hoi esther
juist jij begint mijn angst te snappen
ik wil dan ook voorkomen dat deze dieren gratis of voor een paar euro worden aangeboden door middel van de dragers te promoten die zijn net zo bijzonder dan de skinny's en ik weet ook dat er gratis dragers zijn aangeboden en ik wil ze wel hebben hoor ze zijn net zo belangrijk voor de fok dan de skinny's en nee ze hebben dan niet het naakte uiterlijk maar ze zijn net zo belangrijk
net als met de rexdragers en een goede sheltie die een tessel of peruvian in de achtergrond heeft is de skinnydrager net zo belangrijk in mijn ogen
ik fok niet veel en als er dan dragers geboren worden uit een verparing met bv een gladhaar is dat om een reden bij mij
ik heb nu een hele mooie gladhaarzeug met mooi kort koppie en grote oren zwanger van een skinnydragerbeer omdat hij hiep hiep hoera oren heeft en een vrij spits gezichtje zo wil ik de dragers verbeteren
de lunken zijn ook nu op de betere hand door middel van normale rassen erdoor te verparen dus ik denk en hoop dat het ook met de skinny's zo geberud
ik zal geen skinnydragers in de dierenwinkel zetten dan verkoop ik ze nog liever als knuffeltjes en met een contract zodat ik weet waar die dieren naartoe gaan en als deze knuffels dan verkocht of weggegeven worden wil ik graag weten waar ze blijven bij de knuffeladressen en zo kan je deze dieren toch nog een toekomst geven en dan belanden die dieren niet bij normale cavia fokkers zoals een rexenfokker of een sheltiefokker want sheltie en peruvians en us teddy's worden ook gebruikt voor de skinnyfok
ik heb nu 1 gladhaarzeugje verpaard en zal niet snel een goede rex gebruiken omdat er al dragers genoeg zijn die de skinnyfokkers niet goed kwijt raken door 1 of andere reden
ik gebruik bewust de dragers en tja ze zijn soms niet mooi maar wel zo belangrijk
ik denk dat je moet weten wat je doet en niet zomaar 3 zeugjes bv coronet,rex,sheltie bij een skinnybeer zetten omdat je dan zo graag die dragers wilt fokken
fokken van cavia's moet je met een doel doen en niet omdat je snel geld wilt verdienen aan dit exclusieve ras
groetjes jacqueline