Nieuwe website Baldwin & Skinny Farm

• esther

Even een vraagje mischien wel handig voor prikkers in regio arnhem.Da's zijn vaak super duur,ik hoor constant dat praktijk weet van knagers en niet te duur is.Lijkt mij handig om dan wat reclame te maken. .mijn konijn is net gesteriliseerd omdat de baarmoeder onttoken was helaas.Dit grapje koste mij 250 euro.Dus je snapt het mischien wel.Dus hoe heet deze praktijk en waar is deze gevestigd.

groetjes esther

• Saskia

Sorry, het was nog vroeg ;)

• Cavia farm Witches at work

Hoi Saskia

200 punten voor jou nu!!!

Niks aan toe te voegen, ijzer sterk uitgelegd vind ik.

Als ik een dier laat open snijden levend dan wel dood moet ik daar op zijn minst EEN hele goeie reden voor hebben.

En in geval van twijfel doe ik gewoon niks dan kan er ook niks verprutst worden.

gr. D#S

• esther

Dit heeft niks met rellen te maken,dit is echte waanzin.

Het maakt niks uit wie haar meegenomen heeft ze is hoogzwangvervoerd,

En wat haar nu nog boven het hoofd hangt,,,bah .Fokkers doen dit niet.Een ander beschuldigen…..en uitpluizen hoe en wat. Kijk eens eerst naar je zelf.Want je doet wel zo zuiver,maar ik heb weer mijn twijfels ……. Echte klasse ..hahahaha.

gr de tweeling.

• Cavia farm Witches at work

jacquelinesbeestenspul schreef:

>

> hoi esther

>>EVENEENS HOI ESTHER

was getekend de heks hieronder mijn antwoorden, herkenbaar middels mn;

“D#S”

digitale paraafjes.

>

> nee ine heeft het zeugje niet voor mij meegenomen je bent

> niet goed ingelicht :D

>

> ine is bij jou show geweest en heeft dit zeugje van dagmar

> overgenomen en ine wilde dit zeugje zelf houden omdat ze niet

> precies wist waardoor ze zwanger was geraakt

>>>D#S Klopt niet, ik wilde haar juist NIET perce zelf houden juist omdat ik graag wil weten van welke beer mijn zeugen drachtig zijn!!!

In tegen stelling tot jou vind ik Bindy wel echt grappig om te zien.

En wilde wel evt voor de gevolgen op draaien waarvan ze mogelijk drachtig zou kunnen zijn.

Ik was dan ook hoogst verbaast dat jij over haar begon van; “ow wat is die lelijk!”

Dat verbaasde me eigenlijk omdat ik NOOIT zo naar Bindy had gekeken ik ond/vind haar juist erg grappig!!!

>

> ine is na de show bij mij thuis langs geweest en heeft alle

> dieren laten zien die ze gekocht of gekregen had en daar zat

> zit zeugje bij en aangezien ik een aantal skinnydragers heb

> en ik van dagmar wist dat ze door een skinnydrager gedekt was

> heb ik het meisje overgenomen maar niet zoals jij het nu denkt

>>>D#S Ja ik ben idd direkt na de show samen met Monique van caviastal Lieve naar jou gereden.

Monique had een cavia kooi bij zich voor de gehandicapten,

en ik een zeugje van Erjo die door jou gefokt zou zijn, te koop werd aangboden omdat Jolanda met de fok was gestopt en deze zeug is momenteel ook drachtig.

> want bindy is helemaal niet mijn soort zeugje ze is een

> dierenwinkel cavia zwart rood beetje wit met verkeerde

> kruinen en erg spits dus niet echt mijn caaf maar omdat ik me

>>>D#S Ja ik kan zowel een showcaaf als een met verkeerde kruinen waarderen.

Haar zoon Filius de verdunde Curly beer woont hier ook, heb ik te koop omdat ik teveel bloedverwanten uit papa's kant (Danny) heb dus.

Een dijk van een beer verder!!! Op mijn site is te zien dat Bindy goeie en stevige jonge voortbrengt met of met zonder dr verkeerde kruinen, verkeerde snoet ed.!

> meer in skinny's verdiept heb dan ine en ine helemaal niks

> met skinny's te makne wilt hebben heb ik het zeugje van ine

> gekregen zo is het verhaal en nee je kan me nu niet pakken om

> te rellen je kan het verhaal aan ine navragen.

XXXD#S Ja dit klopt, ik wist dat juist deze zeug voor jou veel boeiender zou zijn dan voor mij, dit had ik in de auto al voorspeld aan Monique, en had er al op gerekend dat jij haar nog liever wilde dan ik gezien dr drachtigheid.

Ik zou alle nazaten las zijnde handel hebben verkocht en niks hebben aangehouden ben ik erg strak in ja!

Gezien ik de hele kale cavia fok eigenlijk niks vind had ik dr best willen hebben hoor, maar niet om de inhoud maar om de zeug zelf vooral!

Echterr merkte/voelde dat ik er jou een veel groter plezier mee kon doen dus heb haar die jou idd gegunt.

>

> dus nog 1 keer ine heeft bindy van dagmar meegenomen kwam

> hier ik zag die zeug wist van dagmar dat ze was gedekt door

> een skinnydrager en vervolgens heeft ine het zeugje aan mij

> gegeven dus ik heb niet bewust een hoogzwangere zeug gekocht

> esther :):) dus nee dit is niet jou eer om te rellen :D:D

>>>D#S Wel zou Bindy ook mogelijk gedekt kunnen zijn door een Lunk beer, daar is nog wat vaagheid over geweest en in dat geval had ik er meer aan gehad ha ha~!~

Maar daar komen we spoedig achter als het goed is.

JA IK heb BINDY meegenomen vanuit IJselstein, vond het volledig verantwoord.

Dagmar is pas later op de dag daar aangekomen (weer was aangenaam, auto's waarin ze werd vervoert lekker koel) en heeft haar toen aan me over gedragen. Zeug was fit, wakker en gezond in zover ik kon beoordelen.

Zeug is overgedragen in handen die Dagmar kon vertrouwen, had dat anders zeker niet gedaan daar ben ik van overtuigd.

Ook de groeten van Ine, alias de heks.

>

> groetjes jacqueline

• jacquelinesbeestenspul

hoi ine

even een citaatje van mijn kant

>>>D#S Ja ik ben idd direkt na de show samen met Monique van caviastal Lieve naar jou gereden.

Monique had een cavia kooi bij zich voor de gehandicapten,

en ik een zeugje van Erjo die door jou gefokt zou zijn, te koop werd aangboden omdat Jolanda met de fok was gestopt en deze zeug is momenteel ook drachtig.

de zeug van erjo was niet zeker of ze zwanger was weet je nog ?

ik kreeg via de telefoon te horen dat ze bij een beer zat en eventueel zwanger kon zijn maar de fokker kon het niet goed zien in haar ogen dus ja heb ik die zeug gekocht omdat ze eigen fok was van mij en ik haar dan liever hier had dan dat ze de handel inging

het verhaal van bindy is nog steeds niet duidelijk en aangezien meer ervaring heb met bevalingen en ook eventueel het misgaan van de bevalling had jij haar ook liever hier want je vertelde nog dat ik een vriendin had die dierenarts was en dan is de zeug verzekerd van hulp als er iets gebeurd

je mag bindy na haar nest ook wel als knuffel hebben geen probleem maar je weet zelf van mij dat ik er niet mee ga fokken

het is aan dagmar haar kant ene beetje onduidelijk wie de zeug heeft gedekt dus daarom heb ik haar genoemen en nee ik heb niet gezegd dat ik haar zou overnemen bij voorbaat omdat i dit ras niet fok en ik heb haar alleen maar genomen omdat er skinnydragers uit kunnen komen en ine niet kan zien wat een drager is of niet dus dat is de enige rede dat de zeug hier woont en lekker knabeelt aan witlof nu :)

ik wist van te voren niet dat jij die zeug mee zou nemen ofwel ??

ik word nu in kwaaddaglicht gezet wat helemaal niet klopt,ik heb het beste voor met het zeugje en ze mag van mij heel oud worden hier of bij een knuffeladres maar nu word er net gedaan alsof ik dit zeugje bewust wilde hebben,als dat zo was had ik haar al eerder mee kunnen nemen bij dagmar want ik was 2 wkeen voor de show bij dagmar thuis en ik heb deze zeug bevoeld omdat dagmar haar erg fors vond ik ik zei ze lijkt zwanger toen heb ik die zeug bevoeld en als ik werkelijk intersse in deze zeug had gead dan was ze toch toen al verhuist naar mij ?

groetjes jacqueline

• jacquelinesbeestenspul

hoi evelien

deze zeug is niet door mij gedekt en is dus ook niet onbevlekt ontvangen.

tis gewoon een kwestie van lezen evelien :)

groetjes jacqueline

• jacquelinesbeestenspul

hoi esther

volgens mij is begrijpend lezen erg moeilijk voor je

jac

• Dagmar Smink

Bindy is onverwacht zwanger geraakt nadat ze 2 weken daarvoor bevallen was. Ik heb de zeugen met jongen altijd bij elkaar dat gaat super. Nu zag ik toe haar zoon 2,5 week was dat hij achter haar aan zat te brommen en zij was duidelijk vruchtbaar. Ik heb hem meteen weggehaald , hij woog toen 220 gram. Maarja anders dekte hij zijn moeder. Nu kan het zijn dat die dekking toch heeft plaats gevonden . Zal ze eerser bevallen dan is ze waarschijnlijk door een lunk beertje gedekt van 3 weken want hem heb ik ook eerder weg moeten halen doordat hij achter de moeders aanzat.

Ik merk het de laatste tijd steeds vaker dat de beren met 2,5 week al duidelijk aan het versieren zijn, hebben jullie daar ook last van? Hoe groot is de kans dat ze dan dekken want soms zijn ze net 200 gram en dat vind ik echt te vroeg om bij mama weg te halen. Ik zet hem dan apart met mams voor een week en dan weg maar dan kan mams wel gedekt zijn.

Bindy heb ik meegegeven aan Ine omdat zij van sterke grote dikke zeugen houd en dat is Bindy. Ik wist niet dat Jacqueline haar had maar daar zit zij ook super.

Maar Bindy is dus perongeluk gedekt in een veel te korte tijd na haar bevalling.

• Saskia

Ik weet niet hoe snel ze dekken, maar ik zag twee dagen teurg mijn jonge beer Temptation met TWAALF dagen al achter een andere zeug in het hok (die op dat moment bronstig was) aanprrrrrrrrrrrrrrrrrrrrten. 186 gram woog hij toen….