Ik scheer niets over 1 kam ,waarom niet omdat ik totaal verder geen problemen met opvangen heb ,en jij dat wel zo laat over komen !! Opvang T'Kuufke is vorig jaar ook op onze show geweest als ik dan zo tegen opvangen ben was dat zeker ook niet gebeurd !!! Dus dat is al klinkklare onzin
Het klaar staan voor andere ik denk dat zo'n beetje iedereen dat wel doet ,en daar ben jij dus echt geen uitzondering in .
Ik denk ook in het belang van mijn dieren ,en vond dat dit gewoon kon ,zonder risico voor de zwangere.Het was kiezen of delen dan of lekker thuis laten zitten of gezellie mee en de laatste optie was voor beide partijen echt geen vervelend iets hoor,ze hebben zie perfect vermaakt ,ook dat kan ik zien aan mijn eigen dieren,of ze het wel of niet naar hun zin hebben…gek he
Je hoeft mijn geen verdriet te besparen zoals je dat nu laat over komen ,want daar was niet echt iets van te vinden in je aller eerste bericht ,eerder iemand verdriet aan doen vind ik .Jij vielt mij aan met een lullige opmerking !
Ik ga het hier verder bij laten ,en heb er ook geen zin in om mezelf maar steeds weer te moeten verdedigen,doe wat je wilt ,zeg wat je wilt …..Ik maak zelf uit wat ik doe, en wil, en wat ik vind dat het verantwoord is voor mijn eigen dieren !!!
jij veel succes met je opvang ,en hoop dat je er nog lang van kan genieten ,want dat doe ik ook van mijn eigen dieren die het hier prima doen !!!
groetjes Es
Es