Hoi Evelien
Wilde je net ff bellen maar helaas was je niet thuis hoorde ik.
Dit wilde ik je ff persoonlijk uitleggen en van daaruit hier reageren.
Echter gezien jou erg direkt een aanval richting mij ga ik daar nu niet op wachten bovendien ben ik vanavond weer weg dus dat schiet niet op vrees ik vandaag.
Ik was zo tactvol jou naam niet te gebruiken maar oke idd hebben ook jou voor valletjes qua cavia sterfte me aan het denken gezet.
Je vertelde me per slot dat er bij jou ook nogal wat caafs de laatste tijd zijn overleden.
Ik wil het nu gewoon weten wat er aan de hand is dat heb ik je telefonisch pas ook mede gedeeld. Ook jij zat met een vraagstuk van wat is hier aan de hand???
Zeker ook omdat jij een geheel andere voeding geeft als ik nu!
Dat er fokkers zijn wiens dieren erg goed gedijen schijnbaar op dit voer wil niet zeggen dat die andere 4 zomaar iets uit hun duim hebben zitten zuigen!!!
Toevallig ken ik van deze 4 fokkers er 2 erg goed en de andere 2 alleen via beurzen, sites en van horen zeggen dus meer indirekt zeg maar.
Echter EEN ding hebben deze 4 gemeen;
ze zijn alle vier geruime tijd bezig met de cavia fok, en wel ZEER serieus!!!
Ik vind het op zich opmerkelijk dat dat bij ALLE 4 de fokkers het geval was, eentje pleurde de brok weg en was van alle shit af de andere vond dat zonde en daar hebben uiteindelijk nog enkele zeugen het loodje gelegd helaas.
Dan wordt hun verweten teveel te hebben bij gevoerd, alle 4 ontkennen dit, liegen ze dan alle 4???
En nee na zo'n bericht durf ik mijn caafs dat voer zeker niet te geven, en houd het mar op Kasper omdat ik er tot op heden alleen maar positieve fokkers verhalen over heb gehoord.
Hope farms is ook discutabel dus daar pas ik ook voor, hooguit een klein zakje als overbrugging (vermengt met mn kasper) als mn Kasper op is en de leverancier kan pas een week later.
Maar ik hoef niks te bewijzen omtrent dit voer omdat de mijne het nooit hebben gehad het gaat me erom WAAROM mn caafs dood gingen een virus???
NEE dus niet, het voer was het maar waarom gaan dan ook jou caafs dood???
Als ik graag ruzie met je zocht had ik dat allang eerder gedaan hoor, ik wil gewoon opheldering niks meer of minder.
gr. D#S