mooi vakantie baby's geboren

  • Chalet de Cobaye

    Jij hoeft wat mij betreft helemaal geen onderscheid te maken tussen verschillende mensen,snap ook even niet waar je dat nu weer vandaan haalt .Het enigste wat jij zou moeten doen, is jezelf eens van dat voetstuk afhalen !!! want alleen jij bent de enigste die goed is voor haar dieren ! althans zo wil je over komen door andere altijd onderuit te halen ,maar iedereen is goed zijn of haar dieren in hun eigen belevenis ! Misschien als je daar eens goed over na gaat denken zou je misschien iets wat vaker niet met je oordeel klaar staan.

    Ik zal je even het vakantie rooster doorgeven van mijn man en de schoolvakantie's van mijn kinderen.En zal je de vakantie periode's van mijn ouders ook geven ,dan ben je even bezig met het uitpluizen vanaf welke dd de dieren op de camping zaten ,maar voor je gemoed rust ja de dieren zaten ruim 8 weken al op de camping

    zoo je bent nu helemaal op de hoogte ,maar goed dat was eigenlijk allemaal niet nodig ,want jij weet altijd alles het beste toch !!!!!!!!!!

    daaaaaaaaaaagggggggggg

  • jacquelinesbeestenspul

    ow 8 weken klopt niet als je terug leest via zoeken naar personen dan zijn ze een week eerder vertrokken dan jij dus je spreekt jezelf tegen en ik kan irene wel begrijpen

    want een zeugje die op de camping jongen baart is in mei al gedekt

    jacqueline

  • Cavia Opvang Betuwe

    Fijn dat je nu vertelt hoe je over mij denkt als ik een keer iets zeg over iets wat mij niet aanstaat.Wie reageert er hier nu buitengewoon agressief? Kan ik misschien een beetje rekenen en nadenken?

    En voetstuk??? Ha ha ,wat een bak esther , volgens mij verwar je mij met een andere opvang :D Scheer eens niet alles over 1 kam joh.

    Fijne vakantie verder!

  • Chalet de Cobaye

    Weet je wat het is he ……

    zo gauw er maar iets kunnen is, om iemand onderuit te trappen staan ze er !!!!!

    De dieren zijn in hun prille zwangerschap naar de camping vertrokken ,daarna is er nog 2 x een cavia transport geweest door mijn ouders en door mij zelf .Ik begin niet agresief ,maar kan me wel kwaat maken over een domme reactie.

    En ja Jaq de meeste zaten er al vrij vroeg ,want mijn ouders staan ruim 5 mnd op de camping !!!!!! had jij toch eigenlijk wel moeten weten.

    Wat had je liever gezien dan dat ik de zwangere bij jouw opvang voor de deur had gezet NOW WAY !!! ik ben verantwoordelijk voor mijn eigen dieren en dat ben jij niet, en verders niemand niet … alleen ik !!! En als ik die verantwoordig wil dragen wat ik trouwens al jaren doet ,en altijd goed gaat …wie ben jij dan om mij aan tevallen !!!!!!

    Ik oordeel over jouw nadat jij jouw oordeel over mij heb laten vallen ,en ja dan zeg ik ook hoe ik er op dat moment over denkt !! doe jij toch ook !!!

    Over de vakantie gesproken ,voordat je nog meer wilt uitzoeken ….er zitten nog aardig wat dieren op de camping !!! en ja mijn ouders zijn er ook nog …die verzorgen de dieren nu ..morgen ga ik weer heerlijk terug na de camping ,en jaa de dieren die dan thuis zitten al worden ook verzorgt ..door mijn man mocht je het willen weten die heeft de dag dienst dus praat ook nog met ze ,en in het weekend is hij ook thuis ….zoo dat weet je dan ook hoeft je he daar ook geen zorgen om te maken dat ze hier evt gapen van de honger en de dorst of weet ik veel !!!

    De caravan kan je evt ook nog huren over 2 weken ,er staan flat's en ruime rennen, zal je misschien wel eens goed doen een paar weken er tussen uit …en je kan al je dieren meenemen !!

    de groeten Es

  • jacquelinesbeestenspul

    ik kan irene wel begrijpen want je vermelde nog een niet te lang geleden dat je vader in het ziekenhuis lag en alles oke was toch ? en nu opeens is hij al maanden op de camping ?? je spreekt jezelf tegen als je alles terug leest

    want op je site staat dat er zeugjes bij zitten die hoogzwanger waren terwijl jij nog niet op de camping was en jou dieren ook niet dus ik kan irene wel begrijpen hoor

    je site is nog niet aangepast vanaf je vakantie en daar staat toch duidelijk dat er zeugjes hoogzwanger zijn miss moet je je site eens updaten

    als je op zoeken drukt hierboven en dan je naam intypt dan kan je alles terug lezen ook de eerste lichting die je ouders hebben meegenomen dus je bent erg verwarrend kan het wel even voor je opzoeken als je het niet snapt

  • Mariska

    En jij laat ook geen kans onbenut om te proberen Esther onderuit te halen.

    Wat ben je toch een zielig figuur Jacqueline. Jij moet toch wel ernstig iets tekort komen in je leven??? Aandacht misschien??

    Eerst was het Esther voor en na en nu hebben jullie ruzie en weet je niet hoe snel je moet reageren om te stoken.

    Mens, ga cavia's fokken of goede doelen helpen, maar laat anderen hier met rust!

  • jacquelinesbeestenspul

    hahahahahahahaahaha ik klik op mensen die hun mailadres niet prijsgeven en alleeen aan een rel mee doen :D:D:D:D:D:D:D:D

    je hoort mariska weken niet en nu opeens is ze er weer hahaha denk niet dat jij helemaal eerlijk bent *D*D als je nu eens je mailadres open gooit kan iedereen zien dat je eerlijk bent want nu rel je alleen maar mee

    owja ik plaats nog 1 reactie en daaraan kan je zien dat ik irene gelijk moet geven

    klik

  • jacquelinesbeestenspul

    ik heb even gekeken naar jou berichten en dan kan ik irene haar reactie wel begrijpen hoor kijk maar mee :

    Auteur: Chalet de Cobaye (—.dial.kabelfoon.nl)

    Datum: 16-07-2007 23:33

    Nou de cavia travel is al begonnen hihi….Vorige week zat de eerste zending al uitgebreid op hun vakantie adres,en afgelopen vrijdag ,is de volgende lading vertrokken pffff wel lachen ,de kleintjes zaten in een rommelbak op de voorstoel (met gordel natuurlijk whahaha ) en de rest in de vervoersbakken .De hokken stonden al helemaal gereed voor hun intrek,de ren voor de meiden was al klaar ,dus ze konden zo hup heerlijk rond rennen,vond het wel fijn dat het vrijdag eigenlijk nog een soort van bout weer was ,niet te warm perfect om de dieren te transporteren.Morgen dan gaat de laatste ronde met opa en oma mee whahah bank plat, bakken erin en gaan met die banaan…Ze zullen wel gek worden in de auto van het gewiep hihihi heb dat nog maar niet verteld !!! Ik kan nu al weer genieten dat ik straks lekker op de camping zit met al mijn caafje in de buurt.Deze week worden ze netjes verzorgt door mijn zus op het moment ,die zit al op de camping ,de vakantie is daar al begonnen dus dat kwam mooi uit ,ze belde net nog …Essss heb een hele natte rug van die cavia's van jou !!!! ..ik zeg tegen me zus ach stel je niet aan zoveel werk is het niet ,..nee zegt ze ,doos het regende str*nt van de daken hier whahahahahah ze zag de bui al aan komen dus is gauw naar de caravan gerent en alles netjes even afgedekt hihi vandaar die natte rug whahahahha maar de caafjes zaten gelukkig op tijd droog !!!

    Onze laatste week is begonnen ,en heb straks heerlijk 6 weken vakantie !!! heerlijk genieten met alles om me heen kids man,caafjes en een maffe hond whahahah

    gr Es

  • Witches at work

    Hoi Esther

    Nou die slechtste dag was zeker erg makkelijk te keizen daar we maar enkele “goeie, zonnige” dagen hebben gehad deze weer eens prut zomer!!!

    Mijn drachten 3 X in totaal voldragen ook waren ook zeer water rijk ha ha!

    Zo van; “Wim stoppen NU!!!” Auto deur los, andere autodeur ook en lekker kletteren tussen 2 auto deuren in.

    Ging erg voorspoedig en was zeer opluchtend kan ik je zeggen.

    Echter zo'n caaf doet het gewoon laat lopen wat lopen moet erg simpel.

    gr. D#S

  • basjeeeee

    Ja sorry, de fok heeft hier nooit echt aangesproken, nooit ook maar iets van opgezocht eigenlijk en let ook niet echt op dat soort gegevens ;) Fijn in ieder geval dat de caafjes ‘veilig’ bevallen zijn.

    Gr Basjeeeee