Hoi Susan
Begrijpend lezen en goed het lijntje volgen meid!!!
Ik reageer op Jipke niet op Gerda, het is idd wel wat sarcastisch bedoelt dat je in EEN heel telefoon gesprek echt iemand nog bij lange na niet kent.
En ook niet na een a 2 ontmoetingen op beurzen bv.
Ook mijn 1e indruk van Gerda was positief, een warme hartelijke vrouw.
Echter ze kraamt hier ineens de grootste onzin over me uit en dan trap ik na?
Kom op laten we elkaar nu geen Mietje noemen~!~
Ze schrijft allerlei krommigheden en dat wordt ik wel een keer zat ja, zeker als die ten nadele van mij zijn.
Over de naam op de stamboom bv bleek dus niet de fokker te zijn maar toch een van de voorvaderen zoals ik al aangaf.
Boeit me niet meer ook Gerda maakt zich niet druk om een inteelt gevalletje meer of minder dus want veel fokkers klonen vandaar.
Dan heeft ze ineens oeps een hiaat in dr hoofd zegt ze, een hiaat denk ik dan cinisch of een en al hiaat?
Ze zou het nog gaan uitzoeken, dus twijfelt aan haar eigen verhaal waar ik hier zo op wordt afegrekend ook door jou want ik proef echt wel dat jij en Jipke haar steunen/geloven.
Dat ik mails krijg nu van lui die Gerda heel goed kennen, dus echt goed en ook mij geloven met de telling ect heb ik hier nog niet neegezet.
Nee de namen zet ik hier niet neer van mensen die zich nu ook doodlachen om Gerda's telling ect. Nee ik kijk wel uit.
Maar ik kan mijn kant van het verhaal makkelijk water dichttimmeren omdat ik simpel weg het erg leuk vind ook om vanalles uit te zoeken snap je?
Weet wie je de hand nu boven het hoofd houdt, ik herb geleerd dat juist de meest aardig en lief overkomende mensen vaak het minst deugen en hun lieve houding er is om hun andere kant te maskeren.
Ik ken er meer die dit zeker zo goed konden als zij, ook fokkers.
Dus ja ik ben best op mijn hoede, ik laat me door mijn vertstand en gevoel leiden.
Maar ik vind het werkelijk schandalig hoe zij obver me loopt te kleppen en liegen nu.
En dan maar lekker uber correct doen van;
“oeps ik zoek het nog wel uit ed”. Van mij hoeft ze niks meer uit te zoeken, doe ik ook niet meer.
Ik weet voor mezelf dat ik haar eerlijk heb behandeld, geen kunstjes heb geflikt
en das voor mij het belangrijkste de rest gelooft maar lekker wat ie geloven wil.
En hoe het met Donna gaat???
Kom op hoef je niet steeds te vragen Susan wordt ik een beetje misselijk van.
Het gaat gewoon redelijk,niks meer en minder geeft Gerda heel duidelijk aan.
Juist daarin is ze wel duidelijk namelijk.
Ik ben deze topic juist begonnen om uitwassen aan de kaak te stellen van fokkers
die maar wat doen.
Ik heb dieren (fokzeugen indeze) hier letterlijk om zien vallen omdat ze nest na nest moesten werpen. En ik zeg nu niet dat Gerda daarvoor IN is, dat zul je er nu van gaan maken dus ik zet het er maar weer ff bij.
Maar brandschoon is Gerda niet dat wordt voor mij wel duidelijk nu.
Maar ik krijg hier de trap na, niet Gerda. Ze wordt sympthatiek gevonden ect.
Dat zegd mij iid dat sommige mensen niet verder kijken dan hun stupide neus lang is.
Zo ik ga weer lekker verder hier, tis nog vroeg en het regent en stormt wat buiten.
Lekker naar mijn caafs kijken hoe ze erbij zitten.
Mijn huisje opruimen want we hebben feest vandaag.
de groeten,
D#S