vraagje zwangere caaf

• esther

Dan kan jij niet goed lezen.En dat afdwalen hier is normaal.Gelukkig heb ik het over de cavia ,weer eens iets anders.En blijbaar weet ze er niet genoeg van,anders vraag je zoiets hier niet.Ik heb gewoon netjes antwoord gegeven.

gr esther

• esther

Wat dacht je van een verbetering haar structuur. Of verbetering kleur.Met een doel is bij elkaar zetten is heel wat anders dan al die fun nestjes.

gr esther

• esther

En de risico's.Wat dacht je van zwangerschapsvergiftiging,overlijden door uitgeperste darmen…ect.Al die dingen zijn wel op de achtergrond aanwezig.Dus deze risico's bedoel ik.Iemand die er niet veel over weet mag dit ook best weten toch?????

• jacquelinesbeestenspul

dat zegt iemand die funnestjes fokt

choco tinten peruvians zijn niet erkend

oke de lunken kunnen inderdaad verbeterd worden dat doe je goed maar waarom heb je peruvians ???? dat is hetzelfde als jacoline voor de fun erbij toch ??

ga je met je konijnen weleens naar de show ????

oordeel niet over anderen als je hetzelfde doet

jacqueline

• esther

Denk je nu echt dat ik hier op in ga.!!! Zat al weer op een een onzinnig antwoord van jou te wachten. !!!!!!!!Jij weet niks over mij en wat ik doe.En dat houden we zo.

Dus toedeloetjes

• jacquelinesbeestenspul

kijk en dit is weer eens een onzin antwoord waar niemand iets aan heeft zoals gewoonlijk :D:D:D:D:D:D:D:D

andere mensen afkraken kan je maar fatsoelijk antwoord geven niet en weet je waarom niet ?????????? omdat je zelf ook voor de fun fokt :D:D:D:D:D:D

KLIKKKKKK :D:D:D:D

• wendy (Caafjes van WB)

jacquelinesbeestenspul schreef:

>

> dat zegt iemand die funnestjes fokt

>

> choco tinten peruvians zijn niet erkend

>

> oke de lunken kunnen inderdaad verbeterd worden dat doe je

> goed maar waarom heb je peruvians ???? dat is hetzelfde als

> jacoline voor de fun erbij toch ??

> ga je met je konijnen weleens naar de show ????

>

> oordeel niet over anderen als je hetzelfde doet

>

> jacqueline

Skinny's zijn toch ook niet erkend in NL?

• jacquelinesbeestenspul

hoi wendy

dat klopt maar kraak ik iemand af voor een funnestje ????

nope :D:D:D:D:D:D

het gaat erom dat ze loopt te bleren maar weinig goede wol heeft

groetjes jacqueline

• esther

Afkraken is heel wat anders:IK GEEF HIER GEWOON MIJN MENING.Gelukkig zijn onze meningen niet gelijk.

Ik zou mij echt niet willen vergelijken met een fokker zoals jou.Ik zou bv nooit een knuf van mijn dochter inzetten voor de fok…Jaq Jammer ook dat het zeugje overleden is.Dat is nou zo'n RISICO.:)

Gooi jij maar weer met modder naar mij….Je komt jezelf wel weer tegen.

Hier laat ik het bij,en ps ik lees ook niks meer van jou.Verspil je moeite niet meid.

toedeloetjes

• jacquelinesbeestenspul

hahahahahahahahhaaha je reageerd wel weer op mij doosje :D:D:D:D

je zegt in de vorige reactie nog dat je niet meer op mij reageerd stttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt je doet het toch weer :D:D:D

ga lekker met je grote teen spelen doos

klikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk