even iets recht zetten

• Witches at work

Hoi Susan

Begrijpend lezen en goed het lijntje volgen meid!!!

Ik reageer op Jipke niet op Gerda, het is idd wel wat sarcastisch bedoelt dat je in EEN heel telefoon gesprek echt iemand nog bij lange na niet kent.

En ook niet na een a 2 ontmoetingen op beurzen bv.

Ook mijn 1e indruk van Gerda was positief, een warme hartelijke vrouw.

Echter ze kraamt hier ineens de grootste onzin over me uit en dan trap ik na?

Kom op laten we elkaar nu geen Mietje noemen~!~

Ze schrijft allerlei krommigheden en dat wordt ik wel een keer zat ja, zeker als die ten nadele van mij zijn.

Over de naam op de stamboom bv bleek dus niet de fokker te zijn maar toch een van de voorvaderen zoals ik al aangaf.

Boeit me niet meer ook Gerda maakt zich niet druk om een inteelt gevalletje meer of minder dus want veel fokkers klonen vandaar.

Dan heeft ze ineens oeps een hiaat in dr hoofd zegt ze, een hiaat denk ik dan cinisch of een en al hiaat?

Ze zou het nog gaan uitzoeken, dus twijfelt aan haar eigen verhaal waar ik hier zo op wordt afegrekend ook door jou want ik proef echt wel dat jij en Jipke haar steunen/geloven.

Dat ik mails krijg nu van lui die Gerda heel goed kennen, dus echt goed en ook mij geloven met de telling ect heb ik hier nog niet neegezet.

Nee de namen zet ik hier niet neer van mensen die zich nu ook doodlachen om Gerda's telling ect. Nee ik kijk wel uit.

Maar ik kan mijn kant van het verhaal makkelijk water dichttimmeren omdat ik simpel weg het erg leuk vind ook om vanalles uit te zoeken snap je?

Weet wie je de hand nu boven het hoofd houdt, ik herb geleerd dat juist de meest aardig en lief overkomende mensen vaak het minst deugen en hun lieve houding er is om hun andere kant te maskeren.

Ik ken er meer die dit zeker zo goed konden als zij, ook fokkers.

Dus ja ik ben best op mijn hoede, ik laat me door mijn vertstand en gevoel leiden.

Maar ik vind het werkelijk schandalig hoe zij obver me loopt te kleppen en liegen nu.

En dan maar lekker uber correct doen van;

“oeps ik zoek het nog wel uit ed”. Van mij hoeft ze niks meer uit te zoeken, doe ik ook niet meer.

Ik weet voor mezelf dat ik haar eerlijk heb behandeld, geen kunstjes heb geflikt

en das voor mij het belangrijkste de rest gelooft maar lekker wat ie geloven wil.

En hoe het met Donna gaat???

Kom op hoef je niet steeds te vragen Susan wordt ik een beetje misselijk van.

Het gaat gewoon redelijk,niks meer en minder geeft Gerda heel duidelijk aan.

Juist daarin is ze wel duidelijk namelijk.

Ik ben deze topic juist begonnen om uitwassen aan de kaak te stellen van fokkers

die maar wat doen.

Ik heb dieren (fokzeugen indeze) hier letterlijk om zien vallen omdat ze nest na nest moesten werpen. En ik zeg nu niet dat Gerda daarvoor IN is, dat zul je er nu van gaan maken dus ik zet het er maar weer ff bij.

Maar brandschoon is Gerda niet dat wordt voor mij wel duidelijk nu.

Maar ik krijg hier de trap na, niet Gerda. Ze wordt sympthatiek gevonden ect.

Dat zegd mij iid dat sommige mensen niet verder kijken dan hun stupide neus lang is.

Zo ik ga weer lekker verder hier, tis nog vroeg en het regent en stormt wat buiten.

Lekker naar mijn caafs kijken hoe ze erbij zitten.

Mijn huisje opruimen want we hebben feest vandaag.

de groeten,

D#S

• Miriam

Vecht dit nu eens lekker onderling uit, wissel elkaar mailadressen uit (die zullen onderling vast allang bekend zijn) en los het onderling uit. Of wat ik al eerder opperde open een pagina op hyves en ga daar met modder en andere shit naar elkaar gooien, maar hou dit prikbord schoon van dit alles!

Mensen die wel iets zinnigs te melden of te vragen hebben op dit prikbord, wordt door dit moddergevecht (of liever gezegd wie heeft hier de langste adem en de grootste mond!) volledig onder gesneeuwd en krijgen niet of nauwelijks nog antwoord op hun vragen.

Het onderwerp van dit prikbord is hier immers (NIET SCHRIKKEN!!!) C A V I A ' S !!!!

• Jipke frl

Nou Ine zal ik een boekje over jouw schijnheiligheid open doen:

Hier doen alsof jacqueline je grote vriendin is, Jacqueline die jouw ook nog in je reet kruipt ook, zal ze dat ook nog doen nu hier gezegd wordt hoe jij achter haar rug om over haar roddelt?…………..Dat er niks aan haar deugt?

• Jipke frl

En ga me nu niet bedreigen met: als ik je op show tegen kom zal ik je wel ff in mekaar trimmen zoals je toen deed met Andrea van de caviaboerderij, kom maar op IK LUST JE RAUW. ( neem mijn pitbullcaafs mee)

• Witches at work

Jipke frl schreef:

>

> En ga me nu niet bedreigen met: als ik je op show tegen kom

> zal ik je wel ff in mekaar trimmen zoals je toen deed met

> Andrea van de caviaboerderij, kom maar op IK LUST JE RAUW. (

> neem mijn pitbullcaafs mee)

Hoi Jipke

Dat heb ik nooit gezegd en dat weet Andrea als geen ander, die bedreigingen waren er tussen Jacq en Andrea niet tussen mijn en Andrea.

Als je nu zegd dat ik dat heb gezegd weet ik ook wie Jipke is.

Je had nog het “voordeel” van de twijfel namelijk bij mij.

gr. D#S

• jacquelinesbeestenspul

hoi jipke

ik kruip ine helemaal niet in de kont maar ik weet alleen dat zij de verparing niet gemaakt kan hebben zoals gerda suggereerd dat zeg ik al in meerdere topics even rekenen is genoeg om dat te weten

enne je moet eens de topic lezen van vita nova :D:D:D:D:D:D

groetjes jacqueline

• Witches at work

Hoi Jipke

Ja klopt doe ik ook je hebt natuurlijk helemaal gelijk~!~

Echter het is niet altijd zwart of wit Jipke.

Jullie zijn wel krom, de ene keer dekken we elkaar altijd in en de andere keer @!#$ ik alleen verkeerd over haar.

De waarheid is erg simpel die ligt in het midden.

Ook wat Jacq fokt stemt mij niet altijd even vrolijk de Skinny;s en dat weer iedereen dat weten we nu wel onderhand.

Daat heb ik ook diverse topicjes over geopend,maar ik waarschuw mensen in mijn advertenties hiervoor, en daarbij houd het bij mij nu op.

Nederland wil kale cavia''s, dus Nederland krijgt kale cavia's de shit en uitwassen die hieruit voortkomen distancier ik met geheel van.

Evenals het fokken met satijn wat heel goed kan gaan blijkt nu maar ook goed fout.

Ieder doet wat hij/zij goed dunkt en ik geef mij mening maar bedreigen???

Nooit! Ook Gerda zal geen enkel gevaar lopen op beurzen kom op nou~!~

Ik ben geen Neanderthaler met een knots in mijn hand om erop te rammen als me iets niet zint???

Zelfs als ze morgen hier op de stoep zou staan bij mij zou ze geen enkel gevaar lijden hoor! Ik heb wel voor hetere vuren gestaan als een fokker die wat onzin uitkraamt en mijn beledigd.

Voor mij is/was het klaar nu, echter Gerda moest weer een stomme topic openen.

En Jipke, er is niemand waar NIKS aan deugt dat zijn JOU woorden niet die van mij en die laat ik ook niet in ijjn mond leggen.

Ik weet dat Gerda en lia jou pas sinds kort kennen van die Noordshow.

Lia vroeg me nog;“ken jij een zekere Jipke”? O ja zei ik maar alleen van de prik in het echt zou ik ze zo voorbij lopen ik weet niet hoe ze eruit ziet namelijk.

gr. D#S

• Witches at work

Hoi Jacq

Telepathie???

Beiden om 10.50 uur gepost.

Tja dat sommetje kan zelfs de heks nog berekenen hahahahahaha~!~

Daar zitten namelijk geen moeilijke getalletjes tussen.

gr. van een slijmheks

• Gerda_H

Boeit me niet meer ook Gerda maakt zich niet druk om een inteelt gevalletje meer of minder dus want veel fokkers klonen vandaar

Jij doet nu voorkomen of ik steeds fok op inteelt. Ik ben juist TEGEN inteelt. het is ons één keer overkomen,dat Magda een zeugje en een beer heeft verpaart dat achteraf de vader bleek te zijn. Dit wordt ook eerlijk op de stamboom vermeld,en ze heeft laatst één van de zeugjes verkocht,en dat hebben wij toen ook eerlijk gezegd.En als ik op dit prikbord zo lees,en op het forum,hoevaak er juist op inteelt wordt gefokt,om juist de goede eigenschappen erin te houden,nou,dan hooef ik mij niet te schamen om één zo'n missertje.Ook hadden we,mocht je dit ook graag even weer aan wilen halen,een keer een beertje voor een zeug aangezien,en een zeug voor een beer. Deze was ook heel moeilijk te herkennen als een beer/zeug. Daaruit is maar één zeugje geboren waarvan ik zeg, ja, die kruising ben ik niet blij mee,want dat is een kruising tessel/ch teddy. Dat zeugje wat daaruit is geboren, zit nu bij Donna's Babe,en is uitgesloten voor de fok. Maar ik ga mij nu niet meer druk maken om jou bevindingen. Ook ik krijg mails,maar dat hoef ik niet persé keer op keer hier te vermelden. Hou ik voor mijzelf. Ik ga me nu druk maken om mijn caafjes.

Bij wie Donna's Babe nu is verpaard of niet, dat maakt mij niks meer uit. Ik blijf erbij dat zij ias verzwakt door dat oogje. Na 3 maanden krijgt een zeugje toch niet ineens en terugslag van een bevalling,waar zij eerst van opgeknapt was lijkt me.

Groetjes Gerda

• Gerda_H

Lia heeft mij ook gevraagd waar ik Jipke van ken. En mijn antwoord was ook, van het prikbord en het forum. Zo heb ik Jelmer ook leren kennen,en die trof ik ook op de Noordshow. Maar ik lees goed,en daarvan leer je ook mensen kennen,als je mensenkennis hebt. Hoe ze dan in het echt zijn,weet je dan natuurlijk niet. Echter,door de reacties die ik van Jipke en Jelmer heb gelezen,heb ik wel zoiets van.. Zou me leuk lijken om die eens te ontmoeten. Ik heb ook een paar mooie borstels van Jelmer mogen bewonderen,en alhoewel ik niet zoveel op heb met borstels, zonder te weten dat die van Jermer was,had ik er bijna één gekocht. Een pracht dier,die ook nog eens heel lief uit zijn oogjes keek. Ik ben ook blij voor Jelmer met zo'n goede uitslag.

Groetjes Gerda