mooi vakantie baby's geboren

• basjeeeee

Jammer dat dit nou weer zo moet. Ik ken Irene een beetje (ooit cavia's van geadopteerd en verder van mail contact) en vind haar juist erg ‘down to earth’ en zeker niet belerend en/of dat ze zichzelf op een voetstuk vind staan.

En Esther ken ik vaag via mailcontact en ik denk dat ze het hoe dan ook niet slecht voor heeft met de cavia's.

Gr Basjeeeee

• esther

hahaha.Ik dacht ook al waar gaat dit over.Ja de tweeling zegt ook wat.Ik ken es ook al weer een tijd en weet dat ze dol is op haar dieren.Ik zou haar zo mijn zwangere zeug meegeven.Wat een onzin,net of zo'n dier nergens tegen kan.

We zijn hier op caaf prik en daar wordt alleen negatief gekletst.

Op leuke topics word niks gezegt….hahaha.

En dat geloer op die sites van sommigen echt walgelijk.Die mensen proberen alleen maar negatieve informatie te pakken.

En site meters veraden wie het zijn.hahahaha.

Laat ieder eens opzich zelf letten.bah….Zielig zooitje.En als je iemand niet moet kijk dan niet op die site.Ik zou het niet eens willen zien……hahahaha

gr esther

gr esther

• Cavia Opvang Betuwe

Jij haalt er totaal irrelevante zaken bij die gespekt zijn van vooroordelen ,ordinaire chichés die berusten op onwaarheden.

Er is een verschil van mening over een handselwijze en jij wordt persoonlijk tot op het bot. Ik vind jouw reactie zo buitengewoon sneu .

Tuurlijk mag jij je mening geven ,maar ik heb geen tijd voor jouw kinderachtige reacties.

Maar het laatste wat ik doe is mezelf op een voetstuk zetten ,ik sta dag én nacht klaar voor anderen .Mijn probleem is misschien alleen dat ik altijd in het belang van dieren denk ongeacht wat een ander dan van mijn gaat vinden . Als jij mij over 1 kam wilt scheren, vooral doen. Drachtig is drachtig, vervoer in welk stadium dan ook …daar ben ik gewoon absoluut geen voorstander van.Niet omdat iemand wil betuttelen en de dieren wil beschermen maar ook (verdulleme nog an toe zeg) omdat ik anderen heel veel verdriet wil besparen!

Ik ga hier verder ook niet meer op reageren aangezien ik denk dat we het toch niet met elkaar eens zullen gaan worden.

• Manu

“nee ik had ze beter lekker langs de weg moeten dumpen of bij de opvang !!! ”

Er zijn ook wel diervriendelijker alternatieven te bedenken hoor.

• Audrey

Hallo allemaal tegen me principes post ik nu wel ik ben eigelijk een lezer van het prikbord ..maar wil toch even wat kwijt ..

Ik ken Esther al 10 jaar en zoals ik weet is ze echt super goed voor de beestjes zo weet ik ook dat de dieren met name de zwangere al heel lang op de camping zaten en Opa en Oma ze daar verzorgde ..Ook haar zus die ook cavia's heeft gefokt stond veel eerder al op de camping omdat het noorden 2 weken voor ons al vakantie hadden .Laat ik nou toch ook op dezelfde camping hebben gestaan en heel erg van Esther de caafjes heb kunnen genieten ..sommige zouden jarloers zijn op de nieuwe verblijven die haar man daar heeft gemaakt ( mijn man doet daar een paar maanden over) En ik kan dus Opa en Oma ook en weet dat ze ook het beste met de caafjes hebben ..Ik kocht ook ooit een cavia die zwanger bleek te zijn maar ree per ongeluk heel nederland er mee door niet wetende dat dat liefe caafje me ook nog is na 6 weken een 4 ling kado gaf en alles perfect is gelopen ….en ik heb dus 2 bevallingen bij Es gezien nou ik kwijl er op hoor volgens mij hebben ze geen een eens erg in gehad dat ze verhuisd waren hihihihi het is een paradijs daar voor ze iedereen komt wel met groen en om ze te knuffelen kam meninge fokker een voorbeeld aan nemen ..dit wilde ik even kwijt ik vind het niet eerlijk om iemand daar over veroordelen als je hetzelf niet gezien hebt ….Met mij ook nog enkele andere fokkers die in Esther haar vakantie een kijkje wilde komen nemen op de camping … degene die hoogzwanger waren heb ik zelf verzorgt als Esther het weekend op de camping zat ..en dat waren de zeugen waarvan ze geen risico wilde nemen omdat die al verder in de dracht waren ..die waren dus al bevallen ,anders had ik ze meegenomen want ik kwam tenslotte later dan haar op de camping ..dus geen rede voor onrust alles is op een goede en verantwoorde wijze gegaan …en zo kan je dus ook samen werken .gr van mij ..en ik hoop dat ik voortaan gewoon weer leuke Topics van jullie kan lezen ..

• Chalet de Cobaye

Hoi Basje

Als ik maar even getwijfelt had wat betreft de zwangere caafs ,dan was de keuze heel makkelijk geweest en waren ze echt niet mee gereist naar de camping ,maar ik weet gewoon dat het in dit stadium van de dracht geen enkel gevaar had kunnen opleveren,en dat blijkt ook zo.

Geen haar op mijn hoofd die de dieren in gevaar zou willen brengen daar ben ik gewoon veelste gek voor op m'n dieren .wat ze verder ook zeggen over mij, ik laat ze maar ,als ik voor m'n zelf maar beter weet vind ik dat genoeg.

gr Es

• Chalet de Cobaye

Weet je wat Jaq ik snap een helehoop dingen best wel ,maar heb vaak geen zin om dit allemaal bloot te gooien.

De eerste lichting van mijn ouders ja dat klopt ,en ik heb ze zelf ook heen en weer gebracht .Ook klopt het dat mijn vader in het ziekenhuis heeft gelegen ,maar de beste man zat al met z'n tasje klaar om te wachten dat hij weer weg mocht tussen de onderzoeken door ..en waar zat hij dan ….juist op de camping omdat hij dan niet continu met z'n gedachten bij het evt hebben van kanker zat.Hij zat dan liever op de camping dan thuis waar de muren op hem afkwamen,vind het eigenlijk diep tries dat ik dit allemaal moet verwoorden omdat er 1 opvang is die tegen het vervoeren van zwangere zeugen is .Want wat als de zwangere zeug nu ziek word tijdens de dracht ,moet dan de DA maar thuis komen ,want vervoeren is geen optie !! wil dan wel eens zien hoe ze er daar dan mee om gaan.

de dagen dat mijn ouders er niet waren werden de dieren verzorgt door mijn zus die in Raalte woont en ook op dezelfde camping staat .Maar of het nu allemaal verwarrend is of niet ,ik snap niet wat ik verkeert heb gedaan ik heb de zeugen die in de volle dracht zaten thuis gelaten ,en hier laten bevallen ,en de zeugen waarvan ik het risico wel durfde te nemen,omdat dit gewoon zeer prill was meegenomen.

Ik vind het niet rieeel dat De betuwe mij hier over gaat aanvallen ….nee lekker dumpen ipv gewoon meenemen op vakantie ,ik weet niet wat haar probleem is met mij ,en kan er verder ook niet wakker van liggen .snap de ophef niet van haar .

Ik vind dat ik mijn dieren echt niet tekort ben geschoten ,en wat een ander er van denk …ach boeiiien zal ik maar zeggen.

gr Es

• Chalet de Cobaye

Ik scheer niets over 1 kam ,waarom niet omdat ik totaal verder geen problemen met opvangen heb ,en jij dat wel zo laat over komen !! Opvang T'Kuufke is vorig jaar ook op onze show geweest als ik dan zo tegen opvangen ben was dat zeker ook niet gebeurd !!! Dus dat is al klinkklare onzin

Het klaar staan voor andere ik denk dat zo'n beetje iedereen dat wel doet ,en daar ben jij dus echt geen uitzondering in .

Ik denk ook in het belang van mijn dieren ,en vond dat dit gewoon kon ,zonder risico voor de zwangere.Het was kiezen of delen dan of lekker thuis laten zitten of gezellie mee en de laatste optie was voor beide partijen echt geen vervelend iets hoor,ze hebben zie perfect vermaakt ,ook dat kan ik zien aan mijn eigen dieren,of ze het wel of niet naar hun zin hebben…gek he

Je hoeft mijn geen verdriet te besparen zoals je dat nu laat over komen ,want daar was niet echt iets van te vinden in je aller eerste bericht ,eerder iemand verdriet aan doen vind ik .Jij vielt mij aan met een lullige opmerking !

Ik ga het hier verder bij laten ,en heb er ook geen zin in om mezelf maar steeds weer te moeten verdedigen,doe wat je wilt ,zeg wat je wilt …..Ik maak zelf uit wat ik doe, en wil, en wat ik vind dat het verantwoord is voor mijn eigen dieren !!!

jij veel succes met je opvang ,en hoop dat je er nog lang van kan genieten ,want dat doe ik ook van mijn eigen dieren die het hier prima doen !!!

groetjes Es

Es

• Mariska

Ik vraag me af wat mijn mailadres er in deze toe doet en wat je ermee opschiet als je dat wel weet. Hecht je dan meer waarde aan mijn reaktie???

Ik geloof niet dat ik mijn mailadres hier ooit prijs wil geven als ik zie hoe sommigen prive lastig gevallen worden als ze het niet met jullie eens zijn, dan zal ik nog maar niet beginnen aan de talloze dreigementen die jij hier hebt geuit naar verschillende leden. Niet dat ik bang van je ben hoor, maar ik heb wel iets beters te doen dan me daarmee bezig te houden.

Ik lees hier vooral mee en post hier alleen zodra ik dat nodig vind, ik hoef niet op elke scheet hier te reageren. Ik heb buiten dit prikbord ook nog een leven. Zou jij ook eens moeten proberen, er zou een wereld voor je opengaan.

Misschien moet jij je eens wat meer bezighouden met jezelf ipv met anderen, denk dat je daar letterlijk en figuurlijk je handen wel mee vol hebt.

• jacquelinesbeestenspul

kijk en dit is weer eens een misselijke opmerking gatverdamme

als je goed leest val ik niemand aan ik kan alleen irene begrijpen zeg ik om dat het allemaal heel erg verwarrend is maar ik val niemand aan hoor ik citeer en denk mee omdat het erg onduidelijk is

jij gaat me nu persoonlijk aanvallen op mijn gewicht bah wat kinderachtig je kent me niet eens dusse ik zou zeggen hou verstandig je mondje dicht als je niks zinnigs te melden hebt

KLIK