik ben ik, UNIEK!!! Allebei op onze eigen wijze.
Bovendien zie ik mn collega fokkers vooral als cavia liefhebbers, die dezelfde passie hebben als ik.
En jullie geleuter hier komt daar echt niet tussen ha ha~!~
Ook al zijn er fokkers en fokkers, goeie en minder goeie leuke en minder leuke.
Maar het is ook een kunst om mensen in hun “waarde” te laten als het ff kan.
Wederom een erg prettige en vooral zonninge dag toegewenst,
doei doei D#S