mooi vakantie baby's geboren

• Cavia farm Witches at work

Hoi Jacq

Ook ik kijk geregeld op andere sites en net als jij.

Ook vaak naar die ik eigenlijk maar 3 X niks vind. De rassen dus die sommige fokken/verkopen.

Zit ik bv naar de Skinny's van Pluusters te kijken of op de site van Special farm. Sorry voor de reclame nu sorry ha ha~!~

Of de satijnfokkers sites boeiend me lekker irriteren aan de in mijn beleving “zooi” n hun stalletje. En ik kan zelfs “normaal”doen tegen dit soort fokkers hypocriet he?

Ach en op mijn site die ik zelf maar erg basic vind kijken er klaarblijkelijk ook genoeg.

Zoals vanmiddag die Relnellen want jawel “het” sprak in meervoud!!!

Ook die wisten me te vinden en wilden me met iets om de oren gooien wat een andere stoppende fokker van zomer 2006 ook had gedaan ja ja lachen!

Ik weet wel wie deze stoppende fokker de hand steeds boven hun hoofd heeft gehouden, eentje die zich erg mooi voor doet en waarvan de dieren ook bij lange na niet in een cavia paradijsje leven zijn nu mn hoofd verdachten nr 1.

Ach ik zal er geen zaak van maken en mn energie stoppen in;

Witches at work.

Linkloos en vriendloos blijkelijk, en toch succes ow wat frustie toch voor sommige he???

gr. D#S

• Mariska

Nou, ga jij ondertussen even lekker verder met je Crimescene Investigation, dan houden wij het gewoon bij de werkelijkheid.

Waar men zich al niet mee bezig kan houden????????

Hoi Mariska

Nee hoor zoals ik al aangaf ben ook IK er al klaar mee, net als degene die me dit schreef vanmiddag in het openbaar.

Wel eng he een echte heks persoonlijk te maiel of bellen???

Ach ja.

gr. D#S

• nnatasja

maar daar reageerde ik ook niet op ;)

maar ik kom niet op sites die me niet boeien , maar wel op sites van mensen die me niet boeien ;)

da's heel wat anders , ik kom regelmatig op sites van mensen waar ik mijn vraagtekens bij zet maar dan kan het onderwerp nog wel boeien , zoals cavia's

ongeacht de eigenaar zijn die nou eenmaal leuk om over te lezen ;)

• isabel

Waaraan merk jij dat je succes hebt/succesvol bent?

• Mariska

Ik denk dat jij enige bent die in de waan is dat jij een echte heks bent….ach, iedereen zo z'n fantasieen toch?

Maar waarom zou ik jou niet durven mailen? En belangrijker nog, waarom zou ik die moeite moeten nemen? Ik heb jou hier nog nooit iets zinnigs zien schrijven, dus het lijkt me sterk dat je via de mail ineens wel iets te melden hebt.

Ik snap ook niet wat jullie met dat mailen en mailadressen hebben, vervelen jullie je nu werkelijk zo erg dat je met iedereen prive wil mailen? Of wil je me op die manier dingen zeggen die je hier niet kunt plaatsen?

Misschien kun je je zogenaamde heksenkracht beter gebruiken om jezelf eens wat meer hersencellen toe te bedelen, of hebben ze daar geen spreuk voor?

Ik vraag me nl oprecht af of ik het ooit nog mee mag maken dat jij iets schrijft dat daadwerkelijk ergens op slaat.

Hoi Mariska

Als jij bent wie ik denk dat je bent valt het met jou verstandelijke vermogens ook wel ff lekker tegen!!!

Dus jij hoeft me hier niet de mond te snoeren ha ha~!!~

D#S

• Mariska

Dan ben ik vast niet wie jij denkt dat ik ben.

• Cavia Opvang Betuwe

Och, toch moeilijk hé om planmatig te fokken he, donder er maar een beer bij en vergeet even in je agenda te kijken wanneer je op vakantie gaat. Er zijn genoeg fokkers die heel goed rekening houden met vakantieperiodes/plannen en daar hun fokplannen op aanpassen.

En ja, ik neus ook regelmatig op sites van fokkers,opvangen, noem maar op….gewoon omdat ik het leuk vind.De enigste die ooit een vervelend bericht van mij terugvond in zijn gastenboek was de fokker van mijn rode borstel Elektra , verder nooit 1 onvertogen woord.

het is ieders goed recht om homepages te bezoeken ,tenzij je het leuker vind om je de hele dag suf te downloaden.

Dus Jacq, laat lekker waaien ook al kun je mijn reactie voorstellen.Ik kan mijn boontjes goed zelf doppen :D

groetjes,

Irene

• cavialiefhebber

Als je jezelf wijs maakt dat anderen jaloers op je zijn dan ben je al snel succesvol he :-)