mooi vakantie baby's geboren

  • cavialiefhebber

    Mss wat minder achter die pc hangen dan heb je meer tijd over voor je cavias en hoef je niet drastisch te minderen

  • Cavia farm Witches at work

    Hoi zog “cavia liefhebber”

    Ach ja voor sommige is het een hele klus een stukje hier neer te zetten en hebben dan geheel geen tijd meer voor iets, echter je kent me niet of amper anders zou je weten dat ik een zog duizendpoot ben die EN En kan!

    Echter doe het wel wat rustiger aan dan enkele jaren geleden en heel bewust leef ik nu.

    Zou je ook eens moeten doen ipv anderen proberen te vernederen en een hak te zetten!

    En dat ik nu ff ga minderen is ook een hele bewuste keuze waardoor ik weer meer tijd krijg voor andere zaken, ik doe het tenminste netjes en neem er de tijd voor.

    En als niemand mijn caafs kopen wil lig ik daar niet wakker van, nu niet en nooit niet!

    Ze worden niet gedropt waar dan ook~!

    IK val de 2 Esthers hier niet aan en vraag me oprecht af wie jij bent en wat je van me moet nu???

    Want het gaat niet over mij deze topic snap je?

    Je komt erg over als zijnde een gefrustreerd geval, ik ga me ook verder niet verantwoorden hier en me mailen of bellen ben je vast te laf voor!

    Je vind jezelf nogal stoer he om het hier zo te posten???

    Succes met je geleuter.

    D#S

  • cavialiefhebber

    Ik had een topic geplaatst voor dit onderwerp dat werd alleen verwijderd weet je toch.

    Je kunt EN EN doch als je keuzes moet maken om meer tijd te krijgen voor andere zaken verkies je de pc boven je cavias.

    Waarom ik dit hier post? Jij vind het altijd zo nodig om dit soort nieuws publiek te maken. ALs het om anderen gaat tenminste. Nu het jezelf overkomt is het niet nodig om de caviawereld massaal in te lichten.

  • Mariska

    Daar moet ik je gelijk in geven. Als anderen stoppen of minderen wordt dat hier breed uitgemeten, maar minderen ze zelf dan hoor je niets. Beetje achterbaks hoor! Maar ja, als Heks zijnde kun je je dat vast permiteren.

  • Witches at work

    Hoi hoi

    Bullshit!!!

    De “andere” fokkers zetten NIKS op hun site!

    Die naaien er met de stille noorderzon vanntussen althans waar ik nu op doel en jullie vermoedelijk ook!

    Dus nee, ik vind het hier niet de plek het dan OOK nog te vermelde terwijl ik al open en bloot EN op Marktplaats sta ENop mijn site alles eerlijk vermeld wat maar erg weing fokkers doen.

    De meeste zetten een 10 a 20 tal dieren op hun site of zo terwijl er daarwel 50 of 80 zitten om maar eens iets te noemen.

    En juist daarom vind ik het een dolksteek in de rug van jullie.

    Mijn openheid tegen me te gebruiken terwijl juist dat voor me zou moeten pleiten.

    Maar vergeet niet dat er mensen/fokkers mee lezen nu, en ik juist erg positieve mails ontvang omdat jullie je zo opstellen nu.

    Dus in principe moet ik jullie nu dankbaar zijn ha ha~!~

    O ja en als heks voel ik me niks meer of minder dan een ander, daar kunnen jullie vast nog wat van leren vrees ik!

    D#S

  • cavialiefhebber

    Je openheid word niet tegen je gebruikt, je mentaliteit. Je hebt een zeer selectief geheugen en gelooft in je eigen leugens. De feiten spreken anders.

    Re: DE CAVIA BOERDERIJ STOPT ER WEER EENS MEE???

    Auteur: Witches at work (—.adsl-surfen.hetnet.nl)

    Datum: 18-06-2007 13:49

    Hoi hoi

    Nog ff voor de duidelijkheid.

    Op dr site stond enkele dag heel erg duidelijk met koeie letters dat ze zou stoppen!

    En ook voor gemiddeld 25 euro per zeug, er stonden er zeker een tiental op voor dar bedrag gererveerd en wel!

    Hoezo NIKS op hun site????

  • Monique

    Hallo cavialiefhebber,

    Ik weet dat ik me nu op glad ijs ga begeven, maar ik vind toch dat ik je dit even ga zeggen. Ik kan je niet mailen, dus doe het maar even zo.

    Ik vind je nogal kinderachtig reageren op de heks. Dit heeft niks met cavia's te maken. De heks heeft haar manier van reageren en als jou dat niet bevalt heb je gewoon pech. Lees het dan niet zou ik zeggen. Geef je ook eens gewoon bekend als je toch zo graag iemand een snauw geeft en houd het gewoon bij de cavia's, dan houd je het voor anderen ook gezellig.

    Monique

  • cavialiefhebber

    Ik heb mijn manier van reageren en als die jou niet bevalt heb jij pech. Lees jij dat maar niet blijft het voor jou gezellig. Ik ben een cavialiefhebber, Elsje, Truusje of Betsy dat doet er niet toe.

  • Monique

    je bent nog erger dan ik dacht. Dit zegt meer over jou dan over wie dan ook.

    Volgens mij houd je meer van klieren dan van cavia's, dan zit je hier verkeerd.

    Ik ga je inderdaad niet meer lezen, want er komt geen zinnig woord uit.

    Bedankt voor de tip…

  • Mariska

    En wederom moet ik cavialiefhebber gelijk geven met haar quote van de heks. De heks heeft inderdaad een selectief geheugen en vindt het erg fijn anderen af te zeiken, tot ze zelf aan de beurt is. Maar zoals ik al zei, zal zij wel meer zijn dan die andere fokkers.

    Monique, wil jij hier dan ook even je volledige naam, adres, geboortedatum en telefoonnummer plaatsen? Er zijn zoveel mensen die Monique heten, dat ik dus nu ook niet weet met wie ik van doen heb. Als ik deze info van je heb praat het iets makkelijker. Bij voorbaat dank.