mooi vakantie baby's geboren

• jacquelinesbeestenspul

een website maak je omdat je iets wil laten zien aan anderen dus dat geloer wat iedereen doet heeft een doel esther :D:D

als je niet tegen het geloer kan moet je geen site nemen duidelijk toch ????

als je de site nu update houd is er niks aan de hand maar daarom zeg ik al eerder dat ik irene haar reactie kan begrijpen want als je goed leest en telt ach laat ook maar…………………………. sommige mensen zijn gewoon zo kunnen ze ook niks aan doen.

zoek ff op google op waarvoor een website dient :D:D:D

• jacquelinesbeestenspul

hoi,

sommige mensendenken nu dat ik jou aanval maar dat is helemaal niet zo

ik weet hoe je vadr is en dat hij liever op de camping zit dan in het ziekenhuis en ik denk dat niet alleen je vader zo denkt maar bijna iedereen :)

leuke dingen gaan voor nare ervaringen maar soms moet je even zenuwen hebben voordat het beter word of is

als je het allemaal terug leest kan je zien dat het erg verwarrend is allemaal omdat je site niet geupdated is en zoals je zelf hebt gezien wat ik heb geplakt klinkt het erg verwarrend allemaal

iedereen denkt dat ik aanval maar ik kan niks teruglezen over een aanval naar jou kant toe

• esther

Ik snap alleen niet wat je es haar site zoekt.Als je iemand niet moet…ik zou er niet eens op willen kijken.Ik kijk bv nooit op beestenspul.Alleen omdat die site mij niet boeid.Snap je.Het zijn rexen en die heb ik niet.

gr esther

• nnatasja

haha nou ik kom ik anders ook op diverse sites , ook van mensen die ik niet moet hoor ..

moet er niet aan denken om alleen de websites te “ mogen” bezoeken van mensen die ik mag ;)

en andersom werkt dat net zo , zal mij boeien wie mijn website bekijkt , heb wel een stats lopen maar ga echt niet zo ver dat ik helemaal ga checken wie mijn website bezoekt

• jacquelinesbeestenspul

hoi natasssss :)

jij snapt het tenminste

ik kijk bv ook op de site van copesh en ik heb geen satijnen of die kleuren :) gewoon als ik niks te doen heb en ga klikken :) als je internet hebt dan is de wereld erg groot.oik kom ook bij bv een ch teddy fokker op hun site en ik fok geen ch teddy en zo kan ik wel even doorgaan ik kijk graag bij de nestjes van special farm en pluusters hun site :) erg leuke sites en erg overzichtelijk

ik heb ook een teller erg grappig en ik weet ook dat er mensen uit utrecht of deventer op mijn site komen maar dan denk ik niet gelijk erg paniekerig ow ow dat kan die of die wel zijn neeeeee want nederland is groot in internetland :D:D

Groetjes jacqueline

• Caviastal Fantasy

Gefeliciteerd met de mooie babies Es.:-)

En die discussie… ach, je kan het toch nooit goeddoen, sommige dingen kan je gewoon beter niet hier neerzetten ;-)

Geniet ervan!

Groetjes Suzanne

• esther

Kijk jij op sites die je niet boeien..hahaha.Ik niet.

Heb ik totaal geen behoefte aan.Maar goed verschil van mens. Ja nieuwschierigheid kan het ook zijn…….Maar hier gaat het op een andere wijze,dit is iets zoeken om een ander een trap na te geven.En dat weet jij ook wel.hhaha

gr esther

• esther

Ja het is maar waar je tijd voor hebt toch.Ik heb er geen tijd voor.En paniekerig reageren…waarom.Vind het gewoon lachen dat bepaalde ip adressen op de site kijken,maar geen reactie geven.

Maar goed verschil van persoon.Zo nu koffie want ik kom net uit het zh.

esther

• Erika

Gefeliciteerd met je ukkies Esther!!!

En laat je niet kisten door de negatieve berichten.

Groetjes Erika,

(Cs Schnabbel)

• jacquelinesbeestenspul

wie word er nagetrapt dan ?????????

ik lees niks raars verder :)

ach weet je tijd moet je soms maken :) word je rustig van :D

lekker op zaterdagochtend of zondagmiddag op internet klikken heel gezellig om de verveling door te komen als je even niks om handen hebt :) heeft niks met natrappen te maken gewoon leuke sites bekijken doet iedereen die een beetje interesse heeft