Nou helemaal mee eens Nancy ,
Ik vind dit onderwerp hier totaal niet thuis horen , ik ga er nml vanuit dat iedereen hier cavialiefhebbers zijn en ik vind dat je dan ook maar netjes de moeite en kosten moet nemen om tot een waardig einde te komen ipv zelf met lekker goedkope alternatieve aanklooien met als zogenaamd excuus/reden dat ze het dier zoveel stress besparen door niet naar de dierenarts af te reizen .. klinkklare onzin in mijn ogen de grootste beweegreden van het zelf doen is simpelweg het besparen van euro's , je houd al snel wat tientjes in je zak door het zelf “ even op te lossen ”
Voor wie dat wil .. prima .. ( alhoewel .. ) maar mensen GEEF HET DAN GEWOON EENS TOE DAT HET OM HET GELD GAAT !
dat scheinheilige gedoe altijd alsof het alleen maar om de dieren zou gaan .. alsof het besparen van die tientjes niet een hele grote doorslaggevende reden zou zijn …
Daarbij word er hier weer compleet uitleg gegeven over hoe het te doen .. wat alleen maar inhoud dat dat zgn goede voorbeeld vaker gevolgt zal worden … zie maar met de tegels die van viaducten gegooit worden en de groftybommen .. daar zijn ook mensen op het idee door gebracht omdat het zo nodig besproken moest worden in het openbaar.