zelf dieren in laten slapen??

• Witches at work

Hoi Chris

Toch goed als nog jou mening~!~

Echter ik deel hem niet eerlijk gezegd, kijk mensen die echt zelf hun dieren aan het einde willen helpen zijn er niet zoveel, de meeste gaan toch voor een spuitje naar de DA, tenminste de knuffelaars.

Fokkers doen het meestal met ether, echter ook de wat brutere methode de nek omdraaien, en dood gooien gebeurd gewoon hoor Chris.

Erg belangrijk vind ik in elk geval hoe je het ook doet het dier zo min mogelijk ervan moet merken.

Als het dier er maar weinig van merkt, zo pijnloos mogelijk ook das toch het allerbelangrijkste!!!

Dat jij alles netjes via de Da doet prima Chris, ook dat je voor een rat mega veel geld over hebt. Echter hoever ga je???

Je bent in mijn optiek niet “zomaar” een dierenvriend bij uitstek ddor met de knip te rammelen.

ik heb het broeger ook gedaan met mijn hond, echter het dier is er uiteindelijk niet veel wijzer en pijnlozer van geworden. En heb hem als nog veel te vroeg moete laten hemelen. Dat Chris was een super opleiding voor me, hoe ik vind dat het dus NIET moet!!!

Ook ik en velen anderen gaan daar minder ver in, en zijn ook gek met hun dieren weet ik.

Ieder heeft hier hoe dan ook zijn eigen kijk op, die wordt gevormd door je referentie kader zeg maar.

Heel veel dierenliefs van

D#S

• Chris D.

Hoi D#s bedankt voor je toelichting.Kijk ikben aan een kant wel ermee eens,dat een dier een slaapspuitje van een Da moet hebben als er geen vooruitzicht meer is.

Maar mijn Rattie had nog daarna een heel fijn Rattiebestaan.

Ik heb ook geleerd in uitzichtslose situaties (heb dat ook geleerd om te zien en dan oook los te kunnen laten)een dier te laten slapen,en inderdaad dan wel zo pijnloos mogelijk en wel door iemand van verstand van zaken,dus een goede Da.

Maar zelf zal ik het ook nooit kunnen.

Liefs Chrisd.