Ine, Ik geloof dat je het verkeerd hebt begrepen. Jij hebt me idd nooit bedreigd. Jipke bedoelde hier iemand anders mee. Dat jij iemand anders hebt lopen bedreigen. Daar heb ik ook een mail over ontvangen.
Groetjes Gerda
Nu madam de heks betrapt is zie je haar blijkbaar niet meer hier…………..
Haar gedraai en de werkelijkheid omdraaien is nu open en boven water gekomen.
Ga dit hier nog p[laatsen en open deze topic dan niet weer.
Wil me niet tot haar betrekkelijke niveau verlagen verder.
Ze raakt hier toch nooit op uit gekauwd, moet tot in den diepe en treuren herrkauwd worden.
Maar ja al is de leugenares nog zo snel, de waarheid heeft haar nu ingehaald…………
Houdoe, toedeloe.
Ja hex,
Ik ga hier niet eens op in, voor mij is het ook wel duidelijk wie hier de leugenaar is. Jammer dat ik de berichtjes niet meer heb, maar ik heb mensen dat gesprek laten lezen, die kunnen bevestigen dat Jipke wel degelijk degene was die als een kip zonder kop tekeer ging en zo boos was op mij dat ze mij ging blocken ed. Ik vroeg me al af of ze misschien een beetje last van borderline zou hebben ofzo, anders zou ik haar gedrag ook niet kunnen verklaren.
Uiteindelijk kwam Jipke gewoon weer bij mij online na een tijdje, en toen heb ik haar maar geblocked, ik laat mij namelijk niet als een simpele hoop stront behandelen terwijl ik mij van geen kwaad bewust ben. Inmiddels gebruik ik een nieuw e-mail adres waarin zij niet eens in mijn lijst is opgenomen, maar als ze dat graag heeft wil ik haar wel blocken hoor hehe…
Helaas is dit niet de laatste keer geweest dat ook ik Jipke op raar gedrag heb kunnen betrappen, zowel hier als op het konijnenprikbord..
Neem het dus maar niet al te serieus Ine, je weet wie het zegt
Hoi hoi
Sorry dat ik nu toch nog ff reageer verdorie, maar zo makkelijk is een hexen mond niet te snoeren ook niet door 2 echte Tokkies; Jipke en Gerda.
Want hoorde ik gisteren aan de foon uit een erg betrouwbare bron dat Jipke hier voor mnd is verbannen door Diekie, omdat ze zich zo heeft misdragen hier dus ik weet idd genoeg nu wat voor level zich hier bevind oa.
Ik ben zeker niet de meest geliefde/polulaire fokker van Nederland ivm mijn scherpe maar wel eerlijke tong, maar heb gelukkig nog mensen zat die me wel moeten, ook fokkers Jipke.
Echter ken ik persoonlijk alleen Gerda die jou hier een warm hart toe draagt.
Ik denk ook dat jullie elkaar echt hebben gevonden en elkaar maar moet koesteren ook tis jullie gegunt hoor~!~
D#S
Aan; Jipke en Gerda
Weer een leugen van jullie;
Dat ik niet Gerda maar iemand anders zou hebben bedreigt, mail me dan maar eens prive dat mailtje door zou ik zeggen ipv al dat geblaat hier!!!
Echter het wordt me eeds duidelijker nu, 2 ECHTE TOKKIES hebben elkaar hier gevonden en kletsen dezelfde onzin uit!
Wat Jacqueline betreft en mijn mening over wat zijn fokt en wat ik daar van vind en ook rustig met andere fokkers bespreek heb ik toestemming van Beestenspul zelf
daar mijn mening over te mogen geven.
Ik mag over haar kletsen doet zij ook over mij, dat weten wij van elkaar.
Dus jou poging ons uit elkaar te drijven zal je niet lukken vrees ik!
Haar fokkerij staat los van onze vriendschap namelijk.
Wij hebben het ook erg vaak over andere zaken als alleen maar caafs.
D#S
Ine, Waar jij nu mee bezig bent weet ik niet,maar jij maakt mij hier eerst uit voor leugenaar,en nu ook al voor tokkie. Dit is wel openlijke laster. Jij bent zelf bij de politie geweest zeg jij. Dan weet jij ook wat dit inhoudt dacht ik.
Die vriendschap tussen Jacqueline en jou wil ik ook helemaal niet tussen komen. Jij bent eerlijk over jou mening wat betreft de skinny fok. Dat zie ik ook niet als roddelen.
Ik denk dat we het nu beter kunnen laten rusten.
Groetjes Gerda
weet je wat het is jipke
je bemoeid je met dingen waar je totaal geen weet van hebt en alles alleen van 1 bron hebt gehoord erg naief en niet over nagedacht
je kent gerda nu pas een week ?????????????? en je bent wel ine naar beneden aan het schoppen erg laag jipke je komt alleen maar rellen hier dat heb ik al gemerkt
jacqueline
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?