hoi ine
een ex knuffelzeug ???
ze heeft 3 nestjes in een korte tijd gehad dus echt knuffelig was ze niet of wel ?
ik heb nog niks gedaan en denk er alleen eerlijk over en ik kan alleen tegen saskia zeggen dat je ws niet de goede dierenarts hebt ehad want mijn zeugjes zijn prima opgeknapt na de operaties
ik hoef niet te dwangvoeren ze eten binnen een uur na de keizersnee
ik heb geen last van incontinentie en ze zijn prima gezond nergens last van beide dames niet dus leek het mij eens een goede oplossing voor een zeugje waar niet meer mee gefokt word door mij of iemand anders.ik heb ook niet gezegd dat ik het ga doen of wel ?? ik heb gezegd dat ik een knuffelhuisje voor haar zoek of wil proberen een gezonde zeug te sterileseren maar heb nog lang geen keuze gemaakt in deze ze is op dit moment erg hoogzwanger dus de komende maanden gebeurd er niks met haar
ik denk hardop en eerlijk maar zo zie je maar weer hoe mensen reageren
saskia zoek een andere dierenarts zou ik zeggen want mijn zeugjes hebben nergens last van nu zelf de dame die vrijdag is geopereerd loopt vrolijk rond zonder rare ontstekingen of andere dingen ze eet al vanaf het eerste uur en loopt prima mee hoor ze is niet incontinent of moet dat anders nog worden wat me sterk lijkt want bam bam is al maanden geleden geholpen en die is erg vrolijk en blij dat heeft ine zelf gezien en die hoefde ik ook niet te dwangvoeren ofzo at ook gelijk zelf ze komen netjes aan in gewicht en zijn prima in orde
dus daarom had ik het idee om een gezond zeugje die ik niet voor de fok gebruikt te laten steriliseren omdat ik zie dat het mogelijk is zonder veel pijn of poeha
maar wat ik niet begrijp hier is dat beertjes wel gecastreerd mogen worden ??
net als reuen of hengsten ?? de ingreep is wel makkelijker ja maar de dieren moeten ook onder narcose en hebben daarna ook pijn maar dat mag wel ??
ik vind het ene beetje overtrokken allemaal omdat saskia een nare ervaring heeft gehad
ik heb denk ik een superdierenarts die zich goed inzet voor de dieren en ook in het belang voor de dieren want bij mij hebben ze echt geen pijn of ellende
achja paniek om niks want er is nog niks gebeurd en ik weet ook niet of het zal gebeuren was een idee
groetjes jacqueline