mooi vakantie baby's geboren

  • cavialiefhebber

    Ik zeg jou niets anders dan jij mij. Ik zit te klieren en jij niet?? Wat jij tegen mij zegt heeft ook helemaal niets met cavias te maken en weet je wie helemaal de neiging heeft om er van alles bij te halen behalve cavias??? De heks! :D

  • Monique

    Hoi Mariska,

    Mijn adres wil ik je wel over de mail geven hoor, mag je gezellig koffie komen drinken en kennis komen maken. Ik heb niks te verbergen. Tja, Monique was een mode naam, dus die kom je veel tegen. Kan ik ook niks aan doen.

    Het kan best zijn dat de Heks selectief geheugen heeft. Ik ben geen dockter en kan dat niet beoordelen. Wat ik tegen “Truus de Mier” al zei is dat ze het dan ook niet moet lezen. Elke keer dat felle gedoe heeft niks meer over de cavia's te maken. Dit is iemand persoonlijk aanvallen. Het is een cavia forum. Als je iets tegen iemand hebt, houd het dan voor jezelf en val er een ander er niet mee lastig. Als je het zo nodig kenbaar moet maken mail diegene en zoek het daar verder mee uit. (moet je er wel voor zorgen dat iemand je mailen kan) Ik denk dat er wel meerdere het met me eens zullen zijn.

    Groetjes Monique

    voor meer info: www.caviastaldewolfjes.nl

  • Mariska

    Waarom lees jij dan wel onze opmerkingen? Daar kun jij toch ook overheen lezen?

    Wat geeft jou dan het recht dit tegen ons te zeggen, terwijl wij niets tegen anderen mogen zeggen? Ik weet ook zeker dat er genoeg zijn die ons gelijk geven omdat de heks altijd overal met haar grote snater tussen zit om iedereen maar terecht te wijzen en hier breeduit uit te meten wat zij wel niet doen in hun stal. Nu is ze zelf aan de beurt en dan mag het ineens niet gezegd worden? Jammer maar helaas, ook dit wordt gewoon gezegd. Bevalt het je niet, lekker niet lezen dan!

  • Monique

    Woww, de heks maakt nogal indruk op jullie.

    Maar ik ga er niet meer mee verder, dit gaat nergens over.

  • Mariska

    Inderdaad ja, een nogal domme indruk. En wij zijn dan de beroertste niet om haar ook eens op haar fouten te wijzen. Niemand is te oud om te leren.

  • Monique

    Wat is hier de noodzaak dan van….

    en eehhhh ik lijd niet aan kort termijn geheugen. (knipoog)

  • Mariska

    Geen echte noodzaak, meer een drang denk ik, net als de heks die altijd heeft.

  • Witches at work

    Hoi hoi

    Ow had je het over de Cavia boerderij stop ik dacht over De Twentse caafjes?

    Alsof ik hier elke willekeurige stal ten grabbel gooi!

    Elk dag onderhand stopt er een stal en of komt er weer eentje bij, alleen die stallen die mij bv de dood in gewenst hebben hier herhaaldelijk (Cavia boederij)

    Steeds stopt en weer begint dus amper serieus te nemen is mag ik best wat over schrijven hier.

    En de Twentse caafjes zijn van een soort gelijk kaliber maar dan weer op een geheel andere wijze, in die 2 oude koeien heb ik ook geen izn meer in op terug te vallen.

    Vond en vind nog steeds dat ik gelijk had punt uit!

    Ik stop er niet mee zoals hun en begin weer ect ect maar als je het erg leuk vind om me over een kam te scheren met dit soort stallen doe het dan maar lekker veel fun zou ik zeggen!

    Zo gefrustreerd zijn jullie puur omdat jullie topicje is verwijderd om mij een hak te zetten.

    Dus dan maar in Esthers topic, zielig zielig zielig hoor~!

    Zoek het verder ff lekker uit.

    D#S

  • Witches at work

    Hoi hoi Nobody

    Juist ik post hie rveel meer dan dat ik uithaal naar andere stallen~!~

    En post vooral ook tips waarmee ik mensen probeer te helpen, dat er lui zijn die me dom ect vinden boeit me niet, wel de mails die ik prive krijg van wel ECHT leuke mensen die ECHT bestaan dus geen annoniem gewauwel.

    Verder boeit het me echt geen ene drol wat jullie 2 van me denken.

    Doe Andrea en Liesbeth lekker de groeten, zijn die ook weer blij ha ha~!~

    Hopelijk heeft het jullie opgelucht dat je hier ff lekker tegen me te keer mocht gaan!

    D#S