Wie gaat er naar Elsdorf en wil 2 cavia's voor mij meenemen?

• Cavia farm Witches at work

Mariska schreef:

En de heks vulde het een klein beetje aan (ahum)XXXD#S

>

> Fijn te weten dat je geen rekening meer gaat houden met

> andere mensen.

>>>D#S Lekker zwart/wit Mariska kom op nou!!!

Dus als ze selectief moet zijn in dr contacten met mensen imv dr werkzaamheden kan ze NOOIT NIEMAND meer ontvangen???

Wat voor een level hebben we hier???

De kids waar ik vanmiddag op school mee van doen heb snappen dit al veel beter!

Hoop dat je toekomstige kopers dat ook kunnen

> waarderen als ze met je willen afspreken voor de aankoop van

> een cavia. Succes ermee!

>>>D#S zal je ff wakker schudden Dagmar heeft lange wachtlijsten!!!

Ik 0,0 bij mij wordt er gewoon ff spontaan gemaild of gebeld en komen er evt kopers. Of mn caafs gaan mee naar beurzen op verzoek van de klant.

Dagmar woont niet eens zo super ver bij me vandaan, in een goed half uur a 3 kwartier kan ik er naar toe evt. er zijn maar weinig fokkers die het beter voor elkaar hebben als zij het daar heeft in Wekerom.

JALOERS??? Ik gelukkig niet, ik kijk altijd naar wat ik wel heb, ipv wat ik nog zou kunnen en zo nodig zou moeten hebben.

Zij is bv totaal geen concurent van mij, en boeit het me niet of ze 0 of 50 caafs per week verkoop voor zoveel of zoveel euro's!

Zelfs niet als ik morgen het ook in munne kop zou halen Skinny's te gaan fokken.

Want mijn hele fok principe en soort caafs die ik fok zijn ook nogal anders op de Curly's en lunken na dan.

En wij gunnen elkaar goddank het licht in de ogen wel.

Maar bovenal zij is zij en ik ben ik, UNIEK!!! Allebei op onze eigen wijze.

Bovendien zie ik mn collega fokkers vooral als cavia liefhebbers, die dezelfde passie hebben als ik.

En jullie geleuter hier komt daar echt niet tussen ha ha~!~

Ook al zijn er fokkers en fokkers, goeie en minder goeie leuke en minder leuke.

Maar het is ook een kunst om mensen in hun “waarde” te laten als het ff kan.

Wederom een erg prettige en vooral zonninge dag toegewenst,

doei doei D#S

Hoi Janny

Volgens mij kennen wij elkaar totaal niet, maar het zijn erg wijze woorden nu die uit de mond eh sorry je toetsenbord komen~!~

gr. de heks

• Natanya

Ook dit topic weer met verbazing gelezen…

Zo Mariska, stop het berichtje van Ine maar in je broekzak.

Niet al te lullig bedoeld.

Dagmar is een fijne caviafokker. Die met passie voor haar caafjes gaat. Ze durft zich kwetsbaar op te stellen en heeft ook “ballen”.

Mag iemand een eigen leven hebben? en daarin zelf bepalen waar, wanneer ze heen gaat? En als het dan ff niet schikt daar vanaf zien??

Ik vind het jammer en laag bij de grond, dat bij elk topic waarin haar naam voorkomt (of bijna elk topic) Jij iedere keer over haar heen valt, alsof ze jou ooit eens benadeeld heeft?

Een mens is niet perfect…maar een mens moet wel de kans krijgen om te groeien en te leren.

Hiermee is Dagmar voortdurend bezig….zich ontwikkelen..en daar heb ik veel respect voor.

Ik hoop dat je haar in de toekomst ook eens normaal kan benaderen…

Groeten Natanya

• Monique

Hoi Inka,

En ehhhhhhhhhhh uit eigen ervaring weet ik dat mensen mij in het echt vaker wel veel aardiger en leuker vinden dan op de prik.

Dus waarom kan dat met Dagmar niet bv???

Ik zet mezelf hier ook vrij scherp neer maar heb ook een hele andere kant bv.

Ik heb je een paar keer aan de lijn gehad en dit klopt wel:D :D:D

• Monique

Om me er ook maar even mee te gaan bemoeien …pfffff

Volgens mij moet je nog altijd jezelf hoog houden…

Lekkere belangrijke informatie allemaal. Ik kan hier echt wat mee….maar niet heus.

Het zou erg fijn zijn om iemand eens op te bouwen in plaats van tot de grond af te breken….Hebben jullie niks anders geleerd??? Moet iedereen nu weten hoe jij over Dagmar denkt…nou lekker belangrijk. Laat iedereen zelf een oordeel over Dagmar krijgen en leg jou mening niet zo diep naar voren.

• Maria

Volgens mij ken jij haar wel en prik je nu gewoon anoniem onder een andere naam

Het ip adres is nl hetzelfde.da's wel erg toevallig he heks?

• Natanya

??? hoe zie je een ip adres dan?

Groet Natanya

• Cavia Opvang Betuwe

Dagmar…. laat toch gaan… volgens mij heeft er iemand nogal last van een PMS of zo…

Wat je ook zegt… het is schijnbaar tóch niet goed…

• Mariska

Dat mag! Maar van mijn gedrag worden tenminste geen onschuldige dieren de dupe.

Hoi Maria

Oh zie je spoken nu???

Of ehhhhhhhhh weet jij meer dan ik, nee ik heb hier ooit eens een paar keer annoniem geprikt en helaas ze hadden me bijna gelijk door.

Daar had ik toen en goede reden voor vond ik zelf en dacht ach het doen er hier wel meer laat mij ook eens een keer een poging wagen.

Slimme meid ben je zeg.

echt wel.

ga zo door je zult het nog ver schopppen in je leventje.

gr. D#S